Napsal: 05 pro 2010, 23:16
Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec milošwintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
Aké gufero máš na mysli?slovacek.milos píše:já zrovna A6 dělám alegufero co vede kardan dozadu pěkný pakec milošwintrej píše:tiež mi to ceokom pribodovali zavažie teda kusol pliešku..
na a mám A4 quattro V6
Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam dawintrej píše:seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
daj kontakt na tých opravarovlubomt píše:Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam dawintrej píše:seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..Andre píše:Poladěno nebo v serii? Co ti to přesně dělá?
su tam dve firmy a neviem uz ktora to robila. Skus napr.wintrej píše:daj kontakt na tých opravarovlubomt píše:Pri mne v Ziline mi kedysi robili kardan a perfektne, to vies niekto to vie robit niekto nie. Maju tam na to velmi drahe masiny, vyzera to skoro ako sustruh. Kvalita zalezi len od cloveka a co tam dawintrej píše: seriovka je to a pri 70km/h je citiť vibracia a dunenie celeho auta hrozne čosi, nad 150kmh pod záťažou je citiť kmitanie po demontaži kardanu som zistil že stredove ložisko má volu jako blazen mimochodom ho pred pol rokom menili aj s gumovým uložením už druhý krát. preto píšem že to nemá cenu davať repasovať. nevedia to. teraz to je na reklamacii auto mi stoji 4 dni na dielni utekaju mi prachy atd..
ahoj mam tiez A6 C4 2,5 TDI Q. no oproti tebe len nejakych 170k a vraj 330Nm co to obnasa mat 440:) ?Andre píše:Ten kříž asi jen kardan servis.
Ale když už se tu řeší kardan, tak po poladění C4 2,5TDI na 440Nm mám problémy s vibracemi kardanu (na 99% to bude kardan), vypadalo to na to středové uložení (bylo už dost volné), ale to jsem vyměnil (opravná sada), ale vibrace jsou skoro stejné, možná se to o malinko zlepšilo.
Na 5 a 6ku je to kolem 2000ot plný plyn brutální, při menším zatížení je to absolutně bez problémů. Kříž žádné vůle nemá.
Vím, že tohle řeší spousta majitelů quattra při vyšších Nm, ale zatím nevím o nikom, kdo by to dotáhl do úspěšného finále.
Nějaká rada?
Nebo je tu někdo, kdo jezdí s 1,9TDI, 2,5TDI kolem 450Nm a nemá s tímhle problém?