Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Odpovědi: 0
Po tom,co zacnes startovat sa jednotka nemoze odpojit. To by znamenalo,ze ma nizke napetie a mozno aj preto to nechce chytit. To ze tam pise poziadavok 300 barov je OK. Je to volnobezny tlak.
Ked to bude robit problemy zober multimeter a pri starte zmeraj napetie na baterke...
Ked to bude robit problemy zober multimeter a pri starte zmeraj napetie na baterke...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Odpovědi: 0
Přesto se odpojí. Baterka je fungl nová Varta 74Ah. Startér točí jako blázen. Jedině by muselo být unavené relé 150 nebo 152. Ale obě jsem prohodil s jinými a problém trvá. To by musela být špatná i ta druhá.
Včera jsem zase nenastartoval. Až po vstříknutí hořlavého spreje před klapku. Od té doby startovala OK. I ráno v mrazu. Až večer jsem po nákupu při teplém staru musel startovat třikrát.
Včera jsem zase nenastartoval. Až po vstříknutí hořlavého spreje před klapku. Od té doby startovala OK. I ráno v mrazu. Až večer jsem po nákupu při teplém staru musel startovat třikrát.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Odpovědi: 0
zkus odpojit konektro snimace vysokeho tlaku na liste a jezdi tyden na nouzak a mas hned jasno
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Odpovědi: 0
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Odpovědi: 0
Tak byl chvíli klid a při návratu ze Slovenska po Novém roce jsem ve Zlíně opět nastartoval asi po sedmém pokusu. Tentokrát se rozsvítila i kontrolka ECU a pak zase klid. Po napíchnutí doma asi po týdnu uložená závada snímače RPM. Vymazal jsem ji a zase OK. Včera opět mrtvo při teplém motoru asi po 20minutové pauze. Po chvíli naskočila. Dneska jdu měnit snímač otáček, tak dám vědět.