Táhne doprava - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Všechno je jinak. Před lety jsem koupil nepojízdné Uno 1,4TD. Když jsem ho zpojízdnil, tak to táhlo do prava. A to tak, že kdybych pustil volant, tak to po deseti metrech bylo ve škarpě. Musel jsem vší silou táhnout volant do leva. Oběma rukama!! Byl jsem přesvědčen, že je něco na nápravě silně zchutané. Když jsem to proměřil, tak byly všechny míry v pořádku.
Zkusil jsem přehodit přední kola a výsledek byl, že to táhlo úplně stejně do leva. Obě přední gumy jsem zahodil, dal nové a jelo to rovně. Na gumách nebylo vidět žádné poškození. Gumy jsou nevyzpytatelný element. Zkusit přehodit a možná bude jasno.
Zkusil jsem přehodit přední kola a výsledek byl, že to táhlo úplně stejně do leva. Obě přední gumy jsem zahodil, dal nové a jelo to rovně. Na gumách nebylo vidět žádné poškození. Gumy jsou nevyzpytatelný element. Zkusit přehodit a možná bude jasno.
Gumy jsem přehazoval. Levá zadní za levou přední, pravá zadní za pravou zadní. Jsou tam směrovky, na ráfku je točit nebudu. Už v tomhle případě by se to muselo nějak projevit.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No já už přehodim hovno
Mám nějak v hajzlu loket a tim přezouváním jsem si moc nepomoh, takže teď jsem rád, že kroutim volantem
Zejtra si to zkusim nějak vošéfovat
Teď jdu spát
Pak se ozvu až budu vědět víc 





Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Tak já mám rodinného doktora
Jsem mu jeden den zavolal, že má loket v hajzlu a druhej den jsem toho už litoval, když u mě v obejváku vytahoval z lékařský brašny injekci jak kráva s jehlou průměru špejle 


Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Tak zkusit prohodit jen levá pravá je taky možnost ale pokud to nebude tou tyčkou která by se projevila i na letních a budeš s tím chtít jezdit asi ti nic jiného než prohazovat nezbyde nebo koupit dva fungly a ty micheliny dojet na zadku. Ale spekulaci je tu dost jsem zvědavy jak to dopadne s tou tyčkou lepe řečeno po její výměně třeba se to sešlo...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 25 led 2006, 21:33
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
Sem moh taky vymést díru někde na letňákách. Jel jsem na nich Brno a zpátky, pak jsem jezdil jen po městě, krátký trasy, pak jsem přezul a pak jsem jel do Prahy a už to nebylo ono.
Vim, jak to je. Když jedu po městě na letních, tak se na tohle třeba zas tak nesoustředim, pak to přezuju a už mi to začne šrotovat.
Teď už to nevyřešíme. Zejtra musim chtě nechtě na celej vejkend do Prahy, takže výměna nejdřív v pondělí ráno, pak budu moudřejší
Vim, jak to je. Když jedu po městě na letních, tak se na tohle třeba zas tak nesoustředim, pak to přezuju a už mi to začne šrotovat.
Teď už to nevyřešíme. Zejtra musim chtě nechtě na celej vejkend do Prahy, takže výměna nejdřív v pondělí ráno, pak budu moudřejší

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
me tohle zase delaji letnaky behem 3s bych byl ve skarpe. po nasazeni zimaku OK 

Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Tak ještě tady napíšu rozuzlení. Tyčka řízení opravdu vůli měla, každopádně její výměna problém neodstranila
Nakonec to byly přece jen gumy. Nerozumim tomu, nevidim na nich nic, i když jsem je přehazoval křížem krážem, tak to auto jelo do strany. Když jsem nasadil letní, tak pohodička.
Takže momentálně jsem objednal dvě nový na předek s tim, že na zadku je nechám.
Vzorek maj pěknej, akorát hold auto, co na nich jezdilo mělo nějakou šikmou nápravu

Takže momentálně jsem objednal dvě nový na předek s tim, že na zadku je nechám.
Vzorek maj pěknej, akorát hold auto, co na nich jezdilo mělo nějakou šikmou nápravu

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já tento problém vyřešil a již několik let bez problému zvládám, měřím toiž výšku kol,mir77 píše:Tak ještě tady napíšu rozuzlení. Tyčka řízení opravdu vůli měla, každopádně její výměna problém neodstranilaNakonec to byly přece jen gumy. Nerozumim tomu, nevidim na nich nic, i když jsem je přehazoval křížem krážem, tak to auto jelo do strany. Když jsem nasadil letní, tak pohodička.
Takže momentálně jsem objednal dvě nový na předek s tim, že na zadku je nechám.
Vzorek maj pěknej, akorát hold auto, co na nich jezdilo mělo nějakou šikmou nápravu
měřák mám na stěně,
příklad přední pravé kolo je vyšší o dva milimetry než levé auto tíhne doleva
změřím i zadní najdu dvě stejně vysoké kola a prolém vyřešen miloš
