načipování TDI 81kW na co dát pozor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

kolik kdo udělá kw z motoru AHF, S764, turbo 1749VA?
bude seriovej cooler vadit? chci tam dávat z O2 2.0 tdi
díky
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Golf-GT píše:kolik kdo udělá kw z motoru AHF, S764, turbo 1749VA?
bude seriovej cooler vadit? chci tam dávat z O2 2.0 tdi
díky
Nebude, když bude vetsí, tak to pak v tockah bude mín hulit, jinak 125kw je zhruba strop. ;)
martinus
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2010, 18:07
Bydliště: Žilina

Příspěvek od martinus »

koco píše:Názov tej firmy?

firma lpgservis www.lpgservis.cz Dělají něco, čemu nerozumí, úroveň provedení podprůměrná. Dá se říct, že to vede jeden člověk (pan Šimčík) se sebejistým vystupováním a má kolem pár lidí, kteří dělají co jim řekne. Výsledek je tristní. Nebyli schopni ani pořádně zaizolovat dráty (a pokud ano, tak použili pásku, která se teplem rozlepuje - kdo by to čekal v motorovém prostoru?), nechali povolené hadice chlazení, byli schopní kabel protáhnout místem, kde se ten kabel "skřípnul" no prostě děs. Sice to nakonec vyšlo hodně levně (zaplatil jsem pouze materiál), ale už bych k nim nikdy nic nedal. Ještě nutno podotknout, že zřejmě dělají i chiptunning (www.profichip.cz)

zdroj audi-club.cz

skor by som volil overených upravcov s odporúčaním. Lebo sú rozny podnikatelia ako napr.

http://www.profituning.sk/profituning/u ... tuning.pdf
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

TDI tech píše:
Tomas.cz píše:http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... iptuningu/

140kw na originální spojce s dvouhmotou :)
A najlepsi su ty ucni na tych fotkach (SOU) Ako pravdepodobne jediny borci na svete dokazu nachipovat Octaviu TRETEJ generacie :o
a dokonca Seat Toledo 1L TDI 66kW o ktorom si myslia ze je to Cordoba dokazu spravit po kably, klobuk dolu
http://www.profi-chiptuning.cz/referenc ... iptuningu/ (noteeth) Uz len hladam kde sa docitam ze robia aj GO motora cez vyfuk (rofl)
GO přes výfuk dělají na gynekologii.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDI tech píše:
Tomas.cz píše:http://www.profi-chiptuning.cz/clanky/c ... iptuningu/

140kw na originální spojce s dvouhmotou :)
A najlepsi su ty ucni na tych fotkach (SOU) Ako pravdepodobne jediny borci na svete dokazu nachipovat Octaviu TRETEJ generacie :o
a dokonca Seat Toledo 1L TDI 66kW o ktorom si myslia ze je to Cordoba dokazu spravit po kably, klobuk dolu
http://www.profi-chiptuning.cz/referenc ... iptuningu/ (noteeth) Uz len hladam kde sa docitam ze robia aj GO motora cez vyfuk (rofl)
To je mazec ,zajedu tam zejtra a optám se na čip G3 81KW ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

toby66kw píše:To je mazec ,zajedu tam zejtra a optám se na čip G3 81KW ;)
... až pojedeš, tak mě vem s sebou... nebudu snídat... posnídám až té jejich vtipné kaše (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Slavkov píše:
toby66kw píše:To je mazec ,zajedu tam zejtra a optám se na čip G3 81KW ;)
... až pojedeš, tak mě vem s sebou... nebudu snídat... posnídám až té jejich vtipné kaše (noteeth)
ať se nepřejíš :) na aukru jsem narazil na zajímavou firmu co repasujou turba, 1749V je 2.0 tdi a zároveň 110 kw turbo

dcl by mě zajímalo jak chipujou v profituningu a jak se jim daří chipovat předělaný motory, je to kousek, ale zas Praha je vyhlášená tak to asi jistí
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Mercdes C cdi
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Tak sem tam byl, chtěl sem čipnout G3 81kw, pan chiptuner tam nebyl.
Ale k mému překvapení mě slečna vysvětlovala že u mého auta se musí jednotka vydělat ven a přepájet paměti :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

toby66kw píše:Tak sem tam byl, chtěl sem čipnout G3 81kw, pan chiptuner tam nebyl.
Ale k mému překvapení mě slečna vysvětlovala že u mého auta se musí jednotka vydělat ven a přepájet paměti :(
tak to nejsou kouzelníci :o
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

dolar100 píše:aj toto stoji za tie peniaze (LOL) http://www.profi-chiptuning.cz/referenc ... porter-t5/
160kW :o neviem otom aby sa taky 2.5TDI (R5) do Caravelle/Multivan montoval :?
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

TDI tech píše:
dolar100 píše:aj toto stoji za tie peniaze (LOL) http://www.profi-chiptuning.cz/referenc ... porter-t5/
160kW :o neviem otom aby sa taky 2.5TDI (R5) do Caravelle/Multivan montoval :?
a to ti naladia 260 koničkov 580Nm "literapol" dole so spotrebou ( :havaj: krása (rofl) za tristo evri no nezober to
Mercdes C cdi
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

