Stránka 2 z 2

Napsal: 16 bře 2007, 17:00
od jirka cordoba GT TDi
čau nechci zakládat nové téma tak to dám sem ,
Audi A3 r.v.97 1,9 TDi 81 kw pada do nouzáku ale jen tehdy když auto jede na 5 tku překročí cca 4000 otáček a rychlost přes 200 km/h
měnili jsme ventyl N75 a snímač talku turba a pořád to samí ve stejnách otáčkach auto reguluje tlak dobře tady je log když to zpadne,je to v řádku 3,3,3,

Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.35,4011,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,0.76,4032,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,1.16,4053,1826,1989,91.6,,,,,,,,,,
,1.56,4053,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,1.97,4074,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,2.37,4074,1826,1999,91.6,,,,,,,,,,
,2.77,4095,1816,1999,91.2,,,,,,,,,,
,3.17,4095,1816,1999,68.1,,,,,,,,,,
,3.58,4095,1816,1856,68.1,,,,,,,,,,
,3.98,4095,1826,1652,68.1,,,,,,,,,,
,4.38,4074,1826,1591,68.1,,,,,,,,,,
,4.78,4074,1826,1561,68.1,,,,,,,,,,
,5.18,4053,1826,1550,68.1,,,,,,,,,,
,5.58,4053,1826,1540,68.1,,,,,,,,,,
,5.98,4053,1826,1540,68.1,,,,,,,,,,
,6.38,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,6.79,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.19,4032,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.59,4011,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,7.99,4011,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,8.39,3990,1826,1530,68.1,,,,,,,,,,
,8.79,3990,1816,1520,68.1,,,,,,,,,,
,9.20,3990,1816,1520,68.1,,,,,,,,,,
,9.60,3969,1836,1520,68.1,,,,,,,,,,

Napsal: 16 bře 2007, 19:39
od Huml
ale ono ti to dobře nereguluje

Napsal: 16 bře 2007, 19:47
od Huml
váha píše:
Huml píše:a je ta váha opravdu nová? a dal jsi tam Bosch nebo Pierburg?
to mě chceš říct že to může dělat váha když celou bobu dává přes 850,skoro k 1000 těch jejich jednotek?
co vykládáš, že dává celou dobu přes 850mg/H, ve 3000ot. kde se to má odečítat dává jen 730

Napsal: 17 bře 2007, 11:32
od jirka cordoba GT TDi
Huml píše:ale ono ti to dobře nereguluje
čau to bylo , na mě?
je mi divný že to dělá na 5tku a ne třeba na trojku, když to vytočím, jen na tu 5tku to padne do nouzáku, mněnil sem i n75 a to samý ještě na supervagu na grafu se křivky regulace a skutečnýho tlaku pěkně kryli,,

Napsal: 17 bře 2007, 19:23
od Huml
ta regulace na turbu je asi zatuhlá, turbo tlačí 2000 a požadavek je jen 1830 a střída pro omezení tlaku je na maximum, proto to padá do nouzáku, vidím to na zatuhlý lopatky

Napsal: 18 bře 2007, 01:57
od jirka cordoba GT TDi
ok HERR HUML , vyčistím lopatky na turbíně,, a uvidím,,,

Napsal: 20 bře 2007, 15:41
od MaxC
Huml píše:a je ta váha opravdu nová? a dal jsi tam Bosch nebo Pierburg?
Nová nebyla, zůstala mi z Passata, kde jsem ji měnil zbytečně, je to Bosch ale údajně upravená z benzniňáku. Nicméně teď jsem koupil už opravdu novou, doporučili mi Pierburg, že prý déle vydrží, ale nic se na jízdě nezměnilo, jen mi přijde že to nepatrně více žere. Brzy udělám log pro porovnání.