Stránka 2 z 5

Napsal: 28 dub 2011, 18:43
od oldaf
Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.

Napsal: 30 dub 2011, 18:16
od sikin1987
co je chvilka? ja mam samozrejme taky podavaci cerpadlo a tady bezne odchazi aj na naftu a divny zvuk melo jen v zime kdyz jsme tam ten olej nemel co lit,ale jak se oteplilo nad tech 15 stupnu tak nastala optavdu zmena tech 15 stupnu je nejaka hranice jak sem cetl.

Napsal: 01 kvě 2011, 09:28
od Slawek3
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Napsal: 01 kvě 2011, 09:34
od oldaf
Slawek3 píše:
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)

Napsal: 01 kvě 2011, 21:53
od Slawek3
oldaf píše:
Slawek3 píše:
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?

Napsal: 01 kvě 2011, 22:18
od oldaf
Slawek3 píše:
oldaf píše:
Slawek3 píše: To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?
A proč nevyrábět rovnou jen jedno auto? Já běžně předělávám různý auta s elektrickýma čerpadlama na mechanický čerpadla kvůli spolehlivosti a zatím se mi nestalo že by něco nešlo. Sám jezdím s BMW 525tds který má elektrický čerpadlo a mám v něm mechanický čerpadlo ze starýho bmw z roku 1983. A dovolím si tvrdit že mi to jede líp jak většina 525tds. A přitom to čerpadlo je z auta co mělo o 28ps míň jak 525tds.

Napsal: 02 kvě 2011, 17:29
od Jarda S.
Slawek3 píše:Proc byteda vyrabely vsechny ty typy?
co třeba kvuli emisím ? (noteeth)

Napsal: 02 kvě 2011, 18:46
od slovacek.milos
oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš

Napsal: 02 kvě 2011, 20:46
od sikin1987
ha a mas to (LOL)

Napsal: 02 kvě 2011, 20:51
od oldaf
slovacek.milos píše:
oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)

Napsal: 02 kvě 2011, 20:54
od slovacek.milos
sikin1987 píše:ha a pas to (LOL)
toš sikin u té váhy se pomodlíš, egr poprosíš, ten šroubek nahoře na motoru přitáhneš a matku dole pod motorem povolíš a jedeš jak drak na vyfrit 4 na sto ;) co víc řešit ne (crazy) jdu do chrochtan (LOL)

Napsal: 03 kvě 2011, 10:16
od smid28
Jaký teda máte jednotný názor? Pokud se tedy shodnete.. Jestli je problém jen v el. čerpadle... a pokud tedy jde prohodit za jiné mechanické. A nebo je problém ještě někde. Od někoho kdo jezdí hodně s TD na olej bo měřo . Díky za odpověď.

Napsal: 03 kvě 2011, 11:58
od slovacek.milos
oldaf píše:
slovacek.milos píše:
oldaf píše: Co by jsi chtěl ladit na sériovým rotačním čerpadle? Přidáš si tam maximálně bohatost a to zvládne jedním klíčem a šroubovákem ůplně každej. A 2,1 motor nakrmíš i čerpadlem z 1,6 :)
oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)

nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak ;)

Napsal: 03 kvě 2011, 14:56
od oldaf
slovacek.milos píše:
oldaf píše:
slovacek.milos píše: oldaf já jsem totální trolt protože to nezvládnu , ale moc by mě zajímalo kde přidáš šroubovákem a klíčem třeba na čerpadle :

1,9 TDi 66 kW kokta , pak třeba na feldě 1.9 D a na 1,6 D starý ford, všechno to jsou rotační čerpadla,

tak mi prosím odpověz na ty tři čerpadla pokud cheš typy čerpadel a jiné údaje jen se ptej ;) miloš
Pokud si přečteš celou diskuzi tak zjistíš že řešíme to čím když tak nahradit to hnusný čerpadlo co dávaly na 2,1td u pežota, já jen napsal že je možný nahradit ho v podstatě každým rotačním MECHANICKÝM čerpadlem bosch :) A tam ti 13-ka klíč a šroubovák stačí :)

nahradit to chápu ale pášeš že sroubovákem a třináctkou klíčem přidáš bohatost směsy tak nevím jak ;)

Zrovna ty nevíš jak si přidat na čerpadle, to ti určitě věřím :)

Napsal: 03 kvě 2011, 15:41
od slovacek.milos
já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběh ;) na deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník 8)