Stránka 2 z 3
Napsal: 30 bře 2011, 20:51
od juras0
chosepm píše:pokud se ti na volnoběh pajtluje a po lehkým zvýšení otáček se zklidní, tak sázim na setrvák.
nasadim novy vstrik a uvidime,to bych rekl u manualu ale u automatu???????
Napsal: 30 bře 2011, 20:59
od dav55
co jsem delal, tak bez ridicio vstriku mel motor tvrdsi chod ale netrepal se. posledni trepaci katastrofa mela asi 5 vahadel dole a tlaky asi na dvou valcih polovicni a ostatni taky nic moc.
Napsal: 30 bře 2011, 21:21
od juras0
tady je celej vrch novej uvidim az co ten vstrik,pak rj cerpadla a pak uz nevim asi macocha

Napsal: 30 bře 2011, 21:24
od dav55
a tlaky jsou ok? vrch jako vacky a vahadla?
Napsal: 30 bře 2011, 21:51
od juras0
jj tlaky o.k jo vacky vahadla hydra.
Napsal: 30 bře 2011, 22:14
od dav55
a hodnoty cerpadla
ve vagu na volnobeh jsou v toleranci?vstrikovace jsou dobre? ony jsou pry dvoustupnove, a ten druhy stupen je problem odsouset, starty bez problemu? jake byly posledni opravy motoru? kdy zacaly problemy?
Napsal: 30 bře 2011, 22:39
od juras0
starty spatny jak kdyby se to hadalo.opravy.....vacky vahadla hydra byl celej komplet rozdelanej a od te doby to zacalo jak ho dovezly,to jsem zjistil prave ze pretali kabl ke vstrikovaci

tak cekam jak dam novej co to udela.
Napsal: 30 bře 2011, 22:46
od dav55
tak pokud sedi rozvod, ne na fix, vse ok, tak to musi fungovat.fakt je ze kazde auto je original.to zase bude nejaka past
Napsal: 30 bře 2011, 23:08
od juras0
hned jak to vyresim napisu kde byl zakopanej pes, zlata skoda L125

Napsal: 31 bře 2011, 12:27
od Fandy
Není to čiplý(blbě)?
Napsal: 31 bře 2011, 12:34
od dav55
a jak je na tom automat. prevodovka, jedna a6 se taky trepala, ale hlavne za jizdy v nizkych otackach za stale rychlosti se rozvibrovalo auto, resili se silnentbloky kardan a nakonec majtel ze na to sere že si zvykl a jednoho dne se mu vysypala prevodovka a po oprave zavada zmizela.
Napsal: 31 bře 2011, 13:08
od juras0
chip tam je ale zavada se obevila az po rozebrani motoru

Napsal: 31 bře 2011, 20:18
od lukas6666
ked to je vyslovne od rozobratia, zaujimali by ma rozvody a mal som 2,5 tdi, pohroma, nech ti to niekto riadne skontroluje ....ked sa ti to podarí natočiť skontrolovať graf rozvodu cez diag.
Napsal: 05 dub 2011, 18:43
od juras0
vstrik novej a nic

kdyz sundam jednotku s cerpadla tak tam jsou dve komory a ta jedna je furt prazdna.uz to nejde ani natocit

Napsal: 05 dub 2011, 20:39
od dav55
2,5 TDI se musi doslova zalit naftou, pokud se zavzdusni tak malo kdy nasaje sama. hlavne to dlouho nestartuj na sucho, protoze se to cerpadlo znici. bud nejakou pompou nebo balonkem. ted jeste, ty rozvody ti sedi a cerpadlo musis potom doladit vagem. psal jsi že tlaky ok, kolik jsi nameril?