Octavia 4x4 - sjíždí pneu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
přesně na tom uložení ramen nastavíš sbíhavostmacoo21 píše:je to pravda, max. s cim sa da hybat je ulozenie hlavneho ramena v kaastli ale s tym si velmi nepomozes alebo este na priecnych ramenach ale iba tolko co je vola na sroboch na hlavnom ramene a to je min. ulozenie v napravnici je na pevno a tam vola nie je ziadna.
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
no smoke,no fun

jajic píše:přesně na tom uložení ramen nastavíš sbíhavost[/quotemacoo21 píše:je to pravda, max. s cim sa da hybat je ulozenie hlavneho ramena v kaastli ale s tym si velmi nepomozes alebo este na priecnych ramenach ale iba tolko co je vola na sroboch na hlavnom ramene a to je min. ulozenie v napravnici je na pevno a tam vola nie je ziadna.
na ktorom]???
Bora ARL 4 motion
macoo21 píše:na těch v karoserii.....ma oválné díryjajic píše:přesně na tom uložení ramen nastavíš sbíhavost[/quotemacoo21 píše:je to pravda, max. s cim sa da hybat je ulozenie hlavneho ramena v kaastli ale s tym si velmi nepomozes alebo este na priecnych ramenach ale iba tolko co je vola na sroboch na hlavnom ramene a to je min. ulozenie v napravnici je na pevno a tam vola nie je ziadna.
na ktorom]???
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
no smoke,no fun

taky se mně o malinko více sjíždějí venky
ale na geo sem ani nebyl, ale co sem si doma měřil tak je to cca v nule

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
mel sem na A4 2.5 tdi V6 quattro gumy 18" 225 40 znacky AVON ZZ3
najel sem snima presne 42 tis KM pokud bych mel serizenej zadek coz sem nemel tak by to urcite 45tis udelalo.... protoze se mi jedna guma sjela az moc proto sem menil (zadne sjizdeni vzorku do mrte se nekonalo menil sem presne na znackach na gume)
kdybych byl hovado tak to tam necham do 50 tis )))
takze 4 kolkou to nebude myslim ze on ma haldex kde to nema permanenni.
najel sem snima presne 42 tis KM pokud bych mel serizenej zadek coz sem nemel tak by to urcite 45tis udelalo.... protoze se mi jedna guma sjela az moc proto sem menil (zadne sjizdeni vzorku do mrte se nekonalo menil sem presne na znackach na gume)
kdybych byl hovado tak to tam necham do 50 tis )))
takze 4 kolkou to nebude myslim ze on ma haldex kde to nema permanenni.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Mám golfa IV TDI 4motion a skrz pružiny jsem měl povolenou zadní nápravu,snažil jsem se to vrátit zpět na původní místa a hned sem jel na geometrii...vše bylo v normě,což se divím a gumy se sjíždí rovnoměrně!Podle mě se s tím nechce nikomu drbat,tak řekne že to je v normě a tím to končí....těžko říct,setkal jsem se s tím už párkrát!jajic píše:v pár servisech se se mnou do krve hádali,že na zadku nejde nic seřídit na oktě
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 12 zář 2007, 18:46
- Bydliště: Karlovy Vary už jinde
Odpovědi: 0
ja mám také G IV 4motion, je zvedlej na pérech cca o 5cm, poté udělána lejzrovka, museli jsme s tím hejbnout přesně viz obrázek výše a za rok ježdění gumy ojeté stejnoměrně a žádné větší opotřebení oproti dvoukolce.
Je ale pravda, že když jsem to koupil, byly tam nový Kumha a odrbal jsem je za tři měsíce, cca tak max 10 tis. km, že jsem je musel otočit na disku abych je dojel a vyhodil.
Domnívám se, že geometrie to vyřeší
Je ale pravda, že když jsem to koupil, byly tam nový Kumha a odrbal jsem je za tři měsíce, cca tak max 10 tis. km, že jsem je musel otočit na disku abych je dojel a vyhodil.
Domnívám se, že geometrie to vyřeší