kardan u quattra oprava?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33637
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

wintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec miloš
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

slovacek.milos píše:
wintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec miloš
Aké gufero máš na mysli?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

wintrej píše:
Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

lubomt píše:
wintrej píše:
Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da
daj kontakt na tých opravarov
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

wintrej píše:
lubomt píše:
wintrej píše: seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da
daj kontakt na tých opravarov
su tam dve firmy a neviem uz ktora to robila. Skus napr.

http://www.bestforcar.sk/k_prislusentvo ... servis.php
alebo daj cez google.sk kardanservis zilina a je tam este jedna firma ALEX
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No konečně, divil bych se, že by nebyla firma, která by to nedokázala..Možná mít čas šikovný soustružník s vhodným soustruhem, tak to zvládne taky...Jeden takový nám nahradil kevlarový kardan ocelovým, protože cena origo byla nesmyslná...Vyhrál si s tím a při jízdě řidič o kardanu vůbec nevěděl... :)
nepropadat panice...
tomasx
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 07 lis 2006, 14:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od tomasx »

Andre píše:Ten kříž asi jen kardan servis.

Ale když už se tu řeší kardan, tak po poladění C4 2,5TDI na 440Nm mám problémy s vibracemi kardanu (na 99% to bude kardan), vypadalo to na to středové uložení (bylo už dost volné), ale to jsem vyměnil (opravná sada), ale vibrace jsou skoro stejné, možná se to o malinko zlepšilo.
Na 5 a 6ku je to kolem 2000ot plný plyn brutální, při menším zatížení je to absolutně bez problémů. Kříž žádné vůle nemá.
Vím, že tohle řeší spousta majitelů quattra při vyšších Nm, ale zatím nevím o nikom, kdo by to dotáhl do úspěšného finále.

Nějaká rada?
Nebo je tu někdo, kdo jezdí s 1,9TDI, 2,5TDI kolem 450Nm a nemá s tímhle problém?
ahoj mam tiez A6 C4 2,5 TDI Q. no oproti tebe len nejakych 170k a vraj 330Nm co to obnasa mat 440:) ?
Audi A6 C4 R5 2,5Tdi AEL Quattro 103kw + chip
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Přesně tyhle hodnoty (170k a 330Nm) jsem měl po výměně turba za VNT a tryskách 764 (SW byl seriový). Při těhle Nm začínal ten kardan už vibrovat, ale jen nepatrně.
Zatím je poladěno na 440Nm a 185HP, ale neforuje mi ve vyšších ot čerpadlo, tak s tím něco musím udělat, pak to zkusíme ještě dál (doufám, že 200HP bude).
Ale je potřeba vyřešit ten kardan...
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

kamarati takže kardan je už doma z reklamacie dali tam opačne ložisko ospravedlnili sa a dali nove. Ale mám problém neviete niekto ako nastaviť kardan na stredovom ložisku na uchyte o karoseriu? na tych dierach sa da s tym kardanom hybať 2 cm doprava a aj doľava a aj dopredu a dozadu. Rozmyšľam že tie šroby povolim trochu naštartujem a necham to isť na kvalte nech si to samo sadne a potom to utiahnem. Pretože som ho tam nahodil dal som ho aby bol čo najviac rovno a duni to a vibruje s celym autom hrozne čosi .. Snad to pomože.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“