ake vstreky na 81kw??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

nevím já se na palubák nedívám :D
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
T-mas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 22:06

Příspěvek od T-mas »

Jayson píše:Nebude stíhat turbo, tzn. že vstřiky budou mít dost rezervu a navíc bez IC tam půjdou dost velký teploty v létě. Navíc počítej s VB spojku.
hmm z toho moc chytrej nejsem, spojka je ATD s organikou ta by to mela pobrat, to ze stavajici IC bude mit vysoky teploty v lete je jasny ale kdyz nepojedu porad cihlu tak by to mel jeste zvladnout ? a nejak mi nejde do hlavy ze budou mit vstriky rezervu a nezvladne to turbo - jde to nejak rozepsat ??
jinak Sráči (to je teda nick) jak dlouho ti to takhle funguje ?
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Jde o to jak to poskládáš. To jestli turbo "nestíhá" nebo "stíhá" je záležitost softu. Takže záleží na úpravci (čipaři) jak tomu turbu naloží. Jayson to napsal správně. To tvoje turbo ideálně využiješ se vstřikama Sprint502 nebo Sprint764. Když použiješ ty 502ky a necháš původní turbo tak se dostaneš na nějakejch 145k. Když budeš chtít jít dál tak už budeš muset použít větší trysky (např. ty Sprint764 nebo ještě větší Powerplus764) a i větší turbo (třeba GT1749VA nebo GT1749VB) atd. atd. Prostě jsou jistý kombinace turbo-tryska který jsou tak nějak ideální tzn. že jejich výkonovej potenciál je přibližně stejnej. Musíš se rozhodnout kam až chceš jít tzn. kolik chceš investovat nebo kolik koníků chceš popřípadě jestli je možný, že si to za nějakej čas rozmyslíš. :)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

T-mas píše:
Jayson píše:Nebude stíhat turbo, tzn. že vstřiky budou mít dost rezervu a navíc bez IC tam půjdou dost velký teploty v létě. Navíc počítej s VB spojku.
hmm z toho moc chytrej nejsem, spojka je ATD s organikou ta by to mela pobrat, to ze stavajici IC bude mit vysoky teploty v lete je jasny ale kdyz nepojedu porad cihlu tak by to mel jeste zvladnout ? a nejak mi nejde do hlavy ze budou mit vstriky rezervu a nezvladne to turbo - jde to nejak rozepsat ??
jinak Sráči (to je teda nick) jak dlouho ti to takhle funguje ?
mám je tam zhruba měsíc...
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
T-mas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2008, 22:06

Příspěvek od T-mas »

no mesic spis jsem se mel zeptat kolik km si s tim najel
jinak to co napsal Markus01 jsem pochopil ale zapomel jsem na zacatku dodat ze jiz v aute jsou pres pul roku S764 a odbrzdeno 130ps bez chipu ale problem je ze jeden vstrik je nejaky spatny = nafialovely a jelikoz nikdo ted momentalne nema S764 tak premyslim jit nahoru na PP764.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“