Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
padající nafta tdi AHF 81 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatně
Baterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ok mohu tě potom poprosit až to bude na Youtube tak mě prosím pošli na SZ odkaz.Já mu to ukážu i před a po opravě aby vědělmir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatněBaterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
Vem multimetr jeden fous připoj na startér na ten silnej přívod od baterky a druhej dej někam na tělo startéru a nahlaš jaký jsi naměřil napětí při startování.mir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatněBaterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Můžu to měřit na teplym autě? Pozná se z toho něco? Tím nemyslim na zrovna ohřátym, ale dneska jsem už něco najezdil
Takže neni vymrzlý
A nebo to mám realizovat až ráno na studenym? Druhá věc je, jestli mi na to stačí fakt shit měřák od číňanů
Jednou jsem ho koupil asi za pajdu a od tý doby jsem ho nepoužil 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
skus nahrát ten start,prosim,..zajímá mě,jak to startuje po výměně těch žhavičekmir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatněBaterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný
Jo, určitě udělám. Dneska to nechám venku. Radost z toho teda nemám, ale musim to zdokumentovat
Nejhorší na tom je, že teď jsem stál od 26.12. do 1.1. na chalupě na dvoře. Párkrát jsem někam musel jet. Jak byly mrazy, tak prostě to auto skuhralo při startu ,to byla hrůza. Ale nic, na co bych nebyl zvyklej. Pak jsem otevřel jednou ráno kapotu, že se pdoívám, ja kto vypadá v hadičce od filltru, kámoš startoval a čaplo mu to prakticky na brnk. Mohlo bejt kolem nuly. Ale tak to byla spíš náhoda.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
takhle,..ráno je motor studenej,.olej taky,..je tužší než při zahřátym,.a startér musí víc makat,..já takhle porovnával startování za studena,..pokles o 2 V ,..a za tepla jen o 1,2 V ,....tak jsem skusil při ranním startu pomoct baterce pomocnym startem,...sice točil jak ďábel,...ale stejně start nahovno,..taky jako na tom videu,..jako kdyby chytaly postupně jednotlivý válce,..jak u letadlovýho motorumir77 píše:Můžu to měřit na teplym autě? Pozná se z toho něco? Tím nemyslim na zrovna ohřátym, ale dneska jsem už něco najezdilTakže neni vymrzlý
A nebo to mám realizovat až ráno na studenym? Druhá věc je, jestli mi na to stačí fakt shit měřák od číňanů
Jednou jsem ho koupil asi za pajdu a od tý doby jsem ho nepoužil
ty jezdíš s autem od soli do teplé garáže? pomalu pohřbíváš karoseriimir77 píše:Jo, určitě udělám. Dneska to nechám venku. Radost z toho teda nemám, ale musim to zdokumentovatNejhorší na tom je, že teď jsem stál od 26.12. do 1.1. na chalupě na dvoře. Párkrát jsem někam musel jet. Jak byly mrazy, tak prostě to auto skuhralo při startu ,to byla hrůza. Ale nic, na co bych nebyl zvyklej. Pak jsem otevřel jednou ráno kapotu, že se pdoívám, ja kto vypadá v hadičce od filltru, kámoš startoval a čaplo mu to prakticky na brnk. Mohlo bejt kolem nuly. Ale tak to byla spíš náhoda.
Ono se to blbě realizuje jinak, když před barákem a potažmo v celý ulici neni kde zastavit001marcus píše:ty jezdíš s autem od soli do teplé garáže? pomalu pohřbíváš karoserii
Další věc je ta, že když tohleto přežila na 120ka, tátovo a později moje Felina, dědův Favorit a tátovo Fabie, tak to nebude zas tak žhavý
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No, teda nevim nevim. Teď jsem vylovil ten multimetr 
http://img253.imageshack.us/i/img20110106164201.jpg/
Určitě do něj příjde baterka zespodu
Co se nastavení týče, tak předpokládám na ACV a rozsah 10. Pade mi příjde už poměrně dost, ale klidně mě opravte. Je to už hooodně dlouho, co jsem měl něco takovýhodle v ruce a opravdu to použil 
Jináč ještě co se startů týče, tak mám i přímý porovnání s tátovo octou, 1.9 TDI, o rok mladší než moje, tedy 2003. Tam můžou bejt sebevětší mrazy, může stát jak dlouho chce, vezmu za klíček, nažhavim, otočim, drc a auto jede. Proto mě tohleto tak udivuje. Zkusim večer udělat nějaký srovnávací video, jestli na to bude dost světlo.
http://img253.imageshack.us/i/img20110106164201.jpg/
Určitě do něj příjde baterka zespodu
Jináč ještě co se startů týče, tak mám i přímý porovnání s tátovo octou, 1.9 TDI, o rok mladší než moje, tedy 2003. Tam můžou bejt sebevětší mrazy, může stát jak dlouho chce, vezmu za klíček, nažhavim, otočim, drc a auto jede. Proto mě tohleto tak udivuje. Zkusim večer udělat nějaký srovnávací video, jestli na to bude dost světlo.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Re: padající nafta tdi AHF 81 kw
Je to možné,mne to štartuje presne takto isto!!! Dnes som dal von ten ventil na filtr a pozeral som zhora nebola tam nafta po vrch filtra nalial som tam 1,5dl nafty a dal som ventil nazad.Neviem či to malo biť plne nafty až po vrch????ale v tej priesvitnej hadičke mám aj bublinky!!001marcus píše:Je možné,. že mi padá nafta,..ovšem v průhledné hadičce neni ani bublinka?
Start po delší době(cca 10 h) stání vypadá uplně stejně jak u kolegovo octy
http://www.youtube.com/watch?v=TnAfPXuYTDY
a když to po sekundě zhasnu a znova startuju,..chytne hned
Re: padající nafta tdi AHF 81 kw
Podle me pada nafta
napisu vam zitra nebo v sobotu jak to vypada resim podobny problem.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Tak zejtřejší filmování startu po výměně svíček se nekoná. Táta přijel z práce a když viděl totl zamrzlý auto, tak mi to oškrábal a dal do garáže
Tak to zkusim vzít zejtra ráno v garáži, ono i tam to je znát 
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
no jestli to v garáži bude startovat OK,..tak to by nebyl problem,..kdyby mi to taky cca od 5 stupnů výš startovalo dobře,..protože stejně přez zimu jezdit s naftákem nebudu,..to se vracim ke starému dobrému drahému benzínumir77 píše:Tak zejtřejší filmování startu po výměně svíček se nekoná. Táta přijel z práce a když viděl totl zamrzlý auto, tak mi to oškrábal a dal do garážeTak to zkusim vzít zejtra ráno v garáži, ono i tam to je znát
