Stránka 2 z 4

Napsal: 13 led 2011, 22:22
od Ladas
odpověď: při jízdě v dešti by si promočil filtr zkurvil turbo a nedej bože ohnul ojnice stačí?(zkušenost s tuningovým sáním Fordge octavia 1 RS po "úpravě" nasávací mřížky)

Napsal: 13 led 2011, 22:26
od Champion
taku hadicu si kupis v kazdej mototechne , Je to hadica kurenia z AVIE

Obrázek

Napsal: 13 led 2011, 23:06
od subz3ro_tdi
borelli: ja s takto upravenym nasavanim vzduchu chodim uz 2 roky... :) myslim ze pokial s tym nechces brodit rieky, je to uplne v pohode a bezpecne....
Ladas: :?

Napsal: 14 led 2011, 08:09
od Ladas
při průměrném dešti a 200km jízdě po dálnici promočíš filtr i na superbu natož tady když to budeš mít jako náporák....

Napsal: 14 led 2011, 08:19
od subz3ro_tdi
ved prave... pokial to nie je zatopene, myslim ze za dazda je vcelku jedno ci tam liape cez nasos v maske alebo v narazniku :) ja len ze si dal hoooodne odstrasujuci priklad, ci to bolo nutne, beha nas viac ludi s takto upravenym nasavanim a no problem... ja som sa vlastne sekol, uz to budu 3 roky co to mam takto na aute... jazdim v zime aj v lete, dazdi aj suchu, jeden a ten isty motor a turbo... :)
original plastove vedenie je malo priechodne a drzi sa tam bordel, toto je na upravene auta myslim lepsi nadych.... samozrejme niekto to nevedie do naraznika ale do strbiny v blatniku, ako napriklad brankar30, ale takto je to tichsie :)

Napsal: 14 led 2011, 08:41
od Ladas
no a když to hodíš na přímo do mřížky a jedeš pilu tak je to jasný...

Napsal: 14 led 2011, 11:57
od borelli
Když pomineme případné byť potenciálně zásadní problémy které tady uvedl Laďas, subz3re, navýšil se ti plnící tlak v sání po předělání nasávání? Při představě, že jedu po D1 ( nebudou zácpy (crazy) ) a budu přivádět potrubím vzduch od čelní masky do filtrboxu, tedy náporem, zvýší se tlak v sání ? Tedy, bude plnit turbo řekněme 0,2-0,4 baru ( normální jízda ) + plácnu 0,1 baru od tohoto náporu vzduchu ? Možná alespoň ta kouřivost by mohla klesnou tímto kinder kompresorem ;) . Co na to ale váha vzduchu ? Asi vymýšlím pěkné kraviny co, doma mě to říkaj furt...

Napsal: 14 led 2011, 12:30
od dolar100
borelli píše:Když pomineme případné byť potenciálně zásadní problémy které tady uvedl Laďas, subz3re, navýšil se ti plnící tlak v sání po předělání nasávání? Při představě, že jedu po D1 ( nebudou zácpy (crazy) ) a budu přivádět potrubím vzduch od čelní masky do filtrboxu, tedy náporem, zvýší se tlak v sání ? Tedy, bude plnit turbo řekněme 0,2-0,4 baru ( normální jízda ) + plácnu 0,1 baru od tohoto náporu vzduchu ? Možná alespoň ta kouřivost by mohla klesnou tímto kinder kompresorem ;) . Co na to ale váha vzduchu ? Asi vymýšlím pěkné kraviny co, doma mě to říkaj furt...
teoreticky to spravi pretlak-mohol by to niekto odmerat... pouziva sa to v motorsporte ako ram air, tiez by sa to dalo nazvat cold air intake, sanie chladneho vzduchu
nevyhoda hydrolock mozne nasatie vody

Napsal: 14 led 2011, 12:39
od subz3ro_tdi
borelli: osobne si nemyslim ze sa toto da povazovat za naporove nasavanie, ktore by malo robit pretlak alebo cosi podobne... je to uplne ten isty princip ako tam dal vyrobca z linky, vyvedene do otvoru na prednej casti vozidla..... jediny rozdiel je tvar a mozno velkost, s tym ze ta flexi vzduchova hadica s konstantnym priemerom a 2 zahybmi ti nebude v sebe drzat tolko bordelu co original plastove trubky vsemozneho tvaru x-krat ohnute.... ak cakas vykonovy prinos, tak to mas fakt zbytocne, maximalne sa ti moze znizit dymivost, aj to za predpokladu ze uzke hrdlo nie je v sani za filterboxom
co sa rizik tyka.... medzi sviatkami som isiel 500km po dialnici v hustom snezeni, auto zapatlane od snehu ako v ruskom filme (samozrejme aj mriezky v narazniku)... druhy den som kontroloval filterbox, bolo tam tak 0,5dcl vody, papierovy filter bol mierne vlhky v miestach kde stala voda.... tak som to vysusil.... ak sa jazdi v snezeni je to dobre obcas skontrolovat

Napsal: 14 led 2011, 13:01
od dolar100
teraz som docital jeden clanok kde sa hovori ze ram air nema pre turbomotor velky vyznam, niekolkonasobne podstatnejsi je intercooler

Napsal: 14 led 2011, 16:28
od turbo kamna power
na přeplňovaným motoru ti náporový sání zas tak moc nepomůže, snad i třeba zlepší sbírání z nízkých otáček na 5ku (třeba v 90ti, možná :? ), ale rozhodně to nepřidá plnící tlak turbu.
Ale třeba kamarád něco podobnýho udělal na slabým atmo benzínu a na našem "testovacím" kopci to udělalo o 10kmh nahoře víc

Napsal: 27 led 2012, 09:22
od marchello
Chlapi, mozem pouzit nasavanie do boxu ako to ma Brankar30 aj pri octavke 1.9TDI ASZ? To povodne hrdlo tam uz poriadne nedrzi tak to nasava kade tade...Chcem ho dat prec a nasadit tam hadicu .Nebude treba upravovat soft? Za airboxom je vsetko povodne. Diki za odp.

Napsal: 27 led 2012, 10:03
od subz3ro_tdi
@marchello: pokial ti nedrzi to povodne hrdlo tak asi bude vytrhana ta gumova prechodka v spodnej casti filterboxu.... inak na tvojom rocniku uz by to nasavanie malo byt vyvedene do blatnika, tam tou upravou moc neziskas, ale preco nie... ;)

Napsal: 27 led 2012, 10:55
od dongrofo
marchello píše:Nebude treba upravovat soft?
Soft neni treba upravit. Mal som rovnu hadicu vyvedenu namiesto hmlovky a ziadna chyba ci nieco podobne sa neprejavilo.

Napsal: 27 led 2012, 12:35
od Vali
Tady je to samej závoďák. (rofl)