Stránka 2 z 3

Napsal: 15 lis 2010, 12:42
od subz3ro_tdi
davam ti do SZ telefonne cislo na mna.... schvalne ci mas aspon gule mi to povedat osobne :roll:

Napsal: 15 lis 2010, 14:11
od tomiisp
mito85 píše:diki za typ, to v tom linku má rozmery 100cm na 50 a to je určite lepšie ako má rozmery dynamat a aj lacnejšie...D a potrebujem prioritne podvozok, viem že treba celé auto ale začať sa musí niekde..::D
ja som tiez pouzil Vibraflex (konkretne PS 25) a tiez som to bral od tej firmy ako je tu odkaz a spokojnost :) cena je tu slusna a parametre tiez, a hlavne to drzi ked sa to nalepi, niektore lacnejsie (paradoxne SinusLive) drzali tak tyzden a potom sa zacali odlepovat...treba skusat :)

Napsal: 15 lis 2010, 18:00
od majkl1
Na kolik je produktivní místo celého vnitřku, vylepit přepážku u motoru? Nemusím mít uvnitř ticho, že by lví pšouk byl slyšet, ale jelikož mám na pašíkovi jednohmotu, tak mi to v otáčkách do 1800 dost hustě duní. Tak jestli by to mělo smysl. A za další, co případně použít nad turbem, aby v když by se to odlepilo, tak abych nevyhořel?

Napsal: 15 lis 2010, 19:22
od subz3ro_tdi
majkl1: motorova prepazka sa moze tlmit bud zo strany od motora alebo zo strany interieru, za palubnou doskou... v druhom pripade mozes pouzit konvencne materialy.... ja som to tlmil zo strany od motora, pouzil som Dynamat Extreme a na to Dynamat Hoodliner... tlmiaci ucinok to ma slusny, hlukomerom som to nemeral, ale specialne vyssie frekvencie ako piskanie turba to absorbuje velmi dobre... obavam sa vsak, ze na dunenie ti ziadny tlmiaci material nepomoze, lebo sa ti to siri po dutinach a plechoch... nebude to sposobene silentblokmi? mas tam jednohmotovy zotrvak alebo dvojhmotovy? s jednohmotou to bude obcas duniet nech to vylepis od hora dole aj v troch vrstvach, mozes to len zmiernit, ja som sa toho zbavil az prechodom na 6q prevodovku s dvojhmotovym zotrvakom na spojke :)

Napsal: 16 lis 2010, 06:51
od majkl1
Právě, že tam mám jednohmotu a mám 4x4, takže laborace s převodovkou u mě nepřichází v úvahu. Silentbloky motoru, převodovky i výfuku jsou vyměněný a jde mi o dunění. Vysoké frekvence mě netrápí. V otáčkách pod 1800-2000 to prostě nejde, to by člověku rupla kebule.
Jelikož mi začíná pohoukávat spojkový ložisko při záběru, popřemýšlím teda opět po dvouhmotě. :roll:

Napsal: 16 lis 2010, 08:23
od subz3ro_tdi
Tak tak, tvoj problem pomoze vyriesit iba ta dvojhmota.... na tlmenie nizkych frekvencii sa pouzivaju uplne ine materialy, ani neviem ci sa to vobec predava a nie je to len na priemyselne pouzitie...

Napsal: 16 lis 2010, 08:51
od Slavkov
borelli píše:... Sice to nespadlo o 10dB ale znát to je - ucho vnímá hlasitost exponenciálně a tak i 4dB jsou citelné.
... jen tak mimochodem decibel je logaritmická jednotka... právě proto, že vnímání lidského těla je převážně logaritmické (p. Bell, Weber) :D
... snížit o 4dB je docela dost, ono se totiž jedná o snížení na méně než polovinu 8)

Napsal: 16 lis 2010, 09:55
od tomiisp
majkl1: ono sa s tym treba pohrat a skusat, nikdo ti presne nepovie co na aky konkretny pripad pomoze, ja mam tiez jednohmotu a tiez ten kraval okolo 2000 bol vcelku neprijemny a len tak pre skusku ked som prehadzoval predne blatniky tak som na kazdy nalepil 3ks vibalflexu (vpredu, nad kolesom a vzadu) a kupodivu ten hluk sa pocitovo zmensil a neni taky ,,ostry,, ako bol, sice popri tom sa zviezli aj dvere - kazde 2ks dynamat extreme a zadne blatniky komplet zakryte vibraflexom, takze tazko povedat ci len predok alebo aj zbytok to ovplyvnil ale je to proste ,,ine,, :) na podlahy a prepazky este nedosiel rad...(ale uz aj tak mame asi +8kg nadvahy len v izolaciach :) )

