Ako prerobiť ALH66KW na AHF 81KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Nikto nič?Ktore teda vstreky kupiť namiesto 66kW ALH.Z motoru AHF,či ASV alebo radšej špičky Race 520?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
vlacek
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2006, 21:27
Bydliště: Oslavany

Příspěvek od vlacek »

a jake dat na AGR je to obtok .otevírací tlak 220 nebo 190 nebo je to jedno ?
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

chlapci, neplette jabka a hrusky...ty vase trysky se skladaji ze spicky a vstrikovace, jestlize jsou na ALH vstrikovace s otviracim tlakem 220, nechte svoje vstrikovace a sezente si spicky, bud jete z AHF ci ASV, nebo nove a tam vyber zalezi na tom, kam chcete s vykonem, sprint, powerplus ci race, atd

a hosi bacha, myslim ze nejsou zamenitelne trysky z motoru AFN, AHU atd s motory ALH, AHF a ASV, nejsem si jist, ale myslim ze nejsou
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

To su staršie motory,s nimi nie su zamenitelne len zo špičkami ASV,ALH,AHF,AGR.Aspon konštrukčne motory su rovnake,ale niektore maju ine otvaracie tlaky.Ked treba len špičky prehodiť,tak tie nezoženiem,jedine cele trysky.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
valo77
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2012, 23:51

Příspěvek od valo77 »

zdravím nechcem otvárať novu tému tak napíšem to tu odchádzajú mi trisky z golf IV 66 kw alh chcel by som dať trisky z 81 kw ale teraz neviem že čí 81kw ASV alebo AHF lebo tuna su rozne nazori za odp dakujem
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pozri do technicaku ci mas normu euro 3 alebo euro 2. Ak mas E3 tak daj z ASV, ak E2 tak daj z AHF.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Johny_RS píše:
Biimbo píše:hlavně když už výměna tak do ALH jen z ASV, kvůli otevíracímu tlaku. AHF má 190, ASV 220 jako ALH..
Tak odporučaš radšej aby som zohnal vstreky z ASV nie z AHF.ASV je tiež konštrukčne rovnake,všetko je rovnake len samizda turbo je väčšie alebo ma 11 lopatiek,ale ževraj počet lopatiek nema vplyv na zregulovanie,kdesi to tu zdenek popisoval.
Popis vstrekov čo som našiel tu:
ALH - 66kw skorsie 190/300 euro2 a neskorsie 220/300 euro3
niekde som cital ze vtedy je aj IMMO2 a IMMO3
ASV - 81kw 220/300 euro3
AHF - 81kw 190/300 euro2
AFN - 81kw 190/300 euro2
V jednej téme pisali,že ked nahodiš vstreka z ASV,tak bude nižši vykon ako so vstrekmi ALH.

ASV je konštrukčne už iný motor podobajúci sa PD motoru.
Turbo ma GT1749V a spĺňa Normu Euro 3 preto má otvaracie tlaky 220/300bar.
trysky su trysky tím je otvarací tlak ukradnutý, ten sa vyvíja vo vstrekovači. Ak dáš na AHF/ALH vstrekovač z ASV nič sa nestane.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
valo77
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2012, 23:51

Příspěvek od valo77 »

pozeram do velkeho technickeho a nikde nevidim ze ci mam euro 2 alebo euro 3 ktorom riadku by to malo byt napisane??
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Pokud hledáš EURO 1, 2, 3,..tak to tam nenajdeš... hledej tyto kódy:

EURO-1
91/441/EEC
93/59/EEC

EURO-2

R 83-03 B,C R 83-04 B,C
ES 94/12 ES 96/44
ES 96/69 ES 98/77

EURO-3

R 83-05A
ES 98/69A
ES 1999/102A
ES 2001/1A
ES 2001/100A
ES 2002/80A
ES 2003/76A
ES 2006/96A

EURO-4 a vyšší např.
R 83-05B (83 R II)
ES 98/69B
ES 1999/102B
ES 2001/1B
ES 2001/100B
ES 2002/80B
ES 2003/76B
ES 715/2007
ES 2006/96B
GIV Variant TDi ???kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

valo77 píše:pozeram do velkeho technickeho a nikde nevidim ze ci mam euro 2 alebo euro 3 ktorom riadku by to malo byt napisane??
To co som pisal vyssie plati v pripade ak budes menit cele vstrekovace, ak budes menit len trysky tak plati co pise 18olo88
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
valo77
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2012, 23:51

Příspěvek od valo77 »

Ja pozerám tie kódy a nikde to tam nemám ani jeden napisani to by malo byt EMISIE a SPOTREBA?? Lebo tu celu kolónku mam úplne prázdnu tak teraz by som chcel vymeniť cele vstrekovače kus za kus tak to platí čo si ti toefuk??
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vytiahni jeden vstrek co mas v aute a pozri co je na nom, ak je tam 190bar tak je EU2, ak je tam 220bar tak je to EU3. A ano, v tom pripade plati co som napisal ja.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
valo77
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2012, 23:51

Příspěvek od valo77 »

viem ze som raz menil uz trisky pred 4 rokmi a boly tam 220/300 ale chlap co mi ich menil povedal ze zohnal dobre trisky a teraz ked som ich pozeral maju otvaraci tlak 190bar tak mam dat tie 220 z ASV?? A este posledna otazocka cerpadlo by som mal mat take iste ako 81kw aj turbo vsak??dakujem za odpoved
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

So vstrekami z ASV bude vykon o trochu nizsi ako s tymi z AHF, ale aj tak to pojde celkom slusne. Budes milo prekvapeny, hlavne na seriovom softe :wink:
valo77
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2012, 23:51

Příspěvek od valo77 »

No musim este zohnat trisky z ASV lebo kamarat co mi nukal tak mi daval z AHF ,to som cital ze by to malo ist lepsie ako 66kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“