Stránka 2 z 3
Napsal: 08 úno 2011, 08:45
od Kuca
Chtěl bych se zeptat jak je to pak s tachometrem? Co jsem slyšel tak to nekomunikuje s budíky...?
Napsal: 08 úno 2011, 09:35
od subz3ro_tdi
toby66kw píše:a co ten násobič

No pokial vladzes mackat ten vacsi pritlacny tanier, tak to neries... ale malo by to tam po spravnosti byt
Kuca píše:Chtěl bych se zeptat jak je to pak s tachometrem? Co jsem slyšel tak to nekomunikuje s budíky...?
To sa tyka iba verzii prevodoviek kde nie je snimac otacok (napr. 6q z Fabie), v tom pripade treba nakodovat budiky aby brali signal z ABS
Napsal: 08 úno 2011, 10:19
od hansdob
otázečka v jakých fábiich je dlouhý 5kvalt?? jakej je typté dlouhé převodovky? a pokud použiju ten tak vše ostatní mi na oktávii zůstane původní? spojka poloosy startér???
Napsal: 08 úno 2011, 10:50
od tiff
Taky bych se s dovolenim prifaril s lehce OT dotazem.
Bylo by mozne z neceho vytahnout delsi sestku do 6q prevodovky v OII BKD?
Ta sestka, co je tam ted, je spis tak 5,5, protoze mezi 5 a 6 je rozdil v otackach jen velmi maly, tak by me zajimalo, jestli koncern nekde nepouzival nejaky tezsi prevod a jestli by se to nedalo prehodit.
Napsal: 08 úno 2011, 13:44
od jordee_23
tiff píše:Taky bych se s dovolenim prifaril s lehce OT dotazem.
Bylo by mozne z neceho vytahnout delsi sestku do 6q prevodovky v OII BKD?
Ta sestka, co je tam ted, je spis tak 5,5, protoze mezi 5 a 6 je rozdil v otackach jen velmi maly, tak by me zajimalo, jestli koncern nekde nepouzival nejaky tezsi prevod a jestli by se to nedalo prehodit.
presne toto napadlo aj mna :O) ale neskumal som.. takze mozno niekokto ano ???
inak do GIII sa dava s Fabie
Napsal: 08 úno 2011, 16:53
od Biimbo
TDI tech píše:Ladas píše:celá spojka 240mm startér poloosy servotrubka upravit držáky řazení pár šroubů a je to tam kdyžtak takovou sadu mám...
A este si zabudol na nasobic tlaku. Lanovody treba su ine aj drziaky k lanovodom, aj trubku nech je to koser tak ako to ma byt. Bastlit tam 5Q lanovody a ohybat trubku od serva je prinajmensom ciganska robota. proste fuj

On je nějaký rozdíl mezi 5q a 6q lanovody? Já bych teda neřekl. Co jsem viděl obě kulisy i s nima vedle sebe..
Napsal: 08 úno 2011, 17:19
od Huml
jeden je o něco kratší, ale bez problémů se dají nechat ty 5q
Napsal: 08 úno 2011, 18:19
od tomi85
hansdob píše:otázečka v jakých fábiich je dlouhý 5kvalt?? jakej je typté dlouhé převodovky? a pokud použiju ten tak vše ostatní mi na oktávii zůstane původní? spojka poloosy startér???
najdeš to tady,vše co potřebuješ
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 Já to podle toho nedávno dál(jinak vše ti zůstane) a dlouhej pětikvalt LUXUS
Napsal: 27 úno 2011, 18:09
od Kuca
Potřebuju prosím radu. Chci zprovoznit tachometr a nevim jak.
Auto: Golf IV tdi, 81 kW, highline, 98 rok. Na autě je 6 q převodovka DRW.
Není tu někdo kdo by mi to zapojil, nebo alespoň poradil jak na to?
Napsal: 27 úno 2011, 18:55
od Huml
DRW by měla mít normálně snímač, tzn. tu zástrčku co jsi měl na snímači na 5q zapojíš do snímače na 6q, vuala a je hotovo

Napsal: 27 úno 2011, 20:48
od Kuca
Díky. Zkusim na to mrknout, jestli tam nějaký ten snímač je. Zatím jsem byl rád že se mi na ní podařilo najít její kód.

Napsal: 28 úno 2011, 13:10
od Kuca
Znovu jsem hledal, ale opět marně. Fakt by tam mělo být? Jestli ano, tak kde?
Já už si chci říct to vuala

Napsal: 28 úno 2011, 20:06
od Huml
co nemáš? snímač nebo nemůžeš najít štekr? tady máš obrázek, je to sice ze 4x4, ale snímač je na stejným místě

Napsal: 01 bře 2011, 07:38
od Kuca
Vua.. Snímač jsem konečně našel, zapojil a budíky dál nekomunikují...
Prý je to kvůli nekompatibilitě can čidla na převodovce s necan budíky.
Napsal: 01 bře 2011, 12:36
od Huml
tak máš chybu ještě někde jinde, v principu funguje uplně stejně jak na 5q, takže to musí jet