Tak na tyhle velkej pozor.Bohužel jsem tady někde přečetl recenzi od jednoho člena ,že byl spokojenej,tak jsem tam vyrazil.Po přepájení na mým autě v popisu jsem vyrazil hned směr Komárov na D2 ,auto prakticky pořád kouřilo,při plné náloži 4,5 omezování výkonu v důsledku přefoukání turba a samozřejmě nezbytné brikety za mnou.Otočil jsem to u Hypernovy a za 15 min. byl zpět na firmě s popisem chování auta.Člověk který to prováděl,pravděpodobně šéf,prakticky nemluví,do auta mi posadil člověka s notebokem,se kterým se velmi přátelsky bavil,s tím že on to se mnou projede.Po ujetí několika set metrů jsem se dozvěděl,že je jenom jeho kamarád a náhodou byl na místě.Při zkušební jízdě stejnou trasou a jízdním stylem mi zdělil,že je vše normální a dým a nemožnost jet na plný plyn na 4,5 aniž by propadl výkon je normální a "ty čipy tohle dělají všechny" a samozřejmě že než si to první týden užiju,tak spotřeba klesne o půl až jeden litr.Najezdil jsem s tím ještě pár set kilometrů,přičemž jsem zjistil,že spotřeba se zvedla o dva litry při svižné jízdě,při stejné dynamice jízdy jako se sérií to bralo o litr víc.Stavil jsem se ještě za jedním člověkem co montuje věci prověřených firem jako TDI Fun a jeho názor po jízdě byl stejný jako můj - vymontovat. Nechal jsem jednotku uvést do původního stavu,jednání ženy (pravděpodobně životní partnerky majitele)vykonávající veškerou administrativu je kapitola sama pro sebe,komunikovala stejně jako onen "montážník" minimálně a nanejvýš podrážděně se slogany typu "my jsme slušná firma ! " a "víte co tady všechno lidi zkouší ? " ,což byl důsledek mojí reakce na obsah smlouvy. Po té,co se mi z ní podařilo vypáčit,co se bude dít dál ( "on Vám to vypájí a pošle se to na reklamaci") , mi stejný člověk co provedl montáž "to" vypájel a bez jediného slova mi podal sáček,pravděpodobně s "tím".Na můj dotaz co to je a co s tím mám dělat mi řekl že "to je Vaše".Auto mělo zpět původní čipy v jednotce a já se šel do kanceláře za onou paní zeptat jestli by si neměli ty čipy nechat,když mluvila o jejich reklamaci. Reakce "kdo Vám to dal" a to že si je beze slova vzala a dál hleděla do počítače jako bych tam nebyl už mě nepřekvapila,takže jsme se rozloučily se slovy "to je všechno". Žádné informace typu "my Vám dáme vědět,spojíme se,vyrozumíme Vás".Po měsíci a půl jsem z bankovního výpisu zjistil,že "poměrná část peněz",jak je uvedeno v obchodních podmínkách,nedorazila. (nezapomeňte otočit papír,mohlo by vás trknout použití vychytávek jako soudní rozhodce na reklamace).Tak jsem se po měsíci a půl od reklamace vydal opět do sídla firmy pro vysvětlení.Paní reagovala:"Vám to nedošlo?","Já se ho jdu zeptat" vrátila se s vysvětlením "On Vám to zamítnul",tak jsem se zeptal,jestli to znamená,že peníze mi nevrátí.Odpověď byla kladná.Proto jsem chtěl aspoň vyjádření k reklamaci,odpověď zněla "Vám to nepřišlo?",po jednom rozhlédnutí po šanonech další odpověď "Já teď nevím kde to je" a dotyčná pokračuje v hledění na monitor počítače.Když si všimla,že před ní stále stojím,tak ještě dodala ať přijdu zítra.Za celou dobu jsem se nedozvěděl ani jedno jméno (na smlouvě jen podpis od paní na razítku firmy),pouze na zdech jsem si všimnul různých certifikátů na jméno David Šimčík.Než se začne vypisovat jednoduchá smlouva(typ vozu,jméno-pochopitelně jen to vaše)uslyšíte jedno z mála slov:"klíče".Takže co se téhle firmy týče:samotná úprava,jednání i smlouva jedním slovem špatný včetně prapodivného způsobu posouzení úpravy,protože k diagnostice ani nedošlo,jenom montáž-demontáž.Ale jsem aspoň o 3.000,- Kč zkušenější ;) (o 1.000,- Kč méně než údaj na stránkách firmy)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

