Na mé oktě jsem, kromě všeho ostatního, měnil i ABS a padání nepřestalo. Milošovo brutál nářez vyzkoušen už dvakrát, beze změny. Na desky s kotoučema mám najeto přes 5tis km a beze změny. Při zaškrcení hadiček do předních brzdičů pedál nepadá a je tvrdý. Dneska budu dávaj jiný brzdiče, tak uvidím.Zdeněk M píše:Na jednej Octě to přestalo po vymene jednotky ABS, ty 2001 maj ABS Mark 60, je ktomu udajně přiřazenej odlišný posilovač, ikdyž osobně na oko vypadaj stejně. Když se brzdí tak upravuje tlak u vseh kol , hlavně na přední a zadní nápravě, na principu EBV ale na obou napravah. Aspon tak to bylo vysvětleno na školení. Tenkrat to nedelalo tlak ani po vyvovalaní Vagem netesnil vypoustecí ventil a teklo to zpět. Ta kostka odejde vzacně. Nejvic s koncernu na to trpej T4,a to i ty co ABS nemaj,tam taky chodí pedal k podlaze a valcu tam mužes mít třeba 5 novejh.
OI - měněny destičky - problem !!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to ti nekecám to byl den D v koncíchpicus16 píše:O pár příspěvků víš píše Milouš uškrtil hadice,povolený odvzdušňováky a he pedál na podlaze
