Stránka 2 z 3
Napsal: 28 pro 2006, 10:21
od Děděk
No doufám,že tlaky ne.Musím někde sehnat tlakoměr.Ještě mě napadlo,jestli nemůže vadný hydroštos způsobit nižší tlak ve válci,nemáte někdo zkušenost?
Napsal: 28 pro 2006, 13:01
od Mara123
Já půjdu k Humlovi kvuli těm tlakům po novým roce tak pak dám vědět co jsme zjistili.

Napsal: 28 pro 2006, 13:25
od Šembera Petr
Mám stejné problemy se startem na bora 81 kW 01.Po startu zakouří a tak na 2vteřiny jde na 3.Pak se hned chytne a je po kouření.Všechny žhaviče nové.
Napsal: 29 pro 2006, 14:47
od vita
Tak sem se konečně dostal ke kontrole svíček. Všechny byly čisťounký až na jednu, na 2. válci.
Ale svíčka byla nejmíň utažená, tak je to asi tím ? Ale to nejdůležitější: Zkoušel jsem je připojit na baterku a ani jedna se nerozsvítíla, vůbec přez ně nejde proud. Měřil jsem odpor tři maj kolem 1000kOhm jedna 300 Ohmů, tak to vypadá že sou asi mrtvý ? Pak mi ale vysvětlete, jak to že to auto chytí hned i v -5°C. Až tam našroubuju nový uvidim.
Napsal: 29 pro 2006, 15:13
od Obelisek
Ja mam takovou fintu ,neptejte se me jak je to mozny ale kdyz pridam pri startovani trochu plyn naskoci podstatne lepe nez pri startu bez plynu.1,9 Tdi
Napsal: 29 pro 2006, 18:23
od octavia_66_tdi
98Chtel bych se zeptat ostatnich.
Jedu kousek cca 400metru na krizovatku a na cekani na zelenou pozoruju male vibrace, ze nejde uplne pravidelne.
Trochu se zahreje a O.K.
Dela vam to take?
1,9TDi 66 AGR
Jinak hned po startu mam nerovnomernost chodu take

.
Pred par dny jsem daval jine trysky, starsi malo jete s jasnym puvodem a uplne stejne se to chova.
Napsal: 29 pro 2006, 18:31
od Tomm
octavia_66_tdi píše:Chtel bych se zeptat ostatnich.
Jedu kousek cca 400metru na krizovatku a na cekani na zelenou pozoruju male vibrace, ze nejde uplne pravidelne.
Trochu se zahreje a O.K.
Dela vam to take?
1,9TDi 66 AGR
Jinak hned po startu mam nerovnomernost chodu take

.
Pred par dny jsem daval jine trysky, starsi malo jete s jasnym puvodem a uplne stejne se to chova.
Nebude to klasika - setrvak? Jakej mas r.v.? Pichni to na vag a pozoruj volnobeznou davku pri tom "nepravidelnym chodu" - kdyz budou litat cislicka, je to ono.
Napsal: 29 pro 2006, 18:34
od octavia_66_tdi
Tomm píše:octavia_66_tdi píše:Chtel bych se zeptat ostatnich.
Jedu kousek cca 400metru na krizovatku a na cekani na zelenou pozoruju male vibrace, ze nejde uplne pravidelne.
Trochu se zahreje a O.K.
Dela vam to take?
1,9TDi 66 AGR
Jinak hned po startu mam nerovnomernost chodu take

