Peugeot 406-306 Hdi-TD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
co je chvilka? ja mam samozrejme taky podavaci cerpadlo a tady bezne odchazi aj na naftu a divny zvuk melo jen v zime kdyz jsme tam ten olej nemel co lit,ale jak se oteplilo nad tech 15 stupnu tak nastala optavdu zmena tech 15 stupnu je nejaka hranice jak sem cetl.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
Slawek3 píše:To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?oldaf píše:Slawek3 píše:To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6
A proč nevyrábět rovnou jen jedno auto? Já běžně předělávám různý auta s elektrickýma čerpadlama na mechanický čerpadla kvůli spolehlivosti a zatím se mi nestalo že by něco nešlo. Sám jezdím s BMW 525tds který má elektrický čerpadlo a mám v něm mechanický čerpadlo ze starýho bmw z roku 1983. A dovolím si tvrdit že mi to jede líp jak většina 525tds. A přitom to čerpadlo je z auta co mělo o 28ps míň jak 525tds.Slawek3 píše:Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?oldaf píše:Slawek3 píše: To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33724
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6
1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,
tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej

ha a mas to 

Naposledy upravil(a) sikin1987 dne 03 kvě 2011, 10:21, celkem upraveno 1 x.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem boschslovacek.milos píše:oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6
1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,
tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptejmiloš


PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33724
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33724
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
oldaf píše:Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem boschslovacek.milos píše:oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6
1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,
tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptejmiloš
A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí
nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak

slovacek.milos píše:oldaf píše:Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem boschslovacek.milos píše: oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :
1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,
tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptejmiloš
A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí
nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak
Zrovna ty nevíš jak si přidat na čerpadle, to ti určitě věřím

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33724
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0