Stránka 2 z 4
Napsal: 27 led 2011, 23:29
od jericho-3
Banan o1-ta montáž vstřiků je samozřejmě důležitá, ale nejsem idiot,abych je tam rval přes šrouby..Namazal jsem gumičky, posadil do hlavy a rukou jsem zabral a vstřik tam domáčkl..Dobře se přitom pozná,jak tam dosedl a jak táhnou gumičky, musí se pěkně zabrat..A jelikož ty prostřední jsem vyndaval dvakrát,tak vím, že gumičky byly perfektní a nepoškozené..Když to jelo předtím, kdy byly ohnuté šrouby nebo byly volné, tak teď je to v pořádku, i při utahování bylo vidět, že stažení je pevné a stejnoměrné..Není to zas taková věda..Když povolím odvzdušnovák na fitru a zapnu klíček, nafta teče ven bez bublin..Ale jestli je soustava plná, to nevím..Ale dělá to na mě dojem, že ŘJ nepustí start..jak tady někdo odborně řekl...
Čert aby to vzal, vždyť 1,9 TDI je obdoba, jen má míň ventilů ..,nebo má ŘJ nového typu..?

Napsal: 27 led 2011, 23:57
od Huml
když nepomůžou standartní postupy, přichází na řadu lano

Napsal: 28 led 2011, 00:12
od jericho-3
To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu...

Napsal: 28 led 2011, 10:15
od Martin.R
jericho-3 píše:To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu...

Tak zkus opatrně eter (start sprej).
Napsal: 28 led 2011, 11:30
od ciko
a co tak protinarazova poistka?

Napsal: 28 led 2011, 12:34
od Huml
u koncernu?
Napsal: 28 led 2011, 12:55
od jericho-3
No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...
Napsal: 28 led 2011, 14:22
od Banan01
dhfool píše:No a samozřejmě vstřikovače se nesmí přehazovat mezi sebou.
Proč? Pochopím to u CR vstříků kvůli IMA, ale u PD?
No máš pravdu asi by to nemělo mít vliv na start.
No zrovna dneska jsem řešil jednu věc: Přivezli mi auto a někdo předemnou měl vymontované vstřikovače. Nedali nové podložky pod vstřikovače a samozřejmě utíkala komprese. Dali jsme nové a auto ok. Byly to CR vstřikovače takže to šlo hned poznat. U PD to poznat nejde, protože jsou schované pod víkem. Jestli jsi nedal nové podložky tak je dej. Jen tak mě to napadlo. Jo a podložky je dobré vyžíhat, ať jsou měkčí.
Napsal: 28 led 2011, 14:34
od Tomas.cz
Podložky u 2.0TDi-16v?
Napsal: 28 led 2011, 14:36
od Tomas.cz
jericho-3 píše:No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...
No je potřeba kabel co umožňuje diagnostiku přes can, smažte závady a zkoušejte startovat, musí to čapnout.
Napsal: 28 led 2011, 23:34
od jericho-3
Akorát je mi divné, že poprvé, když to nechtělo chytit, motor žhavil,/neměl jsem tam víko/,tak bylo vidět, že žhavky fachčí..linul se od nich kouř..a potom po novém zkoušení už ne..
To jsem teda zvědav, co tam bude..
Napsal: 29 led 2011, 08:44
od Tono
A preblikne Ti vobec žhavenie, keď zapneš zapalovanie?
Napsal: 29 led 2011, 09:15
od jericho-3
Jo, problikne, pak startuji až zahouká...
Napsal: 29 led 2011, 16:47
od jericho-3
Takže tam byl borec a diagnoza je viz. praktik Huml..Chce to novou baterii nebo lano, mimo žhaviček je vše bez závad, ale jelikož je slabší baterie, ŘJ má málo proudu a soustava je stále zavzdušněna..Prostě to chce déle točit a pořádné kule..Mě se zdála slabší,a když jsem poprvé začal startovat,tak po chvilce to byla slabota,ale po nabití to bylo lepší,metlo to s motorem , ale je to hold málo..Mě to rve srdce takhle honit motor na starter, ale on začal startovat a nechtěl přestat,až baterka zpomalila...A povídá, točí málo a motor je ještě zavzdušněn...Tak zítra budu lanovat...

Napsal: 29 led 2011, 17:18
od chipmann
No mě tohle dělal touran po výměně vstřiků a nakonec to byl vadný vstřikovač který se i po proměření jevil jako dobrý