Audi AFN kovaříci v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

A jak dlouho to auto máš nebo už jsi to někde servisně neřešil? protože ten tlak kvůli tomu klepání už mohl někdo zvednout před tím.
T4+B5,5
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Chlapi dělá to u studenýho motoru cca od 70 stupňů je to OK
Změř ten tlak oleje, za studena i za tepla, pokud budes měřit v hlavě tak tam to nesmí přelest 5Bar. Pokud to za studena notocis, a přidavas plyn a po překrocení zhruba 3000ot to zakokta a na volnobeh jde na tři a po novým startu Ok , tak vysoký tlak.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

OK změřím tlaky a uvidíme. Auto už máme rok, ale to tak rachotilo, že jsem musel měnit to ložisko co na něm běhá spojka ventilátoru, vyměnil jsem teda i rozvody, pumpu, olej 10W40, ten olej už tam dal někdo přede mnou. Kde se měří tlak oleje v hlavě nemůžu tam nikde najít čidlo. Našel jsem jen v tom držáku filtru. :? A ty hydroštely jsou INA a dal jsem je tam jak byli nemačkal jsem na ně, ani jsem do nich nedal olej, ale ten tam je už z výroby ne???
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Tlak oleje u filtru 2,5 bar při 2000ot. min.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To bylo za jaké teploty oleje?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Tlak oleje u filtru 2,5 bar při 2000ot. min.
To je za tepla předpokladam, tak to vypada na chycenou vacku.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Jo bylo to cca 65 stupňů. Za studena když jedu tak to nesmím vytočit na 2900 ot. pak to zarachtá a nechce jít dál. Když se ohřeje tak jsem to zkoušel a můžu to točit kam chci a v pohodě. A to klepání je pořád.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

???????
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím proč by se měli vymačkávat nová hydra nebo s nimi cokoliv dělat..Namontovat nechat nějakou dobu, než se seznámí s vačkou , pak ručně protočit, zda jde motor volně a má již kompresi a natočit...Ostatní atrakce okolo je jen kroužení okolo ohniště.. :)
nepropadat panice...
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Já je tam dal jak jsem je koupil, nechal 30min. odstát a pak rozvody protočil motor, kontrola a pak start. A pak ty problémy a kováři v motoru. (wallbash)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Já je tam dal jak jsem je koupil, nechal 30min. odstát a pak rozvody protočil motor, kontrola a pak start. A pak ty problémy a kováři v motoru. (wallbash)
A oco de, vždyt ti řikam že to dela vacka, kort když to ma pres 250 tisic a naký hydro melo plosku, ona se ta vacka taky opotřebí a na oko vypada že je ok, to hydro jakoby nakopává a ono odskakuje, neplní se olejem jak má, za tepla je řidší tak to drobet utichne ale cvrkot bude dál. Na nekerýh motoreh se to do 5000km zabehne a utichne, tak na 4motoreh s 10. Sis snad vsim, že je ten motor od vymeny hyder hlucnejsí. Ty hydra při vymene, v tej hlave se nijak nevaklali? Ten tlak stejne nic moc, změř to v hlavě na volnobeh za horka kolik tam je. Vetsinou se to takto podela, když vrch prd maže.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Hydra se vůbec nevyklali, a kde mám v hlavě změřit tlak oleje to nevím :? Nikde jsem tam nenašel kam připojit budík. :roll:
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Hydra se vůbec nevyklali, a kde mám v hlavě změřit tlak oleje to nevím :? Nikde jsem tam nenašel kam připojit budík. :roll:
Na konci hlavy nad tou přirubou jak vytýka voda k topení je zatka na 5 tku imbus ;)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

OK zítra na to vlítnu. ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nemohl by taky unikat tlak krz vymletý futra toho pohonnýho hřídele olejpumpy + vakuovky? :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“