.
Pred par dny jsem daval jine trysky, starsi malo jete s jasnym puvodem a uplne stejne se to chova.
Nebude to klasika - setrvak? Jakej mas r.v.? Pichni to na vag a pozoruj volnobeznou davku pri tom "nepravidelnym chodu" - kdyz budou litat cislicka, je to ono.
ok podivam se
mam 98 G4
Napsal: 29 pro 2006, 18:38
od Tomm
octavia_66_tdi píše:ok podivam se
mam 98 G4
Tak to je asi jasne... zezacatku pomuze budto vyslapnout spojku (vickrat), nebo zvysit davku v prizpusobeni, kanal 01 (snizenim toho cisla 32768). Nekdo tvrdi odpojit spojkovej spinac, ale pouze kdyz nemas tempomat. Je tu toho spousta, zkus pohledat: "setrvak, vibrace pri dojezdu, cukani motoru, ..."
Napsal: 29 pro 2006, 18:50
od octavia_66_tdi
Ale myslim ze to dela i kdyz bych auto nechal stat , nastartoval a chvili cekal, nemusim jezdit ani mackat spojku a vibrace se objevi
Napsal: 29 pro 2006, 18:52
od Tomm
octavia_66_tdi píše:Ale myslim ze to dela i kdyz bych auto nechal stat , nastartoval a chvili cekal, nemusim jezdit ani mackat spojku a vibrace se objevi
Tak se zkus podivat na tu davku... pokud bude pri cukani litat (ve velkym rozmezi), tak je to ono. I me to obcas delalo na volnobeh, nez jsem zvedl tu volnobeznou davku pres kanal 01.
Napsal: 29 pro 2006, 22:02
od octavie81
Vzkaz pro vita.Tak to je divny,ze ty svicky jsou ko,je pravda,ze svicky maji svuj utahovaci moment,tak kdyz se to prezene nebo naopak malo,tak to ma vliv na zivotnost,ale ze by jsi mel vsechny 4 ko a ty starty dobry,tak musis mit abnormalni motor.Kdysi jsem mel fabii SDI,uj 120tis km a starty na drb,tvz jen se stacilo na klic podivat a hned na 4,i kdyz jsem v minus teplotach nezhavil,proto se divim tem startu u octavky,ale zase ten vykon.........Uz to asi nebudu resit,jen pristi tyden vztahnu zhavice a procistim kontakty na cidle teploty
Napsal: 30 pro 2006, 09:43
od váha
Boban píše:Hlásim se do samého problému se startováním, koukám že tyto potíže máme asi jenom s 81kw
prostě studený se jí moc nechce na na drc ale na 3 otočení motoru
jako by tam ze začátku nebyla nafta a pak si to zabrlblá a naskočí.
A to že me to už odstraňování závad stálo peněz a pořád nic, stejný

tak jsem zvědavej včem je zakopanej pes, tak prosím pište včem jste nalezli chybu na vašich mazlíkách
nene i 66kw

Napsal: 30 pro 2006, 12:38
od vita
Tak včera sem dal nový svíce Bosh-duratherm. A dneska sem to ráno zkusil a super, jako nový. Žhavilo to trochu dýl, zhruba 5 vteřin, chytilo hned a rovnou na 4. A hlavně to ani nezakouřilo

. Ale asi mám fakt nenormální motor

, protože předtím chytal (na 3 otočení kliky, což je v podstatě hned) bez žhaviček i v -5°C, ale hrozně kouřil a pár vteřin šel na tři. Jo a pro upřesnění auto má 250 000km a na motoru bych měl udělat první rozvody tak bude mít kolem 80-90 000km (skoro novej

)
. Tak že veškerý problémy se startováním dělaly žhavičky
Opravdu všechny síčky

(sice nemaj moc najeto ale asi sou starý), a nemyslel sem to tak, že je to od toho utažení, jen zřejmě ta jedna jak to kolem foukalo způsobovala za sudena chod na 3 válce
Jo a to chytání na drb, to sem u žádnýho novýho auta eště neviděl, vždycky se motor několikrát otočí. Na DRB chytaj jenom stadý vzduchem chlazený VW

Napsal: 07 led 2009, 23:19
od lacika
kokin píše:zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.
Mne skupina 13 píše
1............-0,1 mg/R
2............ 0,7 mg/R
3............-0,2 mg/R
4............-0,4 mg/R

co z toho vyplyva? Co vlastne meria skupina 13? Vonku bolo cca -7stupnov a motor bol zhriaty (asi po 15km jazde).