Stránka 2 z 4

Napsal: 05 úno 2011, 15:15
od jurki888

Napsal: 05 úno 2011, 16:06
od jericho-3
Teda, to je krása, to pérování u té Tatry, to je nádhera..Ale když jsme zkoušeli T148 valnik na vojně v terénu, tak v bahně si Tatra sedla na rouru a mrskala kolama a byla v háji..Tahala ji z bahna V3S... T54 si sedl na břicho a pásy měl jako házeče bláta...a musel počkat, než přijede vyproštovák s navijákem...Dost mě tehdy zklamal ...Jsou prostě určené do hlíny a ne do bahna... :)

Napsal: 08 úno 2011, 16:41
od Forest
Skoda, ze ten vul Vasek (Havel), kdyz mu Tatrovka sestrojila model Prezident tak nad ni ohrnul nos a vybral si tusim Audinu ... njn, "Cech telem a dusi".

Napsal: 08 úno 2011, 23:18
od jericho-3
Mě to taky štve, každý vocas musí jezdit v Audi, já bych radši jezdil v Tatře po Masarykovi, to je třída.... :)

Napsal: 12 úno 2011, 15:35
od ČAJÍK
Nejkrásnější limuzína od tatry.Obrázek
Obrázek

Napsal: 12 úno 2011, 19:34
od jericho-3
Což krása, ale vzduchová osmička....kdo jí má..? Koncern má leccos, ale tohle ne..A udělat V8 vzducháč se zaručenou spotřebou od továrny 12,4 l na 100 km s karburátory, to je úspěch..A když člověk stál za Tatrou a viděl, že má oba výfuky šedé, tak bylo vidět, že to zmákli...Ty první motory jeli přes 200km/h, ale žraly jako protržený , tak se předělal vršek motoru /zahazovaly se do šrotu hlavy a vačky/ a motor už tak nejel, ale zase nežral... :)
A to auto nemohlo za to, že si v tom vyvážely prdele komouši...

Napsal: 12 úno 2011, 20:29
od ČAJÍK
U posledních kousků T700 s obsahem 4,2 se vstřikováním se dostali na9l/100km.

Napsal: 13 úno 2011, 00:18
od dolar100
Tatrou sa nechal inspirovat aj Porsche ked zakladal a vymyslal vw a myslim si ze aj svoje porschaky robil podla tatry

boxer motor, vzducháč, za zadnou napravou, aerodynamicke tvary... presne ako tatra. Česka technika pred vojnou bola na svetovej urovni Tatra Škoda Jawa...

Napsal: 13 úno 2011, 09:59
od jericho-3
No tak Hans Ledwinka dělal s Porschem a dodnes jsou to spekulace , kdo a jak..A Ledwinku komouši zavřeli, že si podal ruku s Hitlerem , ale když konstruovali Tatraplána, tak vzali plány a jeli za ním do basy, aby jim poradil jak dál, protože to nemohli dát dohromady...Hold bez sudeťáků a němců bychom nedošli tak daleko, ať si namlouváme, že to tak není... :)

Napsal: 13 úno 2011, 12:01
od turbo kamna power
čajík: nejkrásnější limuzína? To si děláš srandu. Vedle modelů jako T600 tatraplan, T87, T603 vypadá Tatra prezident jako popelnice na tříděný odpad.

Btw. Tatra po válce zažalovala Volkswagen za kopírování a vysoudila 3 miliony marek.

Napsal: 13 úno 2011, 13:54
od bombastiq
f.porsche je čech !

jinak sodomka byl king !!!! ty zkurveni komouši mu zavřeli továrnu a udělali z ni linku na vyrobu božich autobusů karosa

Napsal: 13 úno 2011, 16:46
od jericho-3
Jo, Sodomka byl neuvěřitelně šikovný člověk---a ty neměli komouši rádi, nejraději měli lemply a povaleče, základ jejich strany..Turbo kamna power- máš můj vkus.. :)

Napsal: 13 úno 2011, 20:23
od mva1
zajimavý informace o jejich nejnovějších motorech jsou v posledním čísle Autodiesel

škoda,že je poškodila ta afera s vojakama

Napsal: 13 úno 2011, 21:38
od jericho-3
Dodneška nevím ,jaký tam má voj. tatra motor...Tuším Renault, ne?

Napsal: 14 úno 2011, 00:20
od Slavkov
Pokud máš na mysli T810, tak to s Tatrou (vyjma ekonomiky) nemá téměř nic společného, je to koupený projekt zkrachovalé fy. ROSS (Roudnické strojárny a slévárny) 8)... Vlastně pardon, trochu ten původní projekt musela Tatra oprášit (ISO,...)
Nicméně už to není centrální roura s výkyvnými polonápravami... ale tupý žebřinový rám...na druhou stranu je to celkem zdařilé a funkční lego (noteeth) ... až na několik masařek :D

Je tam opravdu motor tvaru p*če DXi7, 6q ZF x2 elpneu. Jinak v Brně na UNOB snad ještě jezdí v armádních barvéch původní ROSS... další měla 4.brn Havl.Brod... ale kolik jich ještě AČR má nevím, bylo jich dodáno tuším 14...