Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám za to, že dhfool to myslí tak, že poslouchá motor, zkouší jak chytá, jak kouří a podle zkušenosti najde předvstřik, který je správný...Jde to naladil ke spokojenosti motoru i zákazníka.. :)
Ale bacha , při výměně řemenu se někdy stane, že přinesou řemen o zub delší nebo kratší ,mě osobně se to stalo, že mi v krámu dali řemen na TD a já potřeboval na Tdci..Rozdíl je jeden zub...Pak nevychází předvstřik ...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jj jak píše jericho :) Jen to chce trochu praxe a "hudební sluch" .
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Z přepadu bosche u 2,1td jde vzduch

Příspěvek od Slawek3 »

Další problem na sebe nedal dlouho čekat :(

Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu :o
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Nikdez čerpadla nic neteče....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkusil bych to rovnou z kýblu do kýblu...A jestli i potom, je patrně špatné čerpadýlko v čerpadlu...Ale aby čerpadlo samo o sobě zavzdušnovalo soustavu není častý jev..Prohlédl bych hlavně přívodní hadici do čerpadla včetně holendru /prasklina/ ..
nepropadat panice...
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

hadici jsem dal novou

ten prodlužovaci šestihranný holendr je možný......
jdu na to juknout

zatím to jezdí akorát pada trochu nafta ...pumpička na filtru asi nedrří spíše ty planžety ventilků,ale do čerpadla nejde ani bublina

neví někdo o čerpadle na 2,1 td na trysky 155bar?

zdar
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: Z přepadu bosche u 2,1td jde vzduch

Příspěvek od PavelTDi »

Slawek3 píše:Další problem na sebe nedal dlouho čekat :(

Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu :o
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
Vstřikovací čerpadlo si může natahovat vzduch kolem gufera u řemenice ( a kolem holendru na sací části ) . Všude jinde je přetlak . . . takže by spíš tekla nafta ven . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dal bych jej opravit..být to Lukas, tak ho zahodím.. :)
Ale zkusit vyměnit gufero by stálo za to-ale dát tam origo.. :)
nepropadat panice...
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Je to Bosch :)
gufero se montuje zvenku ?...
..novy kde a za kolik
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Slawek3 píše:Je to Bosch :)
gufero se montuje zvenku ?...
..novy kde a za kolik
Gufero se montuje zvenku . Je to speciál mimo běžnou řadu . Kupoval sem ho v prodejně na gufera , objednávali to . Pokud seš hodně šikovnej , uděláš to i na autě . Největší sranda bude vyndat to starý . Pomocí vrutů by to mělo jít . Dírky pro vruty nevrtej , propíchni to nějakou šikovnou špicí . To gufero je celokovový , takže budeš muset propíchnout plech .
Jinak by se dalo koupit i tam , kde dělají opravy čerpadel ( abys nemusel to starý oměřovat ) . Stojí nějakou tu stovku , hlavně si dej pozor na čistotu při montáži .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

dik za vystizny popis :)
a nejaky cislo nebo nejaky prumery nemas?

predpokladam ze to bude podobny u TD a D z 90tych let
nejdrive to vyzkousim na starsim cerpadle
tyto cerpadla patri do rady VE?
ten simerik bude k dostani v Mateze nebo i prodejcu ND corra,kelly?
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Rozměr gufera závisí na průměru hřídele . Byly dvě varianty průměrů . Předpokládám , že máš tu silnější , ale rozměry gufera takhle z hlavy nevím . V Mateze budou mít , nebo v servisu Bosh . V běžných prodejnách ND nee . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Typ cerpadla je: Bosch 423-7

0 460 494 377

Gufero je DF 17-28-7,3 (prumery a tl. 17-28-7,3)
?KACO? tvf01
Motor je podelne takze demontaz je vpohode.

DIK za INFO

V Mateze HB hnedy(odolne "chemii a 200°C) Gufero 17-28-7 za 160CZK :)

nemecke fotky cerpadla

http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... sc&start=0
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Tak tak , hnědý gufero ( viton ) s prachovkou . Dost dobrej odkaz :-) . Trochu nevím , proč tam použil obyčejný černý gufero . Jinak originál gufero je zelený .
Ještě k tomo fotoseriálu , možná je to v tom popisu , nečetl sem to , ten unášecí čep na pístku musí být na stejné straně jako drážka pro pero na hřídeli pod rozvodovým kolem . Jinak je to pootočený o 180° . . . je to snad jediná věc , co se dá při montáži splést . . .
Ale do celkové repase ( přetěsnění ) se asi pouštět nebudeš . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Gufero je sice vymeneno ale vzduch a bubliny-pena stale pokracuji :(
Pak jsem jeste provedl pretlakovou zkousku s aplikaci jaru na bubliny a cerpadlo je bez uniku.
Pri podtlakove zkousce vzduch vnika.

Bylo neco slyset od rozdelovaci hlavy :?
Saci trakt tesni akorat gufero na hrideli a pak mozna nejaky "O" krouzek u ventilu pod trojhranou hlavou?

Muj nazor ze i pri ucpanem filtru ci velkem odporu sani by nemel jit z cerpadla vzduch?
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“