Stránka 2 z 2

Napsal: 05 pro 2010, 23:16
od Andre
Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?

Napsal: 05 pro 2010, 23:23
od slovacek.milos
wintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec miloš

Napsal: 05 pro 2010, 23:24
od wintrej
Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..

Napsal: 05 pro 2010, 23:25
od wintrej
slovacek.milos píše:
wintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec miloš
Aké gufero máš na mysli?

Napsal: 06 pro 2010, 00:59
od lubomt
wintrej píše:
Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da

Napsal: 06 pro 2010, 10:03
od wintrej
lubomt píše:
wintrej píše:
Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da
daj kontakt na tých opravarov

Napsal: 06 pro 2010, 13:34
od lubomt
wintrej píše:
lubomt píše:
wintrej píše: seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam da
daj kontakt na tých opravarov
su tam dve firmy a neviem uz ktora to robila. Skus napr.

http://www.bestforcar.sk/k_prislusentvo ... servis.php
alebo daj cez google.sk kardanservis zilina a je tam este jedna firma ALEX

Napsal: 06 pro 2010, 15:42
od jericho-3
No konečně, divil bych se, že by nebyla firma, která by to nedokázala..Možná mít čas šikovný soustružník s vhodným soustruhem, tak to zvládne taky...Jeden takový nám nahradil kevlarový kardan ocelovým, protože cena origo byla nesmyslná...Vyhrál si s tím a při jízdě řidič o kardanu vůbec nevěděl... :)

Napsal: 06 pro 2010, 21:16
od tomasx
Andre píše:Ten kříž asi jen kardan servis.

Ale když už se tu řeší kardan, tak po poladění C4 2,5TDI na 440Nm mám problémy s vibracemi kardanu (na 99% to bude kardan), vypadalo to na to středové uložení (bylo už dost volné), ale to jsem vyměnil (opravná sada), ale vibrace jsou skoro stejné, možná se to o malinko zlepšilo.
Na 5 a 6ku je to kolem 2000ot plný plyn brutální, při menším zatížení je to absolutně bez problémů. Kříž žádné vůle nemá.
Vím, že tohle řeší spousta majitelů quattra při vyšších Nm, ale zatím nevím o nikom, kdo by to dotáhl do úspěšného finále.

Nějaká rada?
Nebo je tu někdo, kdo jezdí s 1,9TDI, 2,5TDI kolem 450Nm a nemá s tímhle problém?
ahoj mam tiez A6 C4 2,5 TDI Q. no oproti tebe len nejakych 170k a vraj 330Nm co to obnasa mat 440:) ?

Napsal: 06 pro 2010, 21:57
od Andre
Přesně tyhle hodnoty (170k a 330Nm) jsem měl po výměně turba za VNT a tryskách 764 (SW byl seriový). Při těhle Nm začínal ten kardan už vibrovat, ale jen nepatrně.
Zatím je poladěno na 440Nm a 185HP, ale neforuje mi ve vyšších ot čerpadlo, tak s tím něco musím udělat, pak to zkusíme ještě dál (doufám, že 200HP bude).
Ale je potřeba vyřešit ten kardan...

Napsal: 10 pro 2010, 09:42
od wintrej
kamarati takže kardan je už doma z reklamacie dali tam opačne ložisko ospravedlnili sa a dali nove. Ale mám problém neviete niekto ako nastaviť kardan na stredovom ložisku na uchyte o karoseriu? na tych dierach sa da s tym kardanom hybať 2 cm doprava a aj doľava a aj dopredu a dozadu. Rozmyšľam že tie šroby povolim trochu naštartujem a necham to isť na kvalte nech si to samo sadne a potom to utiahnem. Pretože som ho tam nahodil dal som ho aby bol čo najviac rovno a duni to a vibruje s celym autom hrozne čosi .. Snad to pomože.