Peugeot 406-306 Hdi-TD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

co je chvilka? ja mam samozrejme taky podavaci cerpadlo a tady bezne odchazi aj na naftu a divny zvuk melo jen v zime kdyz jsme tam ten olej nemel co lit,ale jak se oteplilo nad tech 15 stupnu tak nastala optavdu zmena tech 15 stupnu je nejaka hranice jak sem cetl.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Slawek3 píše:
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

oldaf píše:
Slawek3 píše:
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Slawek3 píše:
oldaf píše:
Slawek3 píše: To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?
A proč nevyrábět rovnou jen jedno auto? Já běžně předělávám různý auta s elektrickýma čerpadlama na mechanický čerpadla kvůli spolehlivosti a zatím se mi nestalo že by něco nešlo. Sám jezdím s BMW 525tds který má elektrický čerpadlo a mám v něm mechanický čerpadlo ze starýho bmw z roku 1983. A dovolím si tvrdit že mi to jede líp jak většina 525tds. A přitom to čerpadlo je z auta co mělo o 28ps míň jak 525tds.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Slawek3 píše:Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?
co třeba kvuli emisím ? (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ha a mas to (LOL)
Naposledy upravil(a) sikin1987 dne 03 kvě 2011, 10:21, celkem upraveno 1 x.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:
oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:ha a pas to (LOL)
toš sikin u té váhy se pomodlíš, egr poprosíš, ten šroubek nahoře na motoru přitáhneš a matku dole pod motorem povolíš a jedeš jak drak na vyfrit 4 na sto ;) co víc řešit ne (crazy) jdu do chrochtan (LOL)
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Jaký teda máte jednotný názor? Pokud se tedy shodnete.. Jestli je problém jen v el. čerpadle... a pokud tedy jde prohodit za jiné mechanické. A nebo je problém ještě někde. Od někoho kdo jezdí hodně s TD na olej bo měřo . Díky za odpověď.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:
slovacek.milos píše:
oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)

nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak ;)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:
oldaf píše:
slovacek.milos píše: oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)

nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak ;)

Zrovna ty nevíš jak si přidat na čerpadle, to ti určitě věřím :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33724
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběh ;) na deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník 8)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“