Stránka 2 z 2

Napsal: 17 pro 2010, 11:42
od ladislav.trenka
tu na fore som nasiel maly trik a tu je vysledok:

http://www.lacko.ic.cz/1.mpg

a kedze ako bolo vyssie pisane motor je AJM 85kW, je takmer jasne, ze je naozaj v haji tesnenie (teda dufam, ze nie hlava samotna) :roll:

Napsal: 19 pro 2010, 21:01
od ladislav.trenka
Je moznost, ze u PD je prasknuta hlava? Resp. ak sa zhodi hlava dole, bude na tesneni vidiet miesto, kade to tlaci vody?

Re: Chladiaci system

Napsal: 19 pro 2010, 21:11
od sky59
ladislav.trenka píše:Ahoj pani,
VW passat 99, PD. Kedze sa blizia vianoce, cakal som daku zradu a tu je:
akosi prestava posluchat chladenie s tymito prejavmi:

- v chladiacom systeme mi vznika velky podtlak (kvapalina vo vyrovnavacej nadrzke klesne aj o polovicu, pricom po otvoreni nadrzky sa vrati naspat)
- kolise teply vzduch z radiatora vykurovania (pocas jazdy sa teplota rapidne zvysi, potom ked spomalim nasledne ako keby prestal kurit)
- unika chladiaca kvapalina (cca liter/tyzden) - s tymto si musim poradit sam, len mi nejde do hlavy ako moze unikat kvapalina pri podtlaku.

Poradi niekto skuseny, pripadne niekto, kto sa takouto zavadou stretol?
Dakujem.
co to znamena ze sa potom hladina vrati spat? neskor pises ze uteka von voda ako sa potom vrati hladina spat?

Re: Chladiaci system

Napsal: 19 pro 2010, 21:37
od ladislav.trenka
sky59 píše:
ladislav.trenka píše:Ahoj pani,
VW passat 99, PD. Kedze sa blizia vianoce, cakal som daku zradu a tu je:
akosi prestava posluchat chladenie s tymito prejavmi:

- v chladiacom systeme mi vznika velky podtlak (kvapalina vo vyrovnavacej nadrzke klesne aj o polovicu, pricom po otvoreni nadrzky sa vrati naspat)
- kolise teply vzduch z radiatora vykurovania (pocas jazdy sa teplota rapidne zvysi, potom ked spomalim nasledne ako keby prestal kurit)
- unika chladiaca kvapalina (cca liter/tyzden) - s tymto si musim poradit sam, len mi nejde do hlavy ako moze unikat kvapalina pri podtlaku.

Poradi niekto skuseny, pripadne niekto, kto sa takouto zavadou stretol?
Dakujem.
co to znamena ze sa potom hladina vrati spat? neskor pises ze uteka von voda ako sa potom vrati hladina spat?
Utekanie vody je par kvapiek takze to nie je take citelne. Zato ked povolim povedzme po 10 km jazde viecko vyrovnavacky, stupne v nej voda minimalne o liter v sekunde.

Napsal: 19 pro 2010, 22:26
od ladislav.trenka
s tou hlavou sa nepodeli nikto?

Napsal: 19 pro 2010, 22:49
od Zdeněk M
ladislav.trenka píše:s tou hlavou sa nepodeli nikto?
A co chces vědět? Sundej hlavu, nech ji otlakovat, pokud bude OK, tak srovnat, nový těsnení a šup zpět :)

Napsal: 23 pro 2010, 19:11
od ladislav.trenka
takze nakoniec to bolo tesnenie pod hlavou. dnes som si vzal auto, no vyskytol sa problem - auto zacne pri 2000 otackach trhat, pri hocijakej zaradenej rychlosti (ako keby chcelo zdochnut). Vag vypisal chybu:

16685 - Valec 1 Zjisteno zapalovani vynechava
P0301 - 35-00 - -

Servisak ma presviedca, ze zato moze homokinetak, ale robi to aj na volnobehu, takze vylucene. Potom to zvalil na ventily, vraj sa mali zbrusovat. Moze to byt sposobene tym? Myslim, ze v to by robilo v celom spektre otacok..

Napsal: 23 pro 2010, 19:36
od ladislav.trenka
aby som nezabudol, pri jednom mi menili aj rozvody.

Napsal: 23 pro 2010, 19:38
od Tomas.cz
Kabeláž v hlavě, kontakty, proletovat společné ukostření.

Napsal: 23 pro 2010, 19:42
od ladislav.trenka
fajn takze ak to budu pani servisaci zhadzovat na ventily mam ich usmernit? lebo voz predtym normalne siel, problem bol ze tlakoval chladiaci system.

Napsal: 23 pro 2010, 19:45
od Tomas.cz
Ať se k tomu radši vyjádří povolanější, možná je špatně nastavený pd vstřikovač, ale zaměřil bych se na to, jestli jde do vstřikovače signál z jednotky, na začátek bych přihnul kontakty a proletovat společnou konstru vstřikovačů v hlavě.

Napsal: 23 pro 2010, 20:42
od ladislav.trenka
teraz som si to bol prebehnut este raz a teda, viac ako 80 nemam odvahu s tym ist tak hrozne to trha v sekundovych intervaloch