Stránka 2 z 6
Napsal: 27 kvě 2012, 20:05
od burek
tak to je pry normalni...
Napsal: 27 kvě 2012, 20:21
od imo17
no neviem či som až mooc velký pedant, ale normalne mi nepride, že ked idem nejakých 60 na 3jke na tempomate, ked robi regeneraciu a auto potrháva. To ma dosť sere. Ale bohužial som na to neprišiel prečo to tak je.
Napsal: 27 kvě 2012, 20:31
od burek
tak to ja nepocituji.... me to pri regeneraci jede uplne v poho... ale mam novy turbo... to moje pocukavani bude mit asi za nasledek dvouhmota , uz je nacata
Napsal: 27 kvě 2012, 20:32
od l3030
U mě v manuálu od Bluemotiona píšou, že do nafty žádná aditiva nesmí...
můj poznatek je, že s aditivi typu VIF je trochu vyšší spotřeba... tak to by odpovídalo tomu, co psal kolega o stránku vzad, že s aditivi se mu zasíral DPF a častěji regeneroval, tudíž vyšší spotřeba..
ale to jenom spekuluju...
Napsal: 27 kvě 2012, 20:35
od burek
jako ono to je logicke a i nelogicke.. preci vif snizuje kourivost tudiz by mel dpf setrit ale asi obsahuje nejaky slozkjy ktere mu skodi ... taky jenom spekuluji... je pravda ze vif davam od zacatku co sjem tu ojetinu koupil a pri regeneraci prvnich 15s se zamnou huli jak z dymovnice

Napsal: 27 kvě 2012, 20:37
od imo17
burek píše:tak to ja nepocituji.... me to pri regeneraci jede uplne v poho... ale mam novy turbo... to moje pocukavani bude mit asi za nasledek dvouhmota , uz je nacata
Turbo mam aj ja po repase ale nič sa nezmenilo

robí to od kupi afta a robi to doteraz ale prečo neviem. ešte som rozmyšlal isť na FLASH do vw, že či neni niečo nové, ale nejak vw nemusim.
je pravda ze vif davam od zacatku co sjem tu ojetinu koupil a pri regeneraci prvnich 15s se zamnou huli jak z dymovnice Velmi šťastný
A to som si myslel, že to mam len ja takú srandu, ale mne to zadymi len občas ked sa spusti regeneracia. Naposledy tak riadne na dialnici pred Amsterdamom. Nechápem ale cesta 1500km nonstop a ono to začne dymiť.
Ochhhh zlata felicia čo mame

Napsal: 27 kvě 2012, 20:41
od burek
na moje bls kdyz jsem volal do seatu nic nebylo...
Napsal: 27 kvě 2012, 21:28
od Speeder
Ten DPF je tedy pěknej hajzl. Do nafty se nesmí přidávat aditiva, pravil výrobce. Ale výrobce už zapomněl pravit, že nafta se na benzinkách nedá koupit. To co tam stáčí je sračka sraček futrál. Já VIF dávám a s ním jde spotřeba dolů, výkon nahoru, motor lépe chytne a je tišší. V podstatě ho používám k namíchání použitelného paliva.
Napsal: 27 kvě 2012, 21:37
od supermuf0090
tak tak kdyz aditivum do dpf dela vetsi saze , aby se v dpf usadily a nadruhou stranu tam leje vif , kterej snizuje kourivost
l3030 píše:U mě v manuálu od Bluemotiona píšou, že do nafty žádná aditiva nesmí...
můj poznatek je, že s aditivi typu VIF je trochu vyšší spotřeba... tak to by odpovídalo tomu, co psal kolega o stránku vzad, že s aditivi se mu zasíral DPF a častěji regeneroval, tudíž vyšší spotřeba..
ale to jenom spekuluju...
Napsal: 28 kvě 2012, 07:46
od burek
Napsal: 28 kvě 2012, 08:33
od supermuf0090
ucpanej je pred kazdou regeneraci otázka je jestli ty mensi saze jsou schopny při regeneraci dostatečně vyhořet
Napsal: 28 kvě 2012, 08:43
od burek
tak ja by jsem rfekl ze jo jelikoz kdyz vynutim regeneraci tak jezdim do te doby nez je filtr na nule tudiz vyregenreovany
Napsal: 28 kvě 2012, 10:56
od wendyf
Jak dlouho trvá regenerace (čas + km)? Svítí vám při regeneraci kontrolka? Díky za info
Napsal: 28 kvě 2012, 11:19
od burek
ne nesviti nic a jak dlouho to trva nevim. ale kdyz ji vynutim tak cca 15km pri dobrych jizdnich podminek a tam uz sviti kontrolka a dokud nezhasne porad se regeneruje
Napsal: 28 kvě 2012, 19:39
od Tunningkiller
burek píše:ne nesviti nic a jak dlouho to trva nevim. ale kdyz ji vynutim tak cca 15km pri dobrych jizdnich podminek a tam uz sviti kontrolka a dokud nezhasne porad se regeneruje
Jak presně se dá vynutit regenerace přez Supervag? Ještě sem se stím nesetkal ale až někdy tak abych nebyl za hlupáka:) díky