Stránka 2 z 12

Napsal: 06 led 2011, 14:22
od mir77
No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatně :) Baterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný ;)

Napsal: 06 led 2011, 14:37
od cedan
mir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatně :) Baterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný ;)
Ok mohu tě potom poprosit až to bude na Youtube tak mě prosím pošli na SZ odkaz.Já mu to ukážu i před a po opravě aby věděl

Napsal: 06 led 2011, 15:11
od Martin.R
mir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatně :) Baterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný ;)
Vem multimetr jeden fous připoj na startér na ten silnej přívod od baterky a druhej dej někam na tělo startéru a nahlaš jaký jsi naměřil napětí při startování.

Napsal: 06 led 2011, 16:05
od mir77
Můžu to měřit na teplym autě? Pozná se z toho něco? Tím nemyslim na zrovna ohřátym, ale dneska jsem už něco najezdil :) Takže neni vymrzlý :) A nebo to mám realizovat až ráno na studenym? Druhá věc je, jestli mi na to stačí fakt shit měřák od číňanů :D Jednou jsem ho koupil asi za pajdu a od tý doby jsem ho nepoužil :D

Napsal: 06 led 2011, 16:15
od 001marcus
mir77 píše:No to video je ode mě a nemůžu furt přijít na to, co je špatně :) Baterka nová, startér po repasu, vyměnil jsem dvě žhavičky, který byly KO (ještě na tomto) videu.
Od tý doby určitě zlepšení, ale prsotě. Furt to neni ono. Zkusim jeden den zase nahrát ranní start, nedám to do garáže, tak to snad bude znatelný ;)
skus nahrát ten start,prosim,..zajímá mě,jak to startuje po výměně těch žhaviček

Napsal: 06 led 2011, 16:19
od mir77
Jo, určitě udělám. Dneska to nechám venku. Radost z toho teda nemám, ale musim to zdokumentovat :) Nejhorší na tom je, že teď jsem stál od 26.12. do 1.1. na chalupě na dvoře. Párkrát jsem někam musel jet. Jak byly mrazy, tak prostě to auto skuhralo při startu ,to byla hrůza. Ale nic, na co bych nebyl zvyklej. Pak jsem otevřel jednou ráno kapotu, že se pdoívám, ja kto vypadá v hadičce od filltru, kámoš startoval a čaplo mu to prakticky na brnk. Mohlo bejt kolem nuly. Ale tak to byla spíš náhoda.

Napsal: 06 led 2011, 16:20
od 001marcus
mir77 píše:Můžu to měřit na teplym autě? Pozná se z toho něco? Tím nemyslim na zrovna ohřátym, ale dneska jsem už něco najezdil :) Takže neni vymrzlý :) A nebo to mám realizovat až ráno na studenym? Druhá věc je, jestli mi na to stačí fakt shit měřák od číňanů :D Jednou jsem ho koupil asi za pajdu a od tý doby jsem ho nepoužil :D
takhle,..ráno je motor studenej,.olej taky,..je tužší než při zahřátym,.a startér musí víc makat,..já takhle porovnával startování za studena,..pokles o 2 V ,..a za tepla jen o 1,2 V ,....tak jsem skusil při ranním startu pomoct baterce pomocnym startem,...sice točil jak ďábel,...ale stejně start nahovno,..taky jako na tom videu,..jako kdyby chytaly postupně jednotlivý válce,..jak u letadlovýho motoru (offtopic)

Napsal: 06 led 2011, 16:22
od 001marcus
mir77 píše:Jo, určitě udělám. Dneska to nechám venku. Radost z toho teda nemám, ale musim to zdokumentovat :) Nejhorší na tom je, že teď jsem stál od 26.12. do 1.1. na chalupě na dvoře. Párkrát jsem někam musel jet. Jak byly mrazy, tak prostě to auto skuhralo při startu ,to byla hrůza. Ale nic, na co bych nebyl zvyklej. Pak jsem otevřel jednou ráno kapotu, že se pdoívám, ja kto vypadá v hadičce od filltru, kámoš startoval a čaplo mu to prakticky na brnk. Mohlo bejt kolem nuly. Ale tak to byla spíš náhoda.
ty jezdíš s autem od soli do teplé garáže? pomalu pohřbíváš karoserii ;)

Napsal: 06 led 2011, 16:31
od mir77
001marcus píše:ty jezdíš s autem od soli do teplé garáže? pomalu pohřbíváš karoserii ;)
Ono se to blbě realizuje jinak, když před barákem a potažmo v celý ulici neni kde zastavit :) Každopádně po koupi jsem nechal vystříkat dutiny a ta garáž neni zrovna teplá. Je tam tak akorát, že roztajou ty sračky. Každej den to vymetám jak trubka, abych nestál v mokru a samozřejmě sundavám ty návali sněhu z prahů a tak. Vim, že to neni zrovna ideální řešení, ale nejsem sám, kdo to takhle dělá a někdy to prostě jinak nejde.
Další věc je ta, že když tohleto přežila na 120ka, tátovo a později moje Felina, dědův Favorit a tátovo Fabie, tak to nebude zas tak žhavý ;)

Napsal: 06 led 2011, 16:50
od mir77
No, teda nevim nevim. Teď jsem vylovil ten multimetr :D

http://img253.imageshack.us/i/img20110106164201.jpg/

Určitě do něj příjde baterka zespodu :) Co se nastavení týče, tak předpokládám na ACV a rozsah 10. Pade mi příjde už poměrně dost, ale klidně mě opravte. Je to už hooodně dlouho, co jsem měl něco takovýhodle v ruce a opravdu to použil :D

Jináč ještě co se startů týče, tak mám i přímý porovnání s tátovo octou, 1.9 TDI, o rok mladší než moje, tedy 2003. Tam můžou bejt sebevětší mrazy, může stát jak dlouho chce, vezmu za klíček, nažhavim, otočim, drc a auto jede. Proto mě tohleto tak udivuje. Zkusim večer udělat nějaký srovnávací video, jestli na to bude dost světlo.

Re: padající nafta tdi AHF 81 kw

Napsal: 06 led 2011, 19:53
od ZV-JANTO
001marcus píše:Je možné,. že mi padá nafta,..ovšem v průhledné hadičce neni ani bublinka?
Start po delší době(cca 10 h) stání vypadá uplně stejně jak u kolegovo octy
http://www.youtube.com/watch?v=TnAfPXuYTDY
a když to po sekundě zhasnu a znova startuju,..chytne hned
Je to možné,mne to štartuje presne takto isto!!! Dnes som dal von ten ventil na filtr a pozeral som zhora nebola tam nafta po vrch filtra nalial som tam 1,5dl nafty a dal som ventil nazad.Neviem či to malo biť plne nafty až po vrch????ale v tej priesvitnej hadičke mám aj bublinky!! (wallbash)

Re: padající nafta tdi AHF 81 kw

Napsal: 06 led 2011, 20:00
od milda.svo
Podle me pada nafta (wallbash) napisu vam zitra nebo v sobotu jak to vypada resim podobny problem.

Napsal: 06 led 2011, 20:04
od mir77
Tak zejtřejší filmování startu po výměně svíček se nekoná. Táta přijel z práce a když viděl totl zamrzlý auto, tak mi to oškrábal a dal do garáže :D Tak to zkusim vzít zejtra ráno v garáži, ono i tam to je znát ;)

Napsal: 06 led 2011, 20:10
od ZV-JANTO
No ako pozerám tak v našom clube je nás už dosť...každá rada je drahá-vzácna.... (crazy)

Napsal: 06 led 2011, 20:19
od 001marcus
mir77 píše:Tak zejtřejší filmování startu po výměně svíček se nekoná. Táta přijel z práce a když viděl totl zamrzlý auto, tak mi to oškrábal a dal do garáže :D Tak to zkusim vzít zejtra ráno v garáži, ono i tam to je znát ;)
no jestli to v garáži bude startovat OK,..tak to by nebyl problem,..kdyby mi to taky cca od 5 stupnů výš startovalo dobře,..protože stejně přez zimu jezdit s naftákem nebudu,..to se vracim ke starému dobrému drahému benzínu :-),...a s fiatem pandou 1000 mi to žere jako TDI :D