Stránka 2 z 11

Napsal: 18 zář 2010, 09:41
od mistrkutil
A jak dlouho to auto máš nebo už jsi to někde servisně neřešil? protože ten tlak kvůli tomu klepání už mohl někdo zvednout před tím.

Napsal: 18 zář 2010, 10:57
od Zdeněk M
martinkratas píše:Chlapi dělá to u studenýho motoru cca od 70 stupňů je to OK
Změř ten tlak oleje, za studena i za tepla, pokud budes měřit v hlavě tak tam to nesmí přelest 5Bar. Pokud to za studena notocis, a přidavas plyn a po překrocení zhruba 3000ot to zakokta a na volnobeh jde na tři a po novým startu Ok , tak vysoký tlak.

Napsal: 18 zář 2010, 12:36
od martinkratas
OK změřím tlaky a uvidíme. Auto už máme rok, ale to tak rachotilo, že jsem musel měnit to ložisko co na něm běhá spojka ventilátoru, vyměnil jsem teda i rozvody, pumpu, olej 10W40, ten olej už tam dal někdo přede mnou. Kde se měří tlak oleje v hlavě nemůžu tam nikde najít čidlo. Našel jsem jen v tom držáku filtru. :? A ty hydroštely jsou INA a dal jsem je tam jak byli nemačkal jsem na ně, ani jsem do nich nedal olej, ale ten tam je už z výroby ne???

Napsal: 18 zář 2010, 13:49
od martinkratas
Tlak oleje u filtru 2,5 bar při 2000ot. min.

Napsal: 18 zář 2010, 15:32
od Tomas.cz
To bylo za jaké teploty oleje?

Napsal: 18 zář 2010, 17:44
od Zdeněk M
martinkratas píše:Tlak oleje u filtru 2,5 bar při 2000ot. min.
To je za tepla předpokladam, tak to vypada na chycenou vacku.

Napsal: 18 zář 2010, 18:02
od martinkratas
Jo bylo to cca 65 stupňů. Za studena když jedu tak to nesmím vytočit na 2900 ot. pak to zarachtá a nechce jít dál. Když se ohřeje tak jsem to zkoušel a můžu to točit kam chci a v pohodě. A to klepání je pořád.

Napsal: 18 zář 2010, 19:04
od martinkratas
???????

Napsal: 18 zář 2010, 20:56
od jericho-3
Nevím proč by se měli vymačkávat nová hydra nebo s nimi cokoliv dělat..Namontovat nechat nějakou dobu, než se seznámí s vačkou , pak ručně protočit, zda jde motor volně a má již kompresi a natočit...Ostatní atrakce okolo je jen kroužení okolo ohniště.. :)

Napsal: 18 zář 2010, 21:04
od martinkratas
Já je tam dal jak jsem je koupil, nechal 30min. odstát a pak rozvody protočil motor, kontrola a pak start. A pak ty problémy a kováři v motoru. (wallbash)

Napsal: 18 zář 2010, 21:33
od Zdeněk M
martinkratas píše:Já je tam dal jak jsem je koupil, nechal 30min. odstát a pak rozvody protočil motor, kontrola a pak start. A pak ty problémy a kováři v motoru. (wallbash)
A oco de, vždyt ti řikam že to dela vacka, kort když to ma pres 250 tisic a naký hydro melo plosku, ona se ta vacka taky opotřebí a na oko vypada že je ok, to hydro jakoby nakopává a ono odskakuje, neplní se olejem jak má, za tepla je řidší tak to drobet utichne ale cvrkot bude dál. Na nekerýh motoreh se to do 5000km zabehne a utichne, tak na 4motoreh s 10. Sis snad vsim, že je ten motor od vymeny hyder hlucnejsí. Ty hydra při vymene, v tej hlave se nijak nevaklali? Ten tlak stejne nic moc, změř to v hlavě na volnobeh za horka kolik tam je. Vetsinou se to takto podela, když vrch prd maže.

Napsal: 18 zář 2010, 21:43
od martinkratas
Hydra se vůbec nevyklali, a kde mám v hlavě změřit tlak oleje to nevím :? Nikde jsem tam nenašel kam připojit budík. :roll:

Napsal: 18 zář 2010, 21:48
od Zdeněk M
martinkratas píše:Hydra se vůbec nevyklali, a kde mám v hlavě změřit tlak oleje to nevím :? Nikde jsem tam nenašel kam připojit budík. :roll:
Na konci hlavy nad tou přirubou jak vytýka voda k topení je zatka na 5 tku imbus ;)

Napsal: 18 zář 2010, 21:52
od martinkratas
OK zítra na to vlítnu. ;)

Napsal: 18 zář 2010, 21:54
od Tomas.cz
A nemohl by taky unikat tlak krz vymletý futra toho pohonnýho hřídele olejpumpy + vakuovky? :(