Řízení KOYO vs.TRW Fabia I.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já to vidím jako totální´hovadinu

but máš kojo těch je málo nebo
TRW nic kombinovat nejde jedná se o jiný typ řízení

je to jako bys chtěl pojebat slona mravencem ;)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

slovacek.milos píše:já to vidím jako totální´hovadinu

but máš kojo těch je málo nebo
TRW nic kombinovat nejde jedná se o jiný typ řízení

je to jako bys chtěl pojebat slona mravencem ;)
Nevím co na tom nechápeš.Ja nechci kombinovat KOYO s TRW chci měnit komplet proto se ptám jestli když dám čerpadlo i hřeben KOYO do aute ve kterým bylo TRW jestli musím měnit i kroužek volantu anebo je stejnej anebo co musím ještě vyměnit. (LOL)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jaký kroužek volantu to je kde rposímtě :? někde pod volantem :?
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

slovacek.milos píše:jaký kroužek volantu to je kde rposímtě :? někde pod volantem :?
Omluva.Kroužek je u Octavie.

Takže by snad mělo stačit dát komplet hřeben se snímačem i čerpadlo KOYO z jednoho auta
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROBIG píše:
slovacek.milos píše:jaký kroužek volantu to je kde rposímtě :? někde pod volantem :?
Omluva.Kroužek je u Octavie.

Takže by snad mělo stačit dát komplet hřeben se snímačem i čerpadlo KOYO z jednoho auta
)

a elektrárnu upravíš jak máš tam jinak piny :?
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

slovacek.milos píše:
ROBIG píše:
slovacek.milos píše:jaký kroužek volantu to je kde rposímtě :? někde pod volantem :?
Omluva.Kroužek je u Octavie.

Takže by snad mělo stačit dát komplet hřeben se snímačem i čerpadlo KOYO z jednoho auta
)

a elektrárnu upravíš jak máš tam jinak piny :?
Proto jsem založil tohle vlákno. :D
Víš jak je přepinovat?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to nevím proto se zajímám já už ti nápad napsal vysrat se na to
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

ROBIG píše:
slovacek.milos píše:
ROBIG píše: Omluva.Kroužek je u Octavie.

Takže by snad mělo stačit dát komplet hřeben se snímačem i čerpadlo KOYO z jednoho auta
)

a elektrárnu upravíš jak máš tam jinak piny :?
Proto jsem založil tohle vlákno. :D
Víš jak je přepinovat?
Piny su rozdielne len na snimačoch TRW/KOYO ostatne su rovnake. Ked daš komplet KOYO (čerpadlo+senzor z riadenim) do vozidla kde bolo TRW tak to bude šlapať.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Mám možnost koupit KOYO hřeben i čerpadlo za zajímavou cenu a v autě je TRW po smrti tak proto :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

hubo44 píše:
ROBIG píše:
slovacek.milos píše: )

a elektrárnu upravíš jak máš tam jinak piny :?
Proto jsem založil tohle vlákno. :D
Víš jak je přepinovat?
Piny su rozdielne len na snimačoch TRW/KOYO ostatne su rovnake. Ked daš komplet KOYO (čerpadlo+senzor z riadenim) do vozidla kde bolo TRW tak to bude šlapať.
Děkuju tohle jsem potřeboval slyšet :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

uvidíš sám
je kolem toho hodně nevjasněných otázek, někdo píše že se podíváš žepředu a poznáš jestli je to kojo nebo trw, já tam čuměl lupou a je tam jen papír s čárovým kodem

a prodejci ti se prají kolika pinový je hlavní konektor, ten je jiný, a bude problém kojo připojit ;)
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Takže TRW hřeben i TRW čerpadlo jsem z auta vyndal a namontoval jsem KOYO hřeben i KOYO čerpadlo.Nemusel jsem nic přepinovávat konektory jsem měl na TRW i KOYO stejný a vše funguje jak má.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROBIG píše:Takže TRW hřeben i TRW čerpadlo jsem z auta vyndal a namontoval jsem KOYO hřeben i KOYO čerpadlo.Nemusel jsem nic přepinovávat konektory jsem měl na TRW i KOYO stejný a vše funguje jak má.
stačí jen přepíjet ten prostřední velký konektor jestli to dobře chápu jo?
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

slovacek.milos píše:
ROBIG píše:Takže TRW hřeben i TRW čerpadlo jsem z auta vyndal a namontoval jsem KOYO hřeben i KOYO čerpadlo.Nemusel jsem nic přepinovávat konektory jsem měl na TRW i KOYO stejný a vše funguje jak má.
stačí jen přepíjet ten prostřední velký konektor jestli to dobře chápu jo?
S kabeláží jsem nedělal vůbec nic.Jak jsem je odpojil z TRW tak jsem je připojil na KOYO :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33631
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nejsi první případ třeba se mrkni zámky na koktávku a vysoké ceny na fábku a ono je to stejný,



a podle tebe to pasuje kojo trw podle prodejcp NG je to nesmysl jako u těch zámů a to máš u těch zámkú 75O kokta a 3OOO fábka má to jinéí čásle ole je to stejný

jinak robik dík mě to pomohlo a i těm ostatním
;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“