Stránka 2 z 4

Napsal: 27 led 2011, 23:29
od jericho-3
Banan o1-ta montáž vstřiků je samozřejmě důležitá, ale nejsem idiot,abych je tam rval přes šrouby..Namazal jsem gumičky, posadil do hlavy a rukou jsem zabral a vstřik tam domáčkl..Dobře se přitom pozná,jak tam dosedl a jak táhnou gumičky, musí se pěkně zabrat..A jelikož ty prostřední jsem vyndaval dvakrát,tak vím, že gumičky byly perfektní a nepoškozené..Když to jelo předtím, kdy byly ohnuté šrouby nebo byly volné, tak teď je to v pořádku, i při utahování bylo vidět, že stažení je pevné a stejnoměrné..Není to zas taková věda..Když povolím odvzdušnovák na fitru a zapnu klíček, nafta teče ven bez bublin..Ale jestli je soustava plná, to nevím..Ale dělá to na mě dojem, že ŘJ nepustí start..jak tady někdo odborně řekl... :)
Čert aby to vzal, vždyť 1,9 TDI je obdoba, jen má míň ventilů ..,nebo má ŘJ nového typu..? :)

Napsal: 27 led 2011, 23:57
od Huml
když nepomůžou standartní postupy, přichází na řadu lano :D ;)

Napsal: 28 led 2011, 00:12
od jericho-3
To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu... :)

Napsal: 28 led 2011, 10:15
od Martin.R
jericho-3 píše:To mě taky napadlo, protože kolikrát na vzbuzení motoru po kompletní demontáži je to nejlepší řešení..Akorát, že to mám doma a všude okolo je moc sněhu... :)
Tak zkus opatrně eter (start sprej).

Napsal: 28 led 2011, 11:30
od ciko
a co tak protinarazova poistka? :?

Napsal: 28 led 2011, 12:34
od Huml
u koncernu?

Napsal: 28 led 2011, 12:55
od jericho-3
No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...

Napsal: 28 led 2011, 14:22
od Banan01
dhfool píše:
No a samozřejmě vstřikovače se nesmí přehazovat mezi sebou.
Proč? Pochopím to u CR vstříků kvůli IMA, ale u PD?
No máš pravdu asi by to nemělo mít vliv na start.
No zrovna dneska jsem řešil jednu věc: Přivezli mi auto a někdo předemnou měl vymontované vstřikovače. Nedali nové podložky pod vstřikovače a samozřejmě utíkala komprese. Dali jsme nové a auto ok. Byly to CR vstřikovače takže to šlo hned poznat. U PD to poznat nejde, protože jsou schované pod víkem. Jestli jsi nedal nové podložky tak je dej. Jen tak mě to napadlo. Jo a podložky je dobré vyžíhat, ať jsou měkčí.

Napsal: 28 led 2011, 14:34
od Tomas.cz
Podložky u 2.0TDi-16v?

Napsal: 28 led 2011, 14:36
od Tomas.cz
jericho-3 píše:No upřímně řečeno jsem ji hledal, měl jsem za to, že ji má dle UNIE každý vůz, ale nenašel...Ale před chvílí jsem byl u kluků, kteří se tím zabývají a bylo mi řečeno, že to, co bylo u 1,9 TDI PD, mám zapomenout a že u 2.0 TDI 16V se musí smazat závady, že ŘJ při namontování "vadné trysky"neumožní start a ochraňuje tím motor aby nešel na 3..V mém případě asi ŘJ odmítá umožnit start kvůli závadě 3. trysky i když auto normálně jelo...Že se ale uvidí, až co VAG..Ale radši vyndám lištu s kabely, jestli jak jsem ji dal stranou se nezlomil jeden drát,protože údajně jeden špatný dotek na vstřiku neumožní start motoru..Tak jsem z toho jelen, to by bylo jako u HDI, kde je jen elektrika..Takže čekám, až přijede expert s Vagem,protože známý co má VAG mi tvrdí, že na tohle musí být jiný kabel..Tohle neovládám, takže jsem plně v rukou specialistů přes 2.0 TDI...Ale je uplně jedno,jestli jsem trysku přendal...
No je potřeba kabel co umožňuje diagnostiku přes can, smažte závady a zkoušejte startovat, musí to čapnout.

Napsal: 28 led 2011, 23:34
od jericho-3
Akorát je mi divné, že poprvé, když to nechtělo chytit, motor žhavil,/neměl jsem tam víko/,tak bylo vidět, že žhavky fachčí..linul se od nich kouř..a potom po novém zkoušení už ne.. :)
To jsem teda zvědav, co tam bude..

Napsal: 29 led 2011, 08:44
od Tono
A preblikne Ti vobec žhavenie, keď zapneš zapalovanie?

Napsal: 29 led 2011, 09:15
od jericho-3
Jo, problikne, pak startuji až zahouká...

Napsal: 29 led 2011, 16:47
od jericho-3
Takže tam byl borec a diagnoza je viz. praktik Huml..Chce to novou baterii nebo lano, mimo žhaviček je vše bez závad, ale jelikož je slabší baterie, ŘJ má málo proudu a soustava je stále zavzdušněna..Prostě to chce déle točit a pořádné kule..Mě se zdála slabší,a když jsem poprvé začal startovat,tak po chvilce to byla slabota,ale po nabití to bylo lepší,metlo to s motorem , ale je to hold málo..Mě to rve srdce takhle honit motor na starter, ale on začal startovat a nechtěl přestat,až baterka zpomalila...A povídá, točí málo a motor je ještě zavzdušněn...Tak zítra budu lanovat... :)

Napsal: 29 led 2011, 17:18
od chipmann
No mě tohle dělal touran po výměně vstřiků a nakonec to byl vadný vstřikovač který se i po proměření jevil jako dobrý