Napsal: 16 lis 2010, 09:58
od subz3ro_tdi
tomiisp: 8kg? u mna to bude uz minimalne 30kg (rofl)
S tymi bitumenmi to netreba v interieri zbytocne prehanat a zakryvat kazdu odvetravaciu dieru v dutinach plechov, lebo to akusticky uzavriete (ako sa to kedysi podarilo mne) a bude to este horsie... sice zvonku hluk prenikat nebude, ale vnutri sa vytvori uzavreta ozvucnica a akykolvek zvuk v interieri bude pocut niekolkonasobne viac... co sa mi osvedcilo tak odvetravacie dutiny v plechoch neprekryvat, ale vypchat to akustickou penou (napriklad Sinuslive ANS). Teoreticky by sa to nemalo zapchavat vobec, to odvetravanie je tam kvoli vlhkosti vo vozidle, ale mam to tak uz minimalne 2 roky a s vlhkostou v interieri nemam ziadny problem. Takisto velke plochy kde je nalepeny bitumenovy plat treba podla moznosti polepit aj absorbcnou penou...

Napsal: 16 lis 2010, 10:12
od tomiisp
subz3ro_tdi: jj, ale som napisal ze zatial iba 8kg (3x Vibraflex 50x100 2.5mm a 8x dynamat extreme 20x45) a to som poriadne ani nezacal, izoloval som iba to co som prerabal aby som to nemusel potom znova rozoberat :) ja to tiez odhadujem aspon na 30-40kg ked sa pustim do zbytku ako podlahy (stara izolacia pojde komplet prec a dam tam asi PS 40 :) ) prepazky, stlpiky...no bude toho este hodne :)

Napsal: 16 lis 2010, 10:40
od subz3ro_tdi
ja som tiez spominal len vahu Vibraflexu... este tam je Dynamat Extreme a Sikadamp 630 (crazy) celkovu vahu navyse si netrufam odhadnut, chcelo by to zajst prevazit do zbernych surovin a zistit rozdiel oproti vahe v TP
preco to hovorim - pre ludi ktorym ide v prvom rade o vykon je taketo tlmenie asi viac na skodu ako na uzitok :)

Napsal: 17 lis 2010, 07:27
od mito85
kibi píše:tu je taky něco, navíc člověk co to vede celkem často přizpív na SH foru, myslím že po icq co je v kontaktech i ochotně poradí ;)

http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi ... -materialy
diki za typ , len sa chcem spýtať na toto
http://www.fancarhifi.cz/www-fancarhifi ... a-pena-ANS

zdá sa mi to dosť lacné, ako rozmery sú fain a aj cena ale má to aj taký efekt? lebo balancujem medzi týmto a tým vibraflexom, ako nie som žiaden tuner, ani nemám neviem akú aparatúru v aute, ide mi len o to odhlučniť aspoň ten podvozok, a ešte dám za podblatníky niečo, síce neviem čo ale niečo sa nájde..::DDD

Napsal: 25 lis 2010, 14:50
od subz3ro_tdi
Sorry, akosi som si tvoj prispevok nevsimol... az teraz....
Sinuslive ANS a Vibraflex su dva uplne odlisne tlmiace materialy, kazdy ma ine pouzitie...
Vibraflex je bitumenovy plat, pouziva sa na spevnenie tenkych kovovych alebo plastovych ploch, aby sa zabranilo rezonanciam, prip. na akusticke uzatvorenie priestoru.
Sinuslive ANS je absorbcna pena, pouziva sa na pohlcovanie urcitych zvukovych frekvencii.
Tieto matierialy je dobre pouzivat v kombinacii. Na tvoj ucel vsak je zbytocne tam davat ANS penu, lebo pod podlahovym kobercom je velmi hruba vrstva absorbcneho materialu, ktora zvuk dostatocne pohlcuje... vynimkou su iba plechy okolo palivovej nadrze (pod zadnymi sedackami), tam ten koberec nie je a mohol by si ANS s dobrym vysledkom pouzit, akurat ze sa obavam ze ti potom uz nebude dobre sediet ten koberec. Z rovnakeho dovodu (nielen kvoli vahe) by som ti aj doporucil pouzit Vibraflex 25 a nie 40, aj ked to je oproti hrubke ANS peny fakt bagatel ;)

Napsal: 25 lis 2010, 21:52
od mito85
diki moc za vyčerpávajúcu odpoved!!!!
hned som múdrejší...D

Napsal: 05 čer 2013, 05:28
od Palo128
Dobry den, bude odhlucnenie ucinne aj ked ho nenalepim zo strany interieru priamo na plech ale na original izolaciu co je pod kobercekom.
Material: Dynamat extrem alebo STP silver
O1 1.9TDI 66kw ALH