Stránka 2 z 2

Napsal: 30 říj 2010, 20:10
od eifelxxl
no to nevím,prostě zkouším :) Máš nějaký nápady co to ještě muže být???

Napsal: 30 říj 2010, 20:39
od Jenda.
No já řešil taky cukání ale za jízdy. V šechno ukazovalo na vstřiky protože všechno ostatní už bylo měněný. Ani VAG nic neukázal a nakonec to tím vůbec nebylo. Ty vstřiky bych nechal až na konec jestly nemáš někoho kdo by ti je půjčil. Na zkoušku je to dost peněz aby jsi zjistil žo to tím třeba vůbec neni. :( (wallbash)

Napsal: 30 říj 2010, 20:48
od eifelxxl
A co to bylo u Tebe Jendo??? :?

Napsal: 30 říj 2010, 21:08
od Jenda.
Vyměnil jsem pal.čerpadlo v nádrži.
Tandem.čerpadlo
Pal.filtr
Váhu vzduchu
EGR ventil
Čidlo tlaku v sacím potrubí
Snímač plynového pedálu
Vstřiky
N75
Turbo -repas
Snímač otáček
Podtlakové hadičky
Snímač otáček
No a nakonec to byla vadná řídící jednotka.
Ta totiš na sebe nevykecá že je špatná a svádí to va něco jinýho.

Napsal: 30 říj 2010, 21:10
od eifelxxl
no aspon to ted máš všechno v pohodě :D ,já při jízdě nemám problém,jen ty volnoběžný otáčky....na kolik tě vyšla ta řj???

Napsal: 30 říj 2010, 21:18
od Jenda.
Do 3 000kč vč. montáže, demont. a přehrání softu + ještě něco ale to teď nevím.

Napsal: 30 říj 2010, 21:23
od eifelxxl
tak to si myslím je pěkná cena,já bych ale hlavně potřeboval zjistit co vyměnit :D jinak díky za info

Napsal: 30 říj 2010, 21:30
od Jenda.
To pátrání je nejhorší (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 31 říj 2010, 10:59
od Kuba
Huml píše:trysky jdou koupit u Dieselpweru, výměna není uplně jednoduchá a pokud je vstřikovač ko, tak ani nemá smysl
Na rotačce mě vnitřek vstřiku stál dle výrobce 300-500 Kč t.j. 1200-2000,-. na 1 motor (4 válec). Nevěřim že jehla a sedlo u PD (nikoliv celý vstřikovač!) stojí desetkrát víc ! Tolik inženýrský práce v tom zas neni. Něco jinýho je cena celého vstrřikovače (jednotky PD) ale o tom nemluvim. Dát za 4 nový PD-jednotky 56.000,- Kč ale i za jehly a sedla 20.000,- je nesmysl a bud si někdo drží kartel na ty ceny nebo nevim. Pokud někdo ví kde za normální cenu seženu do ASZ PD jehlu a sedlo nechť mi písne. Žádný nesmysly prosím :-) (Taky znám právníka co bere 7.000,- na hodinu za rady - nechodim k němu)

Napsal: 31 říj 2010, 11:48
od Huml
trysky stojí 7258,- ;)

Napsal: 31 říj 2010, 16:10
od Kuba
Huml píše:trysky stojí 7258,- ;)
Trysky nebo celý vstřikovače ? Tryska se vyrábí jenom s jehlou (kvůli přesnosti) takže máš na mysli tryska s jehlou stojí 7258,-- ? To je teda opravdu síla x 4 = skoro 30.000,-- ! Na 1,9 komůrkáč stála tryska s jehlou kolem 350,-- Kč. Páni inženýři si koukám nechávaj ten "pokrok" pěkně draze zaplatit. Ale u BOSCHe mi řekli že trysku samostatně nevedou na PD, jen celý vstřikovač. Tak už nevim jak může stát podle HUmla tryska 7258,- když jí nevedou.

Napsal: 31 říj 2010, 16:23
od Marek_A4
chlape - chlape :roll:

firma dieselpower ti preda trysky 4 kusy za 7258,- a s repasom vstriku ta to bude u nich stat 9658,-

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

Napsal: 01 lis 2010, 12:35
od Kuba
[quote="Marek_A4"]chlape - chlape :roll:

Dík za info, 10.000,- je teda pálka no ale co se dá dělat.

Napsal: 01 lis 2010, 13:49
od pasa
Ty si opravdu kuba,vybereš si jaký chceš ,máš na výběr ze tří typů,upravovat soft je třeba až u race.