Stránka 2 z 8
Napsal: 09 čer 2011, 11:34
od Hoblik
No muzu fundovane odpoved co je lepsi :
jestli O1 ASZ predohrab nebo Golf IