Stránka 2 z 3
Napsal: 10 pro 2010, 22:12
od oldaf
To jo 2,5tdi V6 nechat radši v garáži a nejezdit s tím. Ten motor nikdy pořádně nefungoval.
Napsal: 12 pro 2010, 21:50
od slovacek.milos
peopleman píše:Že když chceš jezdit na trafák,musíš na to mít pořádný auto,jako třeba MB 124

čerpadlo na 124 se ti posere i na kvalitní naftu a skončíš třeba jen na paliváku nebo hadičce,
už taty zazněla debata že kdo se dá na RO měl by si umět i trochu poradit, aspon s palivovou soustavou a přívodem paliva bez bublin miloš
Napsal: 14 úno 2011, 16:43
od sikin1987
kluci vy vseci co piste,ze jezdite na olej z kauflandu s TDIckama a jinyma moderenjsima motorama mate prestavbu? Nebo to nejak namichate a jezdi to aj tak. Me byzajimalo co by se stalo kdybych treba do 30 l ciste nafty nalil ja nevim 5l toho oleje z kauflandu aniz bych neco upravoval.Samozrejme pri teplotach nad nulou okolo 10 stupnu.
Napsal: 14 úno 2011, 17:09
od radekandy
sikin1987 píše:kluci vy vseci co piste,ze jezdite na olej z kauflandu s TDIckama a jinyma moderenjsima motorama mate prestavbu? Nebo to nejak namichate a jezdi to aj tak. Me byzajimalo co by se stalo kdybych treba do 30 l ciste nafty nalil ja nevim 5l toho oleje z kauflandu aniz bych neco upravoval.Samozrejme pri teplotach nad nulou okolo 10 stupnu.
Nestalo by se vůbec nic. Běžně jsem jezdil na čistý olej (novou řepku) a naftu v poměru 1:1 i při teplotách kolem nuly naprosto v pohodě. A bylo to octávkou 1,9 TDI 81kW.
Napsal: 14 úno 2011, 17:13
od sikin1987
ja to chci zkusit do JTD. prvni velice ooatrne. zacinal sem tak aj s cistou bionaftozu a po 3 nadrzich sem dal natvrdo jen cistou bez redeni. Ted ale slo vse tak hrozne nahoru,ze chci zkusit ten olej pokud se da teda jeste v obchodech koupit levneji nez za 28 kc D: coz je cena bionafty.
Napsal: 15 úno 2011, 06:15
od Ivanek007
do 30l dat 5l oleje???
to se ani nevyplatí pro to jet do kramu, a srát se stim otvíránim a nalejvanim. kdyz ys to udelal oracene tak se prd stane a je to pochopitelnejsi. nebo jestli se ti vyplati na 5l oleje usetrit 10kč tak prosim. jinak olej v kaufu dost podrazil.
Napsal: 15 úno 2011, 06:20
od slovacek.milos
Ivanek007 píše:do 30l dat 5l oleje???
to se ani nevyplatí pro to jet do kramu, a srát se stim otvíránim a nalejvanim. kdyz ys to udelal oracene tak se prd stane a je to pochopitelnejsi. nebo jestli se ti vyplati na 5l oleje usetrit 10kč tak prosim. jinak olej v kaufu dost podrazil.
sikin to má jako koníčka u JTD měl úsporu za léto 35O korun, miloš
Napsal: 15 úno 2011, 07:38
od Martin.R
slovacek.milos píše:
sikin to má jako koníčka u JTD měl úsporu za léto 35O korun, miloš
A to se vyplatí
Otázka je jestli těch 350kč neprojel při ježdění pro olej.
Já to jen tak lehce v hlavě spočítal a jen za prosinec a leden mam usporu cca 13000kč (při dvou autech)
Napsal: 16 úno 2011, 22:02
od Vinnetou
abych pravdu řek tak já mam ješdění na olej taky jako koníček. Vydělávam na to trochu víc než sikin, ale nedávno jsem se přistih jak do plný nádrže nafty leju flašku řepky aby mi to aspon trošku smrdělo

Napsal: 17 úno 2011, 20:45
od sikin1987
chci ted koupit na test 10 l stolniho oleje.Budu to tam lit postupne kvuli nizkym teplotam nechci nic riskovat nevim jak s eto dobre smicha s naftou.
Ted je asi nejlepsi akce na olej v interspare za 26,90. Je teda pravda ze v lete jde cena oleje niz? Ted je vsude olej okolo 30-40 kc a nekdy v sprnu byl za 18 kc
Napsal: 17 úno 2011, 21:00
od Ivanek007
ja na slunecnici jezdil celou lonskou zimu, a bez problemu. nevim ceho se furt kazdej bojí.
Napsal: 18 úno 2011, 07:08
od radluk
taky to nechapu, slunecnice byla skoro pri -10 po celou noc za oknem docela solidne tekuta...
Napsal: 18 úno 2011, 09:15
od Ivanek007
to ja nevim jak byla tekutá, me zadny tyhle testy nezajimaj, proste to tam naleju a ono to nejak dopadne.
Napsal: 18 úno 2011, 12:58
od sikin1987
To je jednoduche ceho se bojim treba ja. Na celem ceskem internetu se nenasel zminku o tom,ze by jediny clovek zkousel v jakekoliv koncentraci stolni olej na motoru JTD. Vsichni mluvi vetsinou o TDi a spouste jinych sytemu,ale o CR ne. Za dalsi odbornici varuji pred tuhnutim. vy jezdite asi kazdy den,ale me nekdy auto stoji tyden a nemuzu to tuhnuti riskovat.Proto nemuzu jit hned do vetsi koncetrace nez 1:5
Napsal: 18 úno 2011, 13:52
od ovocny
Na tvou obavu mam jednoduchou odpoved. Opel DTI coz je taky CR jezdi 1:1 a tenhle motor ma na foru myslim vice lidi nez jen ja. Je pravdou ze se taky trochu obavam tuhnuti v liste ale to uz je ten pomer "podle faktoru strachu". Zaklad je opravdu aby to bylo tekute a pokud je opravdu poradna kosa tak pro jistotu treba snizit pomer ale presne ti to nikdo nerekne protoze to zalezi treba i na kvalite nafty se kterou to redis a plno dalsich faktorech.