Stránka 2 z 6
Napsal: 06 zář 2010, 20:23
od slovacek.milos
Ladas píše:miloši sory ale to je jak stříkat blatník válečkem...
proč ta spotka je odporové sváření a zn obal ti poruší a když to umíš zobnout co2 je to nastejno navíc mohu tahat třeba pět svaru naráz a spotkou byh si je navlnil a natáhl plech
to už je i o výtvarnosti

miloš
Napsal: 06 zář 2010, 20:30
od Ladas
protože to tak je a kouzlo repasního kladiva je věc druhá

Napsal: 06 zář 2010, 21:54
od raztos
All:
Nechcem to opravovat, chcem ten kus vymenit. Kupim ten prah, o to nejde, meni to nieco na cene ?
Dik
Napsal: 07 zář 2010, 06:45
od slovacek.milos
raztos píše:All:
Nechcem to opravovat, chcem ten kus vymenit. Kupim ten prah, o to nejde, meni to nieco na cene ?
Dik
v pohodě do 350 eček se vlezeš i s lakem ve značkovém servidu o něco víc

miloš
Napsal: 07 zář 2010, 08:43
od koco
Menit celý prah je blbost.
Napsal: 07 zář 2010, 09:10
od slovacek.milos
koco píše:Menit celý prah je blbost.
při pohledu do peněženky na to spousta lidí přijde my to víme

miloš
Napsal: 07 zář 2010, 09:12
od coudysokol
jasne ze blbost to vytahovacim kladivom to je za tri hodky v normale trochu to sklepat dole vytiahnut do povodu samoyrejme bud hlinikovy gyt alebo sklene vlakno na hrubo a dat do poli prahu body vystriekat dutiny a je to za 170 eur hotove aj z druhu stranu body aj komplet dutiny cca 3 dni sorry body tam je na druhej strane tak len tuto starnu
Napsal: 07 zář 2010, 11:20
od raztos
koco
Preco menit cely prah je blbost ?
Dik
Napsal: 07 zář 2010, 11:37
od subz3ro_tdi
Lebo ti to musia ufiknut a prizvarat na A, B a C stlpiku, plus samozrejme bodovo prichytit na X miestach... Vsetko to treba aj tak prebrusit, dat do plnica a nalakovat, cize novym dielom skoro nic neziskas, ak je to poskodenie opravitelne... radsej zainvestuj do poriadneho lakovania, nech to nejako vyzera

Napsal: 07 zář 2010, 12:11
od martinsidlo
Při výměně dílu na pozinku po třetí zimě to začne reznout a po páté zimě je auto skoro neprodejné.Neměnit,vytáhnout,bude daleko méně starostí.Ale plastový prahy to vyřeší hned a navěky.
Napsal: 07 zář 2010, 12:43
od jericho-3
Plastové prahy, co se týče koroze, jsou samo nejlepší, ale vytáhnout to, přece je dobré řešení...Kdyby to bylo víc, tak ten práh vyříznu, vyklepu a vevařím..Jde to poměrně dobře a není to vidět, ale ta koroze uvnitř...to je největší nepřítel těchto oprav...

Napsal: 07 zář 2010, 12:46
od subz3ro_tdi
Treba vystriekat dutiny co to da...

Plastove prahy su sprostost, tiez mi to bolo pred par rokmi doporucene ako "oprava" preliaciny na prahu a potom som k*revsky nadaval ked som to chcel dat prec lebo to uz bolo ponicene...
Napsal: 07 zář 2010, 12:54
od jericho-3
Jasně, je to věc vkusu..Já bych po nich taky netoužil, ale kdo má auto jen na ježdění a je mu to jedno...proč ne.
Napsal: 07 zář 2010, 12:55
od martinsidlo
Jakékoli svařování zničí pozink.
Napsal: 07 zář 2010, 13:25
od subz3ro_tdi
A tie plastove prahy tam uchytis ako??? Bez vrtania a nitovania? Iba na montaznu penu?

Ked sa ten zvar kvalitne osetri so vsetkym co ku tomu patri, ziadna korozia tam nebude... ani 3- ani 5-tu zimu
