Stránka 2 z 2

Napsal: 31 črc 2011, 12:41
od Fantomeš
Rudolf píše:
marhan píše:A jak je to v pripade DPFka?? Nezvysi se zaslepenim EGR kourivost a nezaplnuje se DPFko rychleji?

Nezvýší, právě naopak, sníží a tak se i filtr zaplňje pomaleji.

Filtr PRYČ!!! Auto neskutečně ožije a sníží se i spotřeba... Vřele doporučuji!! :-)

Napsal: 31 črc 2011, 17:16
od marhan
Ja mel problem s cukanim (2.0tdi 8v BMP) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... =bmp+skube porad jsem nemohl prijit na to, cim to je. Pak mi zdejsi clen 12skvarka poradil zkusit zaslepit prave EGR. Narval jsem tam medenej zaslepku a je po skubani.. Ted nevim, zda nechat zaslepku + nechat upravit soft (kontrolka) nebo novej EGR.. Nevim totiz, zda se diky tomu zaslepeni nemuze neco vys.. DPFko zatim kuchat nechci, jeste je celkem vpoho.. Ma zaslepeni nejake nevyhody? (DPF, turbo..)

Napsal: 08 bře 2014, 22:46
od Toledo sxe
Uměl by někdo zaslepit EGR i se SW? okolí Litoměřic (Ústí nad Labem, Roudnice, Mělník apod.) za nabídky děkuji. Motor BKD/16V/103kW

Napsal: 09 bře 2014, 08:17
od brasel
prosim pridam se take liberecko zaslepeni dekuji vsem

Napsal: 09 bře 2014, 08:43
od gummy
Cau

Mam taky 2.0TDi BKD zaslepenej EGR i upravenej soft,delal mi to kamos,je z Duchcova :)
Tak kdyztak mi dejte vedet ;)

Napsal: 09 bře 2014, 18:59
od Toledo sxe
Domluveno na sobotu ;) zavolám ještě předem - třeba ve středu. Pak poreferuji.

Napsal: 02 úno 2015, 15:03
od Lejonardo
Ahojte, přemýšlím o zaslepení, mám motor 2.0TDI 103kW PD BRE 16V. Dříve jsem jezdil s 1.9TDI, tu jsem si zaslepil, ale motor se mi skoro za celou jízdu (80km) pořádně nezahřál, pořád kolísala teplota, když jsem jel z kopce, klesla i na 70-80°, někdy i na 60°, na 90° se udržela teplota jen málokdy. Tak nevím, jestli to pro motor spíš není horší, než lepší že bude mít "čistší nádech" ??

Napsal: 02 úno 2015, 15:10
od Woko_O
Horší to není.. Tim že to zaslepíš se nic nestane. Motor bude tak jako tak funkční. Jen je potřeba to řešit i sotwarově, což není takovej problém..

Napsal: 02 úno 2015, 15:28
od Lejonardo
Když to softwarově nevyřeším, tak to bude něčemu vadit? Kontrolka na budících mi nevadí. Jde o to, kdybych to chtěl zase zprovoznit, tak abych zase nemusel někam na softwarový zprovoznění, abych to jen sám předělal a jelo se dál- ale to už ta kontrolka asi zůstane svítit na těch budících že?

Napsal: 02 úno 2015, 17:43
od Jelito
Kontrolka by ti vadit měla vzhledem k tomu co vymysleli v parlamentu a jestli jsem to teda pochopil správně ,že tě policie pošle na stk, pokud ti při namátkové kontrole svítí kontrolka :-)

Napsal: 02 úno 2015, 18:35
od Lejonardo
Jelito píše:Kontrolka by ti vadit měla vzhledem k tomu co vymysleli v parlamentu a jestli jsem to teda pochopil správně ,že tě policie pošle na stk, pokud ti při namátkové kontrole svítí kontrolka :-)
Tak to se mi ještě nestalo, že by se policie koukla jak mám napucovaný budíky :-D, spíš je dycky zajímala SPZtka...

Napsal: 02 úno 2015, 21:24
od Woko_O
Lejonardo píše:Když to softwarově nevyřeším, tak to bude něčemu vadit? Kontrolka na budících mi nevadí. Jde o to, kdybych to chtěl zase zprovoznit, tak abych zase nemusel někam na softwarový zprovoznění, abych to jen sám předělal a jelo se dál- ale to už ta kontrolka asi zůstane svítit na těch budících že?
svítít bude do doby dokud ten EGR nebude funkční tak jak má.. Teoreticky pokud to jen zaslepíš a v softu nevyřadíš z funkce, tak si to jednotka bude vyhodnocovat jako chybu průtoku vzduchu, protože je to hlídaný i přes váhu vzduchu a teoreticky by mohla nasadit režim v jiných hodnotách, vzhledem k tomu že prostě EGR ventil nebude fungovat tak jak má. Reálně to asi ani nepoznáš, protože to výkon vozu neomezí. Je to na tobě jestli budeš v pohodě s hlášením Emise do dílny a svítící kontrolkou, tak že nepoznáš jinou, případně větší chybu.. :)