Stránka 2 z 2
Napsal: 04 dub 2011, 16:26
od jericho-3
Ale tady je to přeci vidět na první pohled,/není to jak u Peugeota,kdy to na první pohled vypadá jako hydro/ podložky jsou seshora /lze vyměnit bez demontáže vačky/ ...Sundat víko, zvednout kolo, dát 5 kvalt a točit až bude vrchol vačky nahoře, dát tam měrku..stačí o,15 vůle a otáčet motorem dál a zkusit tak všechny....Když ti tam měrka nepůjde, vezmi šroubovák a zkus hrníčkem pootočit, když se ani nehne, není tam vůle...Tohle nic nestojí a budeš mít jistotu, že ventil může zavřít...

Napsal: 04 dub 2011, 16:51
od sikin1987
ja sem prave sundal viko vzal merku a ted na to cumim:D a rikam no a jako jak mam otocit vackou? takze s kolem aha. no ja bych to asi stejne nemenil,ale zajimalo by me jak na tom jsou vule po 180 tis.
Napsal: 04 dub 2011, 22:50
od jericho-3
Vezmeš za zvedlé kolo , zatočíš po směru jízdy a máš vačku, kde chceš...
A zároveň cítíš , jak jdou jednotlivé válce převalovat...
Napsal: 05 dub 2011, 05:46
od albert22
Zkus to sítko, je to 20 min a máš jistotu. Přesně takhle se to chová, roztáhnout jde, ale startérem ne. Ty ventily by byly slyšet, a nestane se to najednou.
Napsal: 05 dub 2011, 10:01
od pospa
hosi tak to bolo potlakom v nadrzi filtr zapraseny a hzavicky v prdeli ted uz to paradne vrka diky za rady cao
Napsal: 05 dub 2011, 11:48
od sikin1987
zajimave a cistil si to sitko? me zacina pri prvnim studenem startu nejak divne bzucet cerpadlo a to same mi to delalo u benzinaku kdyz tam byl bordel
Napsal: 05 dub 2011, 15:50
od jericho-3
Pospa:
