fabia tdi pd 74kw na vyfrit
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
čerpadlo na 124 se ti posere i na kvalitní naftu a skončíš třeba jen na paliváku nebo hadičce,peopleman píše:Že když chceš jezdit na trafák,musíš na to mít pořádný auto,jako třeba MB 124
už taty zazněla debata že kdo se dá na RO měl by si umět i trochu poradit, aspon s palivovou soustavou a přívodem paliva bez bublin miloš
kluci vy vseci co piste,ze jezdite na olej z kauflandu s TDIckama a jinyma moderenjsima motorama mate prestavbu? Nebo to nejak namichate a jezdi to aj tak. Me byzajimalo co by se stalo kdybych treba do 30 l ciste nafty nalil ja nevim 5l toho oleje z kauflandu aniz bych neco upravoval.Samozrejme pri teplotach nad nulou okolo 10 stupnu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:kluci vy vseci co piste,ze jezdite na olej z kauflandu s TDIckama a jinyma moderenjsima motorama mate prestavbu? Nebo to nejak namichate a jezdi to aj tak. Me byzajimalo co by se stalo kdybych treba do 30 l ciste nafty nalil ja nevim 5l toho oleje z kauflandu aniz bych neco upravoval.Samozrejme pri teplotach nad nulou okolo 10 stupnu.
Nestalo by se vůbec nic. Běžně jsem jezdil na čistý olej (novou řepku) a naftu v poměru 1:1 i při teplotách kolem nuly naprosto v pohodě. A bylo to octávkou 1,9 TDI 81kW.
AUDI A4 B8 3.0TDI
ja to chci zkusit do JTD. prvni velice ooatrne. zacinal sem tak aj s cistou bionaftozu a po 3 nadrzich sem dal natvrdo jen cistou bez redeni. Ted ale slo vse tak hrozne nahoru,ze chci zkusit ten olej pokud se da teda jeste v obchodech koupit levneji nez za 28 kc D: coz je cena bionafty.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Ivanek007 píše:do 30l dat 5l oleje???![]()
to se ani nevyplatí pro to jet do kramu, a srát se stim otvíránim a nalejvanim. kdyz ys to udelal oracene tak se prd stane a je to pochopitelnejsi. nebo jestli se ti vyplati na 5l oleje usetrit 10kč tak prosim. jinak olej v kaufu dost podrazil.
sikin to má jako koníčka u JTD měl úsporu za léto 35O korun, miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
A to se vyplatíslovacek.milos píše: sikin to má jako koníčka u JTD měl úsporu za léto 35O korun, miloš




Otázka je jestli těch 350kč neprojel při ježdění pro olej.
Já to jen tak lehce v hlavě spočítal a jen za prosinec a leden mam usporu cca 13000kč (při dvou autech)
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
chci ted koupit na test 10 l stolniho oleje.Budu to tam lit postupne kvuli nizkym teplotam nechci nic riskovat nevim jak s eto dobre smicha s naftou.
Ted je asi nejlepsi akce na olej v interspare za 26,90. Je teda pravda ze v lete jde cena oleje niz? Ted je vsude olej okolo 30-40 kc a nekdy v sprnu byl za 18 kc
Ted je asi nejlepsi akce na olej v interspare za 26,90. Je teda pravda ze v lete jde cena oleje niz? Ted je vsude olej okolo 30-40 kc a nekdy v sprnu byl za 18 kc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
To je jednoduche ceho se bojim treba ja. Na celem ceskem internetu se nenasel zminku o tom,ze by jediny clovek zkousel v jakekoliv koncentraci stolni olej na motoru JTD. Vsichni mluvi vetsinou o TDi a spouste jinych sytemu,ale o CR ne. Za dalsi odbornici varuji pred tuhnutim. vy jezdite asi kazdy den,ale me nekdy auto stoji tyden a nemuzu to tuhnuti riskovat.Proto nemuzu jit hned do vetsi koncetrace nez 1:5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Na tvou obavu mam jednoduchou odpoved. Opel DTI coz je taky CR jezdi 1:1 a tenhle motor ma na foru myslim vice lidi nez jen ja. Je pravdou ze se taky trochu obavam tuhnuti v liste ale to uz je ten pomer "podle faktoru strachu". Zaklad je opravdu aby to bylo tekute a pokud je opravdu poradna kosa tak pro jistotu treba snizit pomer ale presne ti to nikdo nerekne protoze to zalezi treba i na kvalite nafty se kterou to redis a plno dalsich faktorech.