vlastni uprava softwaru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokial to naozaj chces robit na serioznej urovni, tak potrebujes pevne nervi, trpezlivost furt sa ucit zakazdim nieco nove a kopec penazi na profi vybavenie ktore nesklame. Pretoze stymy lacnymi hrackami z ebuya si clovek zbytocne narobi fakt kopu problemov a neprijemnosti. Taky dymsport robi fakt zrozumitelne programi na upravu map a pokial mas pluginy k jednotlivym mapam a mas aspon trosku ponatia (zaklady) o termodynamike, tak korektne upravit mapu zvladne aj cvicena opica. Nieje to nic tazke. Len si zapamataj ze najlepsie vzdy skusat upravi (ucit sa) najprv na svojom aute. Ked to zvladnes tak potom sa mozes pustit do cudzieho. Nerobi to totiz dobru reklamu ani meno, ked za tebou pride zakaznik na aute a odijde na MHDtrebi píše:tak pardon vy odbornici
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
zacali sme riesit upravu map (za chvilku vela penazi) anakoniec sa dopatrame ze ty nevies ani ako sa s Vagom robit..v mojom okoli je kopec ludi s vagom a ked su v koncom idu systemom vymienania dielov alebo to potom dotiahnu.nestaci vediet ako sa soft pouziva ale treba vediet aj co to auto ma mat a ako funguje.dnes staci nieco zmenit pri kodovani a hned je problem na svete..
mozem ti povedat ze sa tomu venujem uz zopar rokov a stale ma dokaze nieco prekvapit.a to sa ucim denno denne nieco nove.aj som sa chcel zacat robit mapy ale ked vidim ako je to zlozite a ake vybavenie k tomu treba programatory,fukacky,nove svaby a tych penez) tak ma presla chut lebo nemam na to nervy sa piplat s smd suciastkami.to je uz viac o elektronike ako o opravovani aut.a este otazocka.chces robit len VW alebo aj nieco ine??
mozem ti povedat ze sa tomu venujem uz zopar rokov a stale ma dokaze nieco prekvapit.a to sa ucim denno denne nieco nove.aj som sa chcel zacat robit mapy ale ked vidim ako je to zlozite a ake vybavenie k tomu treba programatory,fukacky,nove svaby a tych penez) tak ma presla chut lebo nemam na to nervy sa piplat s smd suciastkami.to je uz viac o elektronike ako o opravovani aut.a este otazocka.chces robit len VW alebo aj nieco ine??
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
omlouvám se,že píšu do tohoto témata,ale nechtěl jsem zakládat nový.Co byste mi doporučili na VW group,abych mohl přehrávat software v ŘJ např.Když je chyba v softwaru u fabie už od výroby jak přehřívá zadní sondu za katem,nebo např. když nekdo se dostane do airbagu a rozsvítí se ta kontrolka,tak abych to mohl opravit.Co byste mi na to doporučili od autocomsoftu?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
nejlepsi je zajet si do skodovky a oni ti to prehrajou za 500 / kdyz se jim to nahodou nepovede tak ti daji novou jednotku /adi píše:omlouvám se,že píšu do tohoto témata,ale nechtěl jsem zakládat nový.Co byste mi doporučili na VW group,abych mohl přehrávat software v ŘJ např.Když je chyba v softwaru u fabie už od výroby jak přehřívá zadní sondu za katem,nebo např. když nekdo se dostane do airbagu a rozsvítí se ta kontrolka,tak abych to mohl opravit.Co byste mi na to doporučili od autocomsoftu?
abys mohl perehravat sw u benz skodovek uz potrebujes celkem drahe vybaveni , autocomsoft konkretne nenabizi nic co by to umelo a klony galletta a dalsich flasheru to nastesti neumi
Drag Power
a k cemu slouzi tyhle programy?chiptuning píše:nejlepsi je zajet si do skodovky a oni ti to prehrajou za 500 / kdyz se jim to nahodou nepovede tak ti daji novou jednotku /adi píše:omlouvám se,že píšu do tohoto témata,ale nechtěl jsem zakládat nový.Co byste mi doporučili na VW group,abych mohl přehrávat software v ŘJ např.Když je chyba v softwaru u fabie už od výroby jak přehřívá zadní sondu za katem,nebo např. když nekdo se dostane do airbagu a rozsvítí se ta kontrolka,tak abych to mohl opravit.Co byste mi na to doporučili od autocomsoftu?
