Napsal: 18 pro 2010, 17:03
Pred 3 mesiacmi boli menene a nastavovane rozvody, tak ja dufam, vtedy bol serizeny a odvtedy sa s nim nic snad nestalo..Rudolf píše:A co předstřik?
Pred 3 mesiacmi boli menene a nastavovane rozvody, tak ja dufam, vtedy bol serizeny a odvtedy sa s nim nic snad nestalo..Rudolf píše:A co předstřik?
bol som si to pozriet (ale neskusal som, lebo jednak som s autom uz startoval a chcem zohnat dake poriadne 600A kable). Cize plus pripojim na matku toho cierneho kabla a minus napojim na matku, ktorou je starter primontovany k prevodovke?slovacek.milos píše:před oprvou starteru bych si vzal startovací kabely, propojil z baterky mínus na M1O přímo na starteru a plus z baterky na strtér M8
pak zkus ranní start, startér může začít točít jak šalený a jsme doma miloš
to nie je pravda, bez zhavicov nastartujes aj v zime, umerne s klesajucou kompresiou, teda s poctom najazdenych km tato schopnost motora klesa.pipo444 píše:v žhavičoch to nie je.ved keby boli pokazene tak by to neštartovali ani za tepleho motora.po prvom natoceni to štartuje celý den perfektne na 1 potočenie klučikom.
bez žhavičů nastartuješ ale tak felicii 1.3 ,gabo00000 píše:to nie je pravda, bez zhavicov nastartujes aj v zime, umerne s klesajucou kompresiou, teda s poctom najazdenych km tato schopnost motora klesa.pipo444 píše:v žhavičoch to nie je.ved keby boli pokazene tak by to neštartovali ani za tepleho motora.po prvom natoceni to štartuje celý den perfektne na 1 potočenie klučikom.
dvřní spinač to má a dej si čiudlo teplota z feldy 1.3 se žlutým kroužkem bude ti to žhavit i za tepla milošpipo444 píše:alternátor aj štartér sú OK.dnes bol u nás jeden známy a ten to spravil.boli tam rozpraskana hadička ku podtlakovemu spínaču.potom to naštartovalo.povedal aby som preskušal spätnú klapku na čerpadle,vraj asi padla hlboko nafta.niekde som čítal aby som ten druhý káblik pripojil na + baterky(ten druhy ide na kostru).neviem síce čo má dverný spínač spoločné so žhavením.žhavilo to aj s otvorenými dverami.mal pripojený VAG na auto.ukázalo to pokazené čidlo teploty.treba kúpiť nové.
prosímtě kde má felda sytič to nemá ani jedna a sto stupnů taky ne milošpipo444 píše:to radšej nie.potom to vela žere a sytič to vypína okolo 100°C.kúpim origoš na diesel so zeleným pruhom.žhaviť za tepla nepotrebujem,predvstrek je nastaveny super tak to chyta na 1 lusknutie.