Stránka 2 z 5

Napsal: 10 úno 2011, 14:05
od papouch22
Hadici sem zazil taky :D to byla tenkrat prdel
tou krabickou mi to delaj taky volnobeh a otoci knoflik a jsou tam otacky

Napsal: 10 úno 2011, 14:08
od Martin.R
papouch22 píše:Hadici sem zazil taky :D to byla tenkrat prdel
Krásná prdel když ti tam stojí frajer v tričku a kraťasech, řve bolestí a naskakujou na něm puchejře. (wallbash)
Ty voe sem myslel že mě vodvezou.

.

Napsal: 11 úno 2011, 07:34
od sky59
viete prosim povedat ze aky je snimac otacok pre naftove motory?

Napsal: 11 úno 2011, 08:05
od MirekX
nevim, podle mě když se něco stane při emisích, tak by ti měl majitel poděkovat, protože stát se to někde v noci v nějaký prdeli, tak by to bylo horší. Od toho STK je, aby se našel případný problém.

Napsal: 11 úno 2011, 09:14
od boobika
a když jsme u toho, kdo odpovídá za škodu na autě při kontrole na technické nebo emisích?

Napsal: 11 úno 2011, 09:58
od slovacek.milos
boobika píše:a když jsme u toho, kdo odpovídá za škodu na autě při kontrole na technické nebo emisích?
ty múžeš se soudit kde chceš ;) miloš

Napsal: 11 úno 2011, 10:29
od Tomas6
Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...

Napsal: 11 úno 2011, 10:37
od brankar30
preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt... :roll:

Napsal: 11 úno 2011, 11:00
od slovacek.milos
Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...

si najdi známýho co to netočí vůbec a máš po hrůze,

semtam narazím že byly měnění rozvody a lupou vidím, řemen mastný, kristalická struktura,zuby otlačené, na kladkách bordel :roll:

zatím se nic nepotkalo

Napsal: 11 úno 2011, 11:45
od Tomas6
Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...

Napsal: 11 úno 2011, 12:13
od slovacek.milos
Tomas6 píše:Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...
mi se jednou stalo v hodoníně že mi borec točil motor hodinu, všude bylo smradu že jsme omdlévali, no a pohodine řekl že mi to nedá, problém byl v tom že špatně snímal otáčky, ted je to napohodu vímkam chodi a kam nepáchnout miloš

Napsal: 11 úno 2011, 13:32
od sky59
brankar30 píše:preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt... :roll:
velka chyba, otacky tomu veeelmi ublizuju...

viete ako sa predlzuje zivotnost a hlavne spolahlivost leteckych motorov?

cim viac su blizsie generalke a neda sa okamzite robit tak sa prepocitavaju max otacky motora a jednoducho sa znizia....

napr: pri 2000ot by mal zivotnost 1000hod, a ak je to malo tak sa otacky znizia na 1900ot a zivotnost vzrastie 10x na 10000hod, su na to tabulky a vypocty, grantuje sa tak spolahlivost a vobec motoru neprospeje ak by ho vyhnali na dvojnasobne otacky

Napsal: 11 úno 2011, 13:34
od sky59
Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
co generuje krabicka? zvuk, magneticke pole alebo vibracie?

mozno staci vyrobit spravny zvukovy subor do telefonu.... :-)

Napsal: 11 úno 2011, 14:24
od Tomas6
To co píšeš je logické u těch letadel.Tam jsou ty otáčky konstantní a motor se těmahle otáčkama točí třeba x hodin.Při měření emisí se ty otáčky v maximální hodnotě netočí dýl jak 10 vteřin.Ale neříkám že to nemůže v žádném případě uškodit.Může to zapříčinit skočení rozvodů,loupnutí turba,přehřátí motoru,ale to vše jen za předpokladu že ten motor není až zas tak v pořádku v jakém by měl být.
Podl toho co jsem sledoval tak to nějak snímá otážky z elektriky na baterce.

Napsal: 11 úno 2011, 14:41
od micar
dobrému motoru to nic neudělá,a kdo má špatný si to zařídí jinak
motoru vadí i studené starty,proto je lepší jej nevypínat :D
fakt takové problémy jak se tu řeší,bych chtěl mít 8)