ALE čip Diesel technik co udělaj sprint764 oprava typu moto

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

Pája 19 píše:
schonus píše:Mam jsem zkusenosti s nekolika fazemi:

0. SW origo
1. SW
2. S764 + SW - hulilo to, vetsi spotreba, nekultivovanost
3. S764 + SW2
4. R520 ST2 + Vstrikovace AHF(190Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Na druhou stranu kroutaku odspodu nehorazne.
5. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW2 - hulilo, vetsi spotreba, oproti fazi 2 3x horsi. Kroutaku odspodu, kourova mlha az ve vyssich otackach, vyssi vykon.
6. R520 ST2 + Vstrikovace ASV(220Bar) + SW3
rapidne snizena spotreba, pokles Nm, znatelne lepsi kultivovanost, prubeh vykonu v celem rozsahu bez kopancu a kourove clony.
To SW3 dělal kdo a jakou máš prosímtě spotřebu?
Vse delal DieselPower.cz resp. Reesha. Spotreba pri jizdce meste merena na plnou nadrz v zime 6.8L, ted 5.7L/100km. Dalka kolem 5.1L/100km. Jizda bez klimy.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“