Jsem založením optimista, ale v případě závislosti na voze, jsem spíš skeptik a vidím spíše tu odvrácenou stranu pokroku.....
Octavia II 2.0 Tdi 103 Kw nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to samozřejmě výhoda, že to varuje, ale nechtěl bych, aby se mi to stalo někde na dovolené mezi Tatary nebo v situaci, že není poblíž notebook a pojízdný servis.... 
Jsem založením optimista, ale v případě závislosti na voze, jsem spíš skeptik a vidím spíše tu odvrácenou stranu pokroku.....
Jsem založením optimista, ale v případě závislosti na voze, jsem spíš skeptik a vidím spíše tu odvrácenou stranu pokroku.....
nepropadat panice...
-
pmmoto
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 28 čer 2007, 12:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
JJ tak, jako se to dělá na 2.5 tdi : ucpeš zpátečku, vyndáš pojistku od čerpadla, prVici píše:pokud se to zavzdušní výše popsaným působemmožná by i pomohlo propojit kontakty relé pal. čerpadla ta aby běželo stále a zkusilo zas natlačit naftu do systému. by stačil kousek drátu...
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Možná se pletu, ale myslím, že tahle závada nesouvisí s přetěsněním podfukujících vstřiků. Spíš se domnívám, že problém je ten, že netěsní jehla ve vstřikovači...a kolem netěsné jehly proniká stlačený vzduch z válce do palivového systému a pokud se zrovna sekne zpětný ventil, vytlačí naftu zpět k nádrži. Kdyby tlak unikal kolem netěsnícího vstřiku, tak by to "ufouklo" pod víko a nic by se nedělo.Huml píše:já bych to tak nedramatizoval, aspoň komu se to stane, ví, že je nejvyšší čas přetěsnit vstřiky a vyměnit šrouby, než zkurví hlavu, v podstatě by měl být rád, že ho to takto dopředu upozornilo
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
ale kudy se natlačí do nafty, když je to tak jak píšeš? Jestli si to dobře vysvětluju a bavíme se o tom samým, tak vstřik je pomocí kónického osazení a šroubu přichycenej do hlavy. pokud se vymačká ta dosedací plocha, tak uniká komprese ze spalovacího prostoru do prostoru pod víkem. jak teda může vytlačit naftu z potrubí?
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Humle, máš pravdu, může se posrat i šunka, ale tam vím, když to chcípne, že nemám problém v el. vstřiku, že se neresetovala ŘJ, mohu vyměnit baterii, a nemusím se bát, že jsem nesplnil požadavky pro start..Je tisíc věcí, které se mohou stát a i s minimálními možnostmi mohu vůz uvést do chodu..Zde se řeší závady , kdy má vůz plný servis/dokonce tovární/ a vůz není schopen provozu...|Což potom někde v cizině , nebo dokonce u Tatarů...Já vím, že neustále omýlám nespolehlivost moderních vozů, ale zaráží mne , že konstruktéři neustále vycházejí z továrního servisu, který ale všude NENÍ...Takže hodnotit spolehlivost dle servisních hledisek se skladem ND za zády je poměrně zjednodušující.A většina majitelů zde vlastnících tyto vozy, má vlastně podle koncernových hledisek šunky... 
nepropadat panice...
to holy: neuniká komprese přímo do prostoru víka, ale právě do přívodního okruhu nafty, proto to i cuká, za jízdyholy píše:ale kudy se natlačí do nafty, když je to tak jak píšeš? Jestli si to dobře vysvětluju a bavíme se o tom samým, tak vstřik je pomocí kónického osazení a šroubu přichycenej do hlavy. pokud se vymačká ta dosedací plocha, tak uniká komprese ze spalovacího prostoru do prostoru pod víkem. jak teda může vytlačit naftu z potrubí?
to jericho: já to zas tak dramaticky nevidím, to je prostě pokrok a ten zastavit nejde, pamatuju, když jsem dělal ještě 120ky a přijelo něco cizího, člověk na to koukal jak z jara, nebo přechod z karburátorovejch aut na stříkačku, diagnostika v tý době žádná, prostě je nutný se pořád vzdělávat a snažit se držet krok, jako doktoři
Naposledy upravil(a) Huml dne 05 dub 2011, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Tohle jde ale pouze u verzí, kde el. čerpadlo tlačí přímo do čerpadla na motoru, u verze kde el. čerpadlo čerpe jen do koše v nádrži je to na nic.pmmoto píše:JJ tak, jako se to dělá na 2.5 tdi : ucpeš zpátečku, vyndáš pojistku od čerpadla, prVici píše:pokud se to zavzdušní výše popsaným působemmožná by i pomohlo propojit kontakty relé pal. čerpadla ta aby běželo stále a zkusilo zas natlačit naftu do systému. by stačil kousek drátu...oklemuješ drátkem + a točíš a točíš a točíš.......
Zrada ve jménu PD
Cau chlapi, tak mam stejný problem na Octavii BKD, pretesnene vstrikovace a motor uz nejde nastartovat...