octa 2,0tdi PD 16V skube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
může, protože 16V vstřiky těsní v hlavě jen kužel, žádný těsnění tam není, pravděpodobně těsněním byly myšleny gumky na vstřiku, jinak je dobrý dát vždy nový šrouby co drží vstřikklif píše:Mě to taky cuká za tepla, ale ne vždycky, po delší jízdě to někdy zmizí, ale objeví se místo toho jemné pravidelné vibrace , nebo např když vypnu klimu tak se to zhorší, když jede klima na plno, tak je to lepší. Při čištění vstřiků mi dali nové těsnění... I tak to může podfukovat ?
- kristobara
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27 říj 2010, 21:16
- Bydliště: Praha
ahoj hošani, tak po testu přímo ve ŠKODA M.Boleslav mi bylo sděleno:
motor v absolutním pořádku. Problém dvouhmotný setrvačník. Doporučení vyměnit. Nutná kontrola ramen, zda nejsou vymlácena.
Dnes mi budou měnit komplet spojku se setrvákem, která už to stejně potřebovala a překontrolují ramena. Tak jsem zvědavej. Jakmile to bude hotové dám Vám vědět. Sám sobě držím palce :)
motor v absolutním pořádku. Problém dvouhmotný setrvačník. Doporučení vyměnit. Nutná kontrola ramen, zda nejsou vymlácena.
Dnes mi budou měnit komplet spojku se setrvákem, která už to stejně potřebovala a překontrolují ramena. Tak jsem zvědavej. Jakmile to bude hotové dám Vám vědět. Sám sobě držím palce :)
- kristobara
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27 říj 2010, 21:16
- Bydliště: Praha
Vstriky se daj poznat ,kdyz vyndas naftovej filtr a sahnes na nej prstem,tak ho mes cernej od sazi.Pokud ho nemas zrovna novej.Pokud jo tak je musis vyndat a kouknut do tesniciho konusu v hlave,kdyz je do cerna,tak podfukuje.Pokud to chytnes na zacatku,da se to novyma sroubama dat do cajku,kdyz je to uz vic,je to uz na novou hlavu.Nebo jestli to nekdo jeste opravuje nemam info.Ja bych s tim teda dlouho nejezdil.BKD to delaji casto.
- kristobara
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27 říj 2010, 21:16
- Bydliště: Praha
Dvouhmotka na to vliv ma taky, škube nebo třese v tahu, když jd nepravidelně i na volnobeh tak vstřiky.kolbaba píše:ahoj hošani, tak po testu přímo ve ŠKODA M.Boleslav mi bylo sděleno:
motor v absolutním pořádku. Problém dvouhmotný setrvačník. Doporučení vyměnit. Nutná kontrola ramen, zda nejsou vymlácena.
Dnes mi budou měnit komplet spojku se setrvákem, která už to stejně potřebovala a překontrolují ramena. Tak jsem zvědavej. Jakmile to bude hotové dám Vám vědět. Sám sobě držím palce
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.