Stránka 2 z 6

Napsal: 23 pro 2010, 22:06
od Okura
co ti píše za chybu?
ono ty čínské klony nejsou až tolik korektní jako orig

Napsal: 24 pro 2010, 12:38
od majlan
Okura píše:co ti píše za chybu?
ono ty čínské klony nejsou až tolik korektní jako orig
No všechno to načte, ale nemohu se spojit s počítačem auta - K, tak buď je v háji řídící jednotka nebo nějaký kabel. Jinak žádné žásadní chyby nenašla.

Napsal: 24 pro 2010, 15:56
od Okura
já mám orig, a jsi z OV tak mužem na to mrknout jestli chceš.

Napsal: 25 pro 2010, 08:26
od majlan
Okura píše:já mám orig, a jsi z OV tak mužem na to mrknout jestli chceš.
To by bylo skvělé, kdy by jsi měl čas? Jsem z Dubiny. Už jsem z toho zoufalý, myslel jsem si, že to bude BSM, tak jsem jí vyměnil. Teď jsem zase koupil Diag z aukra a ten se zase nemůže spojit s počítačem auta,ale všechno jde.Diagnostika hlásí na BSI, že je v pořádku. No prostě hrůza. Vytrhl by jsi mi trn z paty bez auta jsem, jak bez ruky...

Napsal: 25 pro 2010, 10:28
od Okura
Asi až v příštím tydnu, nějak se domluvíme.
Napiš mi kod motoru, máš Bosch nebo Siemens?

Napsal: 26 pro 2010, 11:19
od majlan
Okura píše:Asi až v příštím tydnu, nějak se domluvíme.
Napiš mi kod motoru, máš Bosch nebo Siemens?
Kod motoru - 3CRHYB a mám systém BOSCH. Předem ti moc díky.

Napsal: 26 pro 2010, 11:28
od vladosr
Ked mas problem v systemovom rele , tak sa nepripojis ani na RJ motoru , to som ti uz naznacoval , neviem co stale riesis .opravit vyskusat podavacie cerpadlo .a nepresiel si po dakej jame , ked ti to chciplo .

Napsal: 26 pro 2010, 12:49
od majlan
vladosr píše:Ked mas problem v systemovom rele , tak sa nepripojis ani na RJ motoru , to som ti uz naznacoval , neviem co stale riesis .opravit vyskusat podavacie cerpadlo .a nepresiel si po dakej jame , ked ti to chciplo .
No jo a kde mám hledat to systémové relé? Pokud se nachází v BM34 tak tu jsem celou vyměnil. Podávací čerpadlo funguje, přivedl jsem na něj proud na pojistku a čerpadlo jede. Jel jsem po rovné cestě, jen jsem zapnul odmlžování čelního skla a v tu dobu se to stalo, pípnutí rozsvícení kontrolky diagnostiky a auto chcíplo.

Napsal: 26 pro 2010, 12:53
od Okura
jo relé je v BM34
jo když zapneš klíček rožne se ti žhavení a kontrolka motoru?

Napsal: 26 pro 2010, 13:06
od majlan
Okura píše:jo relé je v BM34
jo když zapneš klíček rožne se ti žhavení a kontrolka motoru?
Kontrolka žhavení se rožne a kontrolka motoru, někdy jo a někdy ne, ale v BM stále něco bzučí, což nedělalo.

Napsal: 26 pro 2010, 13:14
od Okura
máš to BM ze stejného motoru a typu??

Napsal: 26 pro 2010, 13:19
od majlan
Okura píše:máš to BM ze stejného motoru a typu??
Je to také z 2.OHDI, sice jiného roku 2003. Měl jsem tam B3od Delphi a teď tam je B2 od delphi. Bzučelo to i na tom starém to jsem zkoušel, ale myslím, že to nedělalo hned po té poruše. Zřejmě jak jsem hýbal kablíkama a měřil jestli jsem něco nezpůsobil. Prý, ale zas tak nezáleží na tom zdali je stejného typu, nebo ano?

Napsal: 26 pro 2010, 13:30
od Okura
snad je nová BM34 je 100% ok,

píše občas kontrolka motoru se rožne občas ne?

Napsal: 26 pro 2010, 13:39
od majlan
Okura píše:snad je nová BM34 je 100% ok,

píše občas kontrolka motoru se rožne občas ne?
Tu starou jsem právě vymontoval a rozebral, to co bylo uvnitř byla síla. Někdo se vní hrabal, ale tak neodborně, hrůza. BM34 jsem koupil na aukru od jednoho borce, byla použita, ale údajně funkční. Ano kontrolka diagnostiky motoru se občas nerožne.

Napsal: 26 pro 2010, 14:27
od Okura
a když svití kontrolka, nejde vubec čerpadlo??