Stránka 2 z 2

Napsal: 19 pro 2010, 08:31
od slovacek.milos
každý motor je opatřen přetlakovou zátkou, zátka má dva ventily na přisívání atmosferického vzduchu, a přetlaková třeba na 1.5 atm, a ta ti přetlak reguluje aby nedošlo k počkození třeba chladiče,

podobně to funguje i u tebe pokud máš v hadicích vyšší tlak odpustí jej zátka v zadní části těla,
někdy dojde ke společensky trapné události ale tvoje střeva se nepoškodí miloš :)

Napsal: 27 čer 2011, 13:00
od hopko
slovacek.milos píše:každý motor je opatřen přetlakovou zátkou, zátka má dva ventily na přisívání atmosferického vzduchu, a přetlaková třeba na 1.5 atm, a ta ti přetlak reguluje aby nedošlo k počkození třeba chladiče,

podobně to funguje i u tebe pokud máš v hadicích vyšší tlak odpustí jej zátka v zadní části těla,
někdy dojde ke společensky trapné události ale tvoje střeva se nepoškodí miloš :)
Vyriešené - bolo vadné tesnenie pod hlavou