Stránka 2 z 7

Napsal: 06 lis 2010, 11:53
od RemyZero
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, když pofukují ty vstřiky, tak jak je to náročné opravit?? Co se musí udělat aby se to odstranilo??
Děkuji

Napsal: 06 lis 2010, 13:23
od Huml
klif píše:Mě to taky cuká za tepla, ale ne vždycky, po delší jízdě to někdy zmizí, ale objeví se místo toho jemné pravidelné vibrace , nebo např když vypnu klimu tak se to zhorší, když jede klima na plno, tak je to lepší. Při čištění vstřiků mi dali nové těsnění... I tak to může podfukovat ?
může, protože 16V vstřiky těsní v hlavě jen kužel, žádný těsnění tam není, pravděpodobně těsněním byly myšleny gumky na vstřiku, jinak je dobrý dát vždy nový šrouby co drží vstřik

Napsal: 06 lis 2010, 18:45
od klif
Mám stejnej dotaz jak RemyZero , jak je náročná a hlavně kolik stojí oprava ?

Napsal: 06 lis 2010, 18:48
od klif
Jo a zapoměl jsem dodat , ty šroubyco drží vstřiky mi taky měnili (teda aspoň doufám :? )

Napsal: 06 lis 2010, 18:56
od kristobara
ee, takze vyndat vstriky, vybrousit pastou a vratit s novyma sroubama?? myslim ze takhle jsem to nekde cetl...

Napsal: 06 lis 2010, 20:11
od klif
Všechny, nebo jen ty podfukující ? Dá se poznat kterej to je ?

Napsal: 24 lis 2010, 07:54
od kolbaba
ahoj hošani, tak po testu přímo ve ŠKODA M.Boleslav mi bylo sděleno:
motor v absolutním pořádku. Problém dvouhmotný setrvačník. Doporučení vyměnit. Nutná kontrola ramen, zda nejsou vymlácena.
Dnes mi budou měnit komplet spojku se setrvákem, která už to stejně potřebovala a překontrolují ramena. Tak jsem zvědavej. Jakmile to bude hotové dám Vám vědět. Sám sobě držím palce :)

Napsal: 25 lis 2010, 18:42
od kristobara
to ja taky...ale jak nato tak koukam, nazory jsou ruzny, no drtvive prevlada podfukovani vstriku...nez tady nejaky dohadovani pomuze jen radna diagnostika, takze max v lednu se objednavam do dieselpoweru

Napsal: 25 lis 2010, 20:41
od martl
Vstriky se daj poznat ,kdyz vyndas naftovej filtr a sahnes na nej prstem,tak ho mes cernej od sazi.Pokud ho nemas zrovna novej.Pokud jo tak je musis vyndat a kouknut do tesniciho konusu v hlave,kdyz je do cerna,tak podfukuje.Pokud to chytnes na zacatku,da se to novyma sroubama dat do cajku,kdyz je to uz vic,je to uz na novou hlavu.Nebo jestli to nekdo jeste opravuje nemam info.Ja bych s tim teda dlouho nejezdil.BKD to delaji casto.

Napsal: 25 lis 2010, 21:01
od kristobara
zrovna nedavno jsem ho menil, samotna vlozka cerna nebyla, ale na vnitrnich stenach filtru neco takovyho bylo, cernej slabej povlak co sel utrit hadrem, taky me napadlo z ceho to asi muze byt...

Napsal: 25 lis 2010, 22:06
od Zdeněk M
kolbaba píše:ahoj hošani, tak po testu přímo ve ŠKODA M.Boleslav mi bylo sděleno:
motor v absolutním pořádku. Problém dvouhmotný setrvačník. Doporučení vyměnit. Nutná kontrola ramen, zda nejsou vymlácena.
Dnes mi budou měnit komplet spojku se setrvákem, která už to stejně potřebovala a překontrolují ramena. Tak jsem zvědavej. Jakmile to bude hotové dám Vám vědět. Sám sobě držím palce :)
Dvouhmotka na to vliv ma taky, škube nebo třese v tahu, když jd nepravidelně i na volnobeh tak vstřiky.

Napsal: 26 lis 2010, 07:41
od martl
Ze moji zkusenosti to vstriky delaly hlavne kdyz motor sel do plnyho zatahu,na volnobeh OK.Ale muze mit nekdo jinou zkusenost.

Napsal: 26 lis 2010, 18:21
od kolbaba
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.

Napsal: 26 lis 2010, 22:25
od Huml
vrátit jim ten setrvák zpátky ;)

Napsal: 26 lis 2010, 22:31
od A6TDI
:punk: