
Ale bacha , při výměně řemenu se někdy stane, že přinesou řemen o zub delší nebo kratší ,mě osobně se to stalo, že mi v krámu dali řemen na TD a já potřeboval na Tdci..Rozdíl je jeden zub...Pak nevychází předvstřik ...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřikovací čerpadlo si může natahovat vzduch kolem gufera u řemenice ( a kolem holendru na sací části ) . Všude jinde je přetlak . . . takže by spíš tekla nafta ven . . .Slawek3 píše:Další problem na sebe nedal dlouho čekat![]()
Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu![]()
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
Gufero se montuje zvenku . Je to speciál mimo běžnou řadu . Kupoval sem ho v prodejně na gufera , objednávali to . Pokud seš hodně šikovnej , uděláš to i na autě . Největší sranda bude vyndat to starý . Pomocí vrutů by to mělo jít . Dírky pro vruty nevrtej , propíchni to nějakou šikovnou špicí . To gufero je celokovový , takže budeš muset propíchnout plech .Slawek3 píše:Je to Bosch![]()
gufero se montuje zvenku ?...
..novy kde a za kolik