
A mně je to úplně jedno, já to auto nechtěl, říkal mi to on do telefonu. Jestli se přehlédl nebo ne, je mi fakt buřt.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to cos napsal je úplná blbostdolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem
nie nenapisal som blbost to si len ty myslisturbo kamna power píše:to cos napsal je úplná blbostdolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem¨
jinak taky dost záleží, v jakých otáčkách se maxima točivého momentu dosahuje a taky na jeho celkovém průběhu.
a americký V6 a V8 jsou co se týče krouťáku boží, kam se hrabe TDI.
no brasko praveze viem tahaju vocpoda ale len v kratkom rozsahu otacok,pri tej vahe pohyblivych casti ma v otackach velke mechanicke straty, a to vsetko s krasnou spotreboubobG3 píše:No tak bys měl vědětdolar100 píše:hovoris akoby si vedel ze som sa neviezolbobG3 píše:Dolare Marek má pravdu, US motory to je jiná kapitola, studuj trochu, nejde ani tak o absolutní hodnoty, svez se v US káře a uvidíš
Ja teda nevim, ale moje TDS ma objem 1.7 a pritom kroutak ma 230Nm, neni to jemne zvlastni?:)dolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem
batoo píše:Ja teda nevim, ale moje TDS ma objem 1.7 a pritom kroutak ma 230Nm, neni to jemne zvlastni?:)dolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem
Jinak ve firme jezdej vsechny oktavy na lifetime a dle me to je prasarna, tamjesi experti si to chvalej ale nikdo nezohlednuje styl jizdy, kratke trasy atd,
Ja menim u vsech aut co mam po 6000Km. Tzn. jednou za 3 mesice.
batoo píše:Ja teda nevim, ale moje TDS ma objem 1.7 a pritom kroutak ma 230Nm, neni to jemne zvlastni?:)dolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem
Jinak ve firme jezdej vsechny oktavy na lifetime a dle me to je prasarna, tamjesi experti si to chvalej ale nikdo nezohlednuje styl jizdy, kratke trasy atd,
Ja menim u vsech aut co mam po 6000Km. Tzn. jednou za 3 mesice.
nie tato pomocka specifickeho krutiaceho momentu plati pre atmosfericky plnene benziny, turbo motor ma litrovy krutak vacsibatoo píše:Ja teda nevim, ale moje TDS ma objem 1.7 a pritom kroutak ma 230Nm, neni to jemne zvlastni?:)dolar100 píše:nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem
Jinak ve firme jezdej vsechny oktavy na lifetime a dle me to je prasarna, tamjesi experti si to chvalej ale nikdo nezohlednuje styl jizdy, kratke trasy atd,
Ja menim u vsech aut co mam po 6000Km. Tzn. jednou za 3 mesice.