Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jiří Tomka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 13:30

Příspěvek od Jiří Tomka »

Protože překlad je někdy zavádějící a ne úplně přesný.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Po tom,co zacnes startovat sa jednotka nemoze odpojit. To by znamenalo,ze ma nizke napetie a mozno aj preto to nechce chytit. To ze tam pise poziadavok 300 barov je OK. Je to volnobezny tlak.
Ked to bude robit problemy zober multimeter a pri starte zmeraj napetie na baterke...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Jiří Tomka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 13:30

Příspěvek od Jiří Tomka »

Přesto se odpojí. Baterka je fungl nová Varta 74Ah. Startér točí jako blázen. Jedině by muselo být unavené relé 150 nebo 152. Ale obě jsem prohodil s jinými a problém trvá. To by musela být špatná i ta druhá.
Včera jsem zase nenastartoval. Až po vstříknutí hořlavého spreje před klapku. Od té doby startovala OK. I ráno v mrazu. Až večer jsem po nákupu při teplém staru musel startovat třikrát.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

A odpoji sa aj vtedy,ked to štartuje normálne? Teda ked nie sú problémy so štartom?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Píšeš, že se jednotka odpojí. Ve skutečnosti spadne komunikace v důsledku krátkodobého poklesu napětí, což je normální. Aby nespadla, tak by se musel interface napájet z externího zdroje.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Tak toto sa mi nikdy nestalo. Aspoň nie tak,aby som nezaznamenal hodnoty pri štarte...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

kkl by malo vydrzat elm je na toto nachilne
Jiří Tomka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 13:30

Příspěvek od Jiří Tomka »

Mám za to, že ELM je napájený po USB, takže by k přerušení komunikace s jednotkou z důvodu poklesu napětí baterky auta dojít nemělo.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

zkus odpojit konektro snimace vysokeho tlaku na liste a jezdi tyden na nouzak a mas hned jasno
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jiří Tomka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 13:30

Příspěvek od Jiří Tomka »

Díky za radu, vyzkouším. Ale začínám podezřívat opotřebenou spínací skříňku. Je možné, že při otočení klíčku na Start ztratí jednotka krátkodobě signál of 15/54 a znemožní start. Je to těžké prokázat, když to většinou startuje normálně.
Proč by jinak všechny parametry byly v normě. I tlak paliva.
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2011, 14:24

Příspěvek od Miki2t »

:D to se obcas stava, ze kdyz otocis do polohy start tak nektera 15 padne. Poznas to podle toho ze jak prestanes startovat, znovu se rozsviti immo
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

s fiaty je zabava (rofl)
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Jiří Tomka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 lis 2011, 13:30

Příspěvek od Jiří Tomka »

Tak byl chvíli klid a při návratu ze Slovenska po Novém roce jsem ve Zlíně opět nastartoval asi po sedmém pokusu. Tentokrát se rozsvítila i kontrolka ECU a pak zase klid. Po napíchnutí doma asi po týdnu uložená závada snímače RPM. Vymazal jsem ji a zase OK. Včera opět mrtvo při teplém motoru asi po 20minutové pauze. Po chvíli naskočila. Dneska jdu měnit snímač otáček, tak dám vědět.
albert22
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 03 pro 2008, 10:43

Příspěvek od albert22 »

Zkus se podívat jestli máš dobře ukostřenou karoserii. Možná , že kostra jde přes startér, blok a silembloky, ale tam jsou ztráty.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

pozri si rele!!!!!!!!v motorovom priestore teraz som hoí menil na alfe 156 1.9jtd robia to aj stare octavie
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“