abys mohl perehravat sw u benz skodovek uz potrebujes celkem drahe vybaveni , autocomsoft konkretne nenabizi nic co by to umelo a klony galletta a dalsich flasheru to nastesti neumi
http://www.auto-diagnostika.cz/autodiag ... CU-FLASHER
http://www.auto-diagnostika.cz/autodiag ... -Commander
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Mají to tam napsané:
ECU FLASHER je počítačový program, který dokáže přečíst a opět zapsat obsah paměti FLASH v řídících jednotkách mtororu Bosch VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAME7.1, VAG-ME7.5, VAG-Cartronic ME78, MED9x - FSI, EDC16x. V této paměti se nachází data ovliňující chod a charakteristiku motoru. Původní záměr výrobců byl možnost upravovat řízení motoru v průběhu výroby a prodeje vozů. V drtivé většině případů se však této vlastnosi používá ke zvýšení výkonu, tzv. CHIPTUNINGu. Do každé řídící jednotky (podle objednacího čísla) se pak nahraje příslušný tuningový soubor, který způsobí zvýšení výkonu vozu o 15 až 25%. K FLASHERU dodáváme cca 200 těchto tuningových souborů přehledně seřazených podle objednacích čísel, což je vemi důležité, neboď samotný FLASHER tak jak jej můžete nalézt u konkurence je zcela na nic!!! Zvýšení výkonu záleží na použitém tuningovém souboru. Námi dodávané soubory byly upravovány s ohledem na životnost motoru a emise, avšak byl maximálně navýšen výkon a kroutící moment. Existuje samozřejmě možnost dalšího přikoupení tuningových souborů za cenu 3000/soubor, pořípadě zdarma stahování z našho webu
ECU FLASHER je počítačový program, který dokáže přečíst a opět zapsat obsah paměti FLASH v řídících jednotkách mtororu Bosch VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAME7.1, VAG-ME7.5, VAG-Cartronic ME78, MED9x - FSI, EDC16x. V této paměti se nachází data ovliňující chod a charakteristiku motoru. Původní záměr výrobců byl možnost upravovat řízení motoru v průběhu výroby a prodeje vozů. V drtivé většině případů se však této vlastnosi používá ke zvýšení výkonu, tzv. CHIPTUNINGu. Do každé řídící jednotky (podle objednacího čísla) se pak nahraje příslušný tuningový soubor, který způsobí zvýšení výkonu vozu o 15 až 25%. K FLASHERU dodáváme cca 200 těchto tuningových souborů přehledně seřazených podle objednacích čísel, což je vemi důležité, neboď samotný FLASHER tak jak jej můžete nalézt u konkurence je zcela na nic!!! Zvýšení výkonu záleží na použitém tuningovém souboru. Námi dodávané soubory byly upravovány s ohledem na životnost motoru a emise, avšak byl maximálně navýšen výkon a kroutící moment. Existuje samozřejmě možnost dalšího přikoupení tuningových souborů za cenu 3000/soubor, pořípadě zdarma stahování z našho webu
No ale už tam nikde nepíšou, že ty upravené soubory jsou vesměs k ničemu.
1. Jsou to univerzály, který sice jedou, ale nic moc, stačí změřit na brzdě.
2. Jsou opravdu jen podle objednacích čísel jednotek, takže lautr k ničemu!!! Jednotky se stejným objednacím číslem VAG jsou sice mezi sebou zaměnitelné, ale vezre firmware (BOSCH číslo) již nikoli. Jednoduše řečeno ke každému HW jednotky je mnoho subverzí firmware. Každý je nastaven jinak atd...atd...atd...rozdílů mraky...
Prostě frkat do jednotek soubory podle objednacího čísla je zhovadilost, ikdyž to mnoho takzvaných "chiptunerů" dělá.Taková úprava má hodnotu tak 500kč!!! Klidně pojďte do mě, já tak taky před léty začínal...Naštěstí jsem takto "přehrál" jen 4 auta, takže po prozření jsem jim to samozřejmně bezplatně opravil.
1. Jsou to univerzály, který sice jedou, ale nic moc, stačí změřit na brzdě.
2. Jsou opravdu jen podle objednacích čísel jednotek, takže lautr k ničemu!!! Jednotky se stejným objednacím číslem VAG jsou sice mezi sebou zaměnitelné, ale vezre firmware (BOSCH číslo) již nikoli. Jednoduše řečeno ke každému HW jednotky je mnoho subverzí firmware. Každý je nastaven jinak atd...atd...atd...rozdílů mraky...
Prostě frkat do jednotek soubory podle objednacího čísla je zhovadilost, ikdyž to mnoho takzvaných "chiptunerů" dělá.Taková úprava má hodnotu tak 500kč!!! Klidně pojďte do mě, já tak taky před léty začínal...Naštěstí jsem takto "přehrál" jen 4 auta, takže po prozření jsem jim to samozřejmně bezplatně opravil.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele: