jinak zde mam zakroužkovanou tu věc,jak má jeden konektor a nemam ji zapojenou.,protože na el od auta mam štekr s dvouma konektorama.

jelikož obrázek se mi zde nechce načíst,tak jsem ho uploadnul sem http://yfrog.com/09041120102317j
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkus egr zaslepit třeba jen dočesně a pak najet pár kiláků a možná to půjde za míň,egr je průser snad u všech díeselmotorů, ale ekologije je přednější a jednou se najde hlava která vymyslí,že se čmoud dá přepálit vícekrát,a tobude uplnej konec,a sací potrubí bude za cvilku jak asfaltovej špalekcippis píše:před mnoha lety jsem měl taky GIII TD. Zničeho nic začal jezdit za 11. Všichni jsme řešili motor, čerpadlo, vstřiky. Tak jsme to jeli zkusit a při tankování jsem zjistil, že tomu teče nádrž, bylo prasklý víčko na měřáku nahoře na nádrži. Prostě s toho vyčůralo pár litrů a to pouze z plně dotankovaný nádrže, který po dotankování cca po 300 km jízdy dělalo neskutečnou spotřebu.
pravděpodobně čidlo,snad teplota paliva,je to na čerpadle,zapoj jeden pak zas druhej,mohlo tam třeba bejt někdy čidlo s kostrou a proudem do něj,,změř jestli do toho něco jdea budem chytřejší jámám taky něco v sharanu visícího,nezapojeného, a jedenapster píše:nádrž neteče. pod autem neni louže nafty ani v interieru neni cejtit.
jinak zde mam zakroužkovanou tu věc,jak má jeden konektor a nemam ji zapojenou.,protože na el od auta mam štekr s dvouma konektorama.
jelikož obrázek se mi zde nechce načíst,tak jsem ho uploadnul sem http://yfrog.com/09041120102317j