tommi 81 píše:
Tak na tyhle velkej pozor.Bohužel jsem tady někde přečetl recenzi od jednoho člena ,že byl spokojenej,tak jsem tam vyrazil.Po přepájení na mým autě v popisu jsem vyrazil hned směr Komárov na D2 ,auto prakticky pořád kouřilo,při plné náloži 4,5 omezování výkonu v důsledku přefoukání turba a samozřejmě nezbytné brikety za mnou.Otočil jsem to u Hypernovy a za 15 min. byl zpět na firmě s popisem chování auta.Člověk který to prováděl,pravděpodobně šéf,prakticky nemluví,do auta mi posadil člověka s notebokem,se kterým se velmi přátelsky bavil,s tím že on to se mnou projede.Po ujetí několika set metrů jsem se dozvěděl,že je jenom jeho kamarád a náhodou byl na místě.Při zkušební jízdě stejnou trasou a jízdním stylem mi zdělil,že je vše normální a dým a nemožnost jet na plný plyn na 4,5 aniž by propadl výkon je normální a "ty čipy tohle dělají všechny" a samozřejmě že než si to první týden užiju,tak spotřeba klesne o půl až jeden litr.Najezdil jsem s tím ještě pár set kilometrů,přičemž jsem zjistil,že spotřeba se zvedla o dva litry při svižné jízdě,při stejné dynamice jízdy jako se sérií to bralo o litr víc.Stavil jsem se ještě za jedním člověkem co montuje věci prověřených firem jako TDI Fun a jeho názor po jízdě byl stejný jako můj - vymontovat. Nechal jsem jednotku uvést do původního stavu,jednání ženy (pravděpodobně životní partnerky majitele)vykonávající veškerou administrativu je kapitola sama pro sebe,komunikovala stejně jako onen "montážník" minimálně a nanejvýš podrážděně se slogany typu "my jsme slušná firma ! " a "víte co tady všechno lidi zkouší ? " ,což byl důsledek mojí reakce na obsah smlouvy. Po té,co se mi z ní podařilo vypáčit,co se bude dít dál ( "on Vám to vypájí a pošle se to na reklamaci") , mi stejný člověk co provedl montáž "to" vypájel a bez jediného slova mi podal sáček,pravděpodobně s "tím".Na můj dotaz co to je a co s tím mám dělat mi řekl že "to je Vaše".Auto mělo zpět původní čipy v jednotce a já se šel do kanceláře za onou paní zeptat jestli by si neměli ty čipy nechat,když mluvila o jejich reklamaci. Reakce "kdo Vám to dal" a to že si je beze slova vzala a dál hleděla do počítače jako bych tam nebyl už mě nepřekvapila,takže jsme se rozloučily se slovy "to je všechno". Žádné informace typu "my Vám dáme vědět,spojíme se,vyrozumíme Vás".Po měsíci a půl jsem z bankovního výpisu zjistil,že "poměrná část peněz",jak je uvedeno v obchodních podmínkách,nedorazila. (nezapomeňte otočit papír,mohlo by vás trknout použití vychytávek jako soudní rozhodce na reklamace).Tak jsem se po měsíci a půl od reklamace vydal opět do sídla firmy pro vysvětlení.Paní reagovala:"Vám to nedošlo?","Já se ho jdu zeptat" se vrátila s vysvětlením "On Vám to zamítnul",tak jsem se zeptal,jestli to znamená,že peníze mi nevrátí.Odpověď byla kladná.Proto jsem chtěl aspoň vyjádření k reklamaci,odpověď zněla "Vám to nepřišlo?",po jednom rozhlédnutí po šanonech další odpověď "Já teď nevím kde to je" a dotyčná pokračuje v hledění na monitor počítače.Když si všimla,že před ní stále stojím,tak ještě dodala ať přijdu zítra.Nedozvěděl jsem se ani jedno jméno (na smlouvě jen klikyhák jako podpis od paní na razítku firmy),pouze na zdech jsem si všimnul různých certifikátů na jméno David Šimčík,než se začne vypisovat jednoduchá smlouva(typ vozu,jméno-pochopitelně jen to vaše)uslyšíte jedno z mála slov:"klíče".Takže co se téhle firmy týče:samotná úprava,jednání i smlouva jedním slovem špatný včetně prapodivného způsobu posouzení úpravy,protože k diagnostice ani nedošlo,jenom montáž-demontáž.Ale jsem aspoň o 3.000,- Kč zkušenější ;) (o 1.000,- Kč méně než údaj na stránkách firmy)
tak to kamarád je s chipem od nich spokojen, po tom co si to nechal udělat na parkovišti u supermarketu od ABCtuningu za 3500, auto jelo uplně stejně, nic nepájeli, reklamace žádná, tak se rozhodl že to nechá udělat tam, tak jsme jeli do prahy, obsluha příjemná, na to že jsme přijeli o 2 hodiny dřív, tak šel hned na to, zachvíli to bylo hotový, auto konečně začalo táhnout. sice to trochu hulí, ale jede krásně, podle diagnostiky vše v normě
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2008, 10:28

Příspěvek od tommi 81 »

Spoustě lidí stačí že to jede,jedno jak.Těch aut s černejma kuframa je dost.Mě spíš přesvědčili svými argumenty místní tvůrci softu,teď když to mám z vlastní zkušenosti-kouřit tak jako mě to nemá,nebo pracovní zdvih pedálu plynu zhuštěný do horní poloviny
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“