neskutočný rachot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Podíval bych se na rozvodák, zda není volný řemen/zda napínací kladka ještě funguje/..Tryska by to mohla být, ale jako plech po schodech..?To jsou spíš kovové rány kladivem do zábradlí... :D
nepropadat panice...
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14

Příspěvek od arpi666 »

jericho-3 píše:Podíval bych se na rozvodák, zda není volný řemen/zda napínací kladka ještě funguje/..Tryska by to mohla být, ale jako plech po schodech..?To jsou spíš kovové rány kladivem do zábradlí... :D
bolo to kovove a 60-tis km sa mi na rozvody nikto nepozrel
ráďa99
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2010, 13:34
Bydliště: Přerov

Příspěvek od ráďa99 »

dělá mi to taky když při startování moc brzo pustím klíček,nechytnou všechny válce a rachot jak popisuješ.Stačí o vteřinu dýl podržet start a je po problému.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

arpi666 píše:
morose píše:tipuju take vstřik a samozřejmě nějake vadne žhavičky.
,


odpor zhavicov je rovnaky vsetky maju 0,8 Ohm .. Merane s FLUKE

odpor žhavičů je na nic musíš je vymotnovat a vidět okem miloš
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

je dobry je vyndat a zkusit na vterinku připojit na 12V. Jestli se ohreji stejne, pak mas jistotu. Odpor je nízký, nebezpečí chyby měření při zkratu/přechoďáku je velké
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

vyndat a prezkouset.vyndane to mas do 10 minut.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

morose píše:je dobry je vyndat a zkusit na vterinku připojit na 12V. Jestli se ohreji stejne, pak mas jistotu. Odpor je nízký, nebezpečí chyby měření při zkratu/přechoďáku je velké
morose já si udělal měřák ampermetr na 25O A po debatě s origošem,

ze zátěžáku na akumulátory, přečtu si na auto kelly kolik žere svíčka třeba 11A a měření probíhá zapneš klíček naskočí 6O A a po chvilce spadne na 4O A

v příštím roce si vyrobím upínací lištu na čyři žhaviče kterou napíchnu přímo na kostru motoru a drát žhavení+ myslím že to bude nejpřesnější test žhavičů oko vidí a vyhnu se do budoucna problému odpálit rychložhavku miloš ;)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Srává se mi to občas taky, zblbne se něco v systému řízení, kamarád říkal, že se motor může točit obráceně. Nejvíc se to stává, když motor vypnu a hned zapnu ale starrtér zapnu jen na ťuk - motor prý chytne obrácený chod :o
Pokud ale po nastartování to jde zas normálně, nic se neděje, hlavně se to nesmí nechat běžet nebo zkoušet prošlápnout plyn. Jestli teda píšem o stejné věci.
G3 Variant synchro
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

Problem je jinde.. tohle delá když rychle pustiš kliček ještě než motor chytne dela to volna dvojhmota rozklepe se taky na to ma velkej vliv modul tzv. teply start. u aut co ho maj jseu si tohodle všiml když nechaš prostě ten starter chvilku dyl otočit tak se to nestane :D
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
flubber
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2010, 19:16

Příspěvek od flubber »

Tohle se mi stalo v létě. Po jízdě asi 100km v kuse jsem vypl motor, za 5 minut nastartoval a rachot jako by se sypalo železářství. Měl jsem docela strach znovu nastartovat, ale od té doby OK (ťuk ťuk na dřevo). Motor ALH, dvojhmota těsně před smrtí.
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14

Příspěvek od arpi666 »

a nemoze to byt starterom?? mam novy aku lebo stary sa mi zdal ze toci slabo ma 5-rokov tak som kupil novy 77ah exide ... toci lepsie ale niekedy sa mi zda ze dost tazko toci
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

jestli ti to malo točí tak to tam mas starter bosch dej si tam valeo a uvidiš jak to bude toči standartne se daval do oct. cca 2002 a vejš
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, já teď shodou okolností dělám Mareu 1,9 TD/100/ a pán mi zavolal, že pořád mění baterky a nestartuje..Tak jsem to zkusil a hrozný rachot a motor stál..Povídám to rachotí převodovka ve startéru...Pak jsem jej chtěl vyndat a držel na jednom šroubu,vyvalený ven, druhý šroub chyběl a třetí se přetrhl v půli a zbytek zůstal v převodovce a budu jej odvrtávat...Nevím jaký bude věnec, ale je mi divné , že se majitel zapřísáhá, že to při startu žádné zvuky nevydávalo, až to ráno, co chtěl odjet...Říkám si, že se mohli povolit šrouby, ale že se přetrhl ocelový šroub /není ani ohnutý/ to mě zarazilo... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky se mi tenhle stav podařilo nasimulovat, start nadrc a motor se klepal jak ratlík, to bylo ještě s dvouhmotou, u jednohmoty nikdy.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, tiez sa mi to stalo na rotacke, staci o nieco skor pri starte pustit klucik. RJ nezvlada udrzat chod motora.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“