PTC ve Fabii

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Jj, to vim. To tam má. Já teda taky. Bez bufíku teda už ani ránu :)) Nelituju jediný koruny, která do něj šla :) Před příští zimou udělám dálkáč :)
Každopádně tohleto na tu Fábku se mi docela líbí :) No ale jestli to nejde, tak to nejde ;) se nedá svítit ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to ti závidím, já nemám ani příhřev svíčkama do vody, když je velká zima tak jedu Fabií ta topí na konci ulice.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

:) Jo, jo :) Fabia 1.4 topila ještě rychleji, než Felca 1.3 :) A to už ta topila skvěle :) Ráno stačilo nastartovat, dát si cigáro a už bylo teplo :))
Teďka jsem stál celej vejkend před podnikem, v sedm jsem vyjížděl, bufíka na 6:35. Nějaký slejzání sněhu z auta se nekonalo, smetáček a pěkně ometat, ale tak aspoň, že vevnitř bylo přijatelně a motor 60 stupňů :))
Jsem z toho byl právě na větvi, když jsem si v loni v zimě prvně půjčoval tátovo služebáka a vez jsem maminu ráno do Prahy do nemocnice. Auto stálo venku a já klepal kosu ještě asi 10 km :))
U mojí Octy mi příde, že i bez bufíka začíná foukat vlažně docela rychle, ale přece jen to neni ohřátí se :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

Minulý týden když bylo -3 jsem nastartoval chvíli jsem stál na plynu, cca 1200ot/min a pak šel škrábat(neskutečně tvrdej led!) Za 10 minut škrábání se mi to ohřálo na 55 na budíku. Takže jsou svíčky v topení docela znát :) . Jinak normálně po 2km začíná foukat vlažně. Ale PTC musí být určitě mnohem lepší.
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Podařilo se vám někomu to PTC do Fábie I domontovat?
Předpokládám, že palubka dolu ?, vložit radiator, kabely, relátka a bude.
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

podle mě zbytečné, taky mám ptc z výroby ve fabce, topilo to zhruba po 500 m, ale po namontování bufiku může jít ptc do háje. Bez neho ted ani ránu.
Fabka TDI vše červeně
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

naftový fabie mají ptc všechny z výroby
Pašík B5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A coz takto do Praktika? To je temer stejna platforma, ne?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Skicpi: není tomu tak, mám vývoz do I, tam se bohužel nemontovali.

Jinak to podle dokumentace vypadá, že pro PTC by měl stačit středovej panel a pro relátka a kabely panel pod volantem.
Je to tak? Máte s tím někdo zkušenost?
lukascruz
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukascruz »

je ve Fabii už připravená kabeláž s relátkama a chybí jen to odporové topení a nebo je potřeba sehnat i ty relátka s kabeláží?
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Žádná kabeláž tam připravená není.

Poradíte mi někdo kam přesně zapojit uzemňovací drát topného členu?
V DP odkazují na kostřící bod k řadící páce. Ono tím směrem něco je, vede tam spousta hnědých drátů, ale je to pod kobercem.
Nebát se a řezat? (hm)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

byl by nekdo schopen to nainplantovat do O1 ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

už to mám doma asi ve třech provedeních a jen najít odvahu a čas implentovat
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Nevíte aspoň někdo co je to za "krabičku" v koberci přímo pod topením?
alien27
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 kvě 2011, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od alien27 »

Poradíte mi někdo znalý motoru AMF ?
Dle DP pro sepnutí ohřevu platí více pravidel:

Vyhodnocení: Zobrazovaná skupina 016, zobrazované pole 2

1 neuvažovat 1) / požadavek na dodatečné vyhřívání
2) 1 neuvažovat

1) pro motor s kódem AMF
2) pro motor s kódem BNM, BNV


pro motor AMF je v DP tedy popsáno, že se neuvažuje požadavek na dodatečný ohřev, ale blíže se to nespecifikuje. Nevíte co tím autor myslel? Pak by to totiž zřejmě (krom ostatních podmínek) mělo topilo vždy, tedy bez ohledu na zvolenou polohu teploty vzduchu.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“