Ako prerobiť ALH66KW na AHF 81KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
chlapci, neplette jabka a hrusky...ty vase trysky se skladaji ze spicky a vstrikovace, jestlize jsou na ALH vstrikovace s otviracim tlakem 220, nechte svoje vstrikovace a sezente si spicky, bud jete z AHF ci ASV, nebo nove a tam vyber zalezi na tom, kam chcete s vykonem, sprint, powerplus ci race, atd
a hosi bacha, myslim ze nejsou zamenitelne trysky z motoru AFN, AHU atd s motory ALH, AHF a ASV, nejsem si jist, ale myslim ze nejsou
a hosi bacha, myslim ze nejsou zamenitelne trysky z motoru AFN, AHU atd s motory ALH, AHF a ASV, nejsem si jist, ale myslim ze nejsou
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 579
- Registrován: 01 led 2012, 23:24
- Bydliště: Hlohovec, SK
Odpovědi: 0
Johny_RS píše:Tak odporučaš radšej aby som zohnal vstreky z ASV nie z AHF.ASV je tiež konštrukčne rovnake,všetko je rovnake len samizda turbo je väčšie alebo ma 11 lopatiek,ale ževraj počet lopatiek nema vplyv na zregulovanie,kdesi to tu zdenek popisoval.Biimbo píše:hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Popis vstrekov čo som našiel tu:
ALH - 66kw skorsie 190/300 euro2 a neskorsie 220/300 euro3
niekde som cital ze vtedy je aj IMMO2 a IMMO3
ASV - 81kw 220/300 euro3
AHF - 81kw 190/300 euro2
AFN - 81kw 190/300 euro2
V jednej téme pisali,že ked nahodiš vstreka z ASV,tak bude nižši vykon ako so vstrekmi ALH.
ASV je konštrukčne už iný motor podobajúci sa PD motoru.
Turbo ma GT1749V a spĺňa Normu Euro 3 preto má otvaracie tlaky 220/300bar.
trysky su trysky tím je otvarací tlak ukradnutý, ten sa vyvíja vo vstrekovači. Ak dáš na AHF/ALH vstrekovač z ASV nič sa nestane.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Pokud hledáš EURO 1, 2, 3,..tak to tam nenajdeš... hledej tyto kódy:
EURO-1
91/441/EEC
93/59/EEC
EURO-2
R 83-03 B,C R 83-04 B,C
ES 94/12 ES 96/44
ES 96/69 ES 98/77
EURO-3
R 83-05A
ES 98/69A
ES 1999/102A
ES 2001/1A
ES 2001/100A
ES 2002/80A
ES 2003/76A
ES 2006/96A
EURO-4 a vyšší např.
R 83-05B (83 R II)
ES 98/69B
ES 1999/102B
ES 2001/1B
ES 2001/100B
ES 2002/80B
ES 2003/76B
ES 715/2007
ES 2006/96B
EURO-1
91/441/EEC
93/59/EEC
EURO-2
R 83-03 B,C R 83-04 B,C
ES 94/12 ES 96/44
ES 96/69 ES 98/77
EURO-3
R 83-05A
ES 98/69A
ES 1999/102A
ES 2001/1A
ES 2001/100A
ES 2002/80A
ES 2003/76A
ES 2006/96A
EURO-4 a vyšší např.
R 83-05B (83 R II)
ES 98/69B
ES 1999/102B
ES 2001/1B
ES 2001/100B
ES 2002/80B
ES 2003/76B
ES 715/2007
ES 2006/96B
GIV Variant TDi ???kW
To co som pisal vyssie plati v pripade ak budes menit cele vstrekovace, ak budes menit len trysky tak plati co pise 18olo88valo77 píše:pozeram do velkeho technickeho a nikde nevidim ze ci mam euro 2 alebo euro 3 ktorom riadku by to malo byt napisane??
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
viem ze som raz menil uz trisky pred 4 rokmi a boly tam 220/300 ale chlap co mi ich menil povedal ze zohnal dobre trisky a teraz ked som ich pozeral maju otvaraci tlak 190bar tak mam dat tie 220 z ASV?? A este posledna otazocka cerpadlo by som mal mat take iste ako 81kw aj turbo vsak??dakujem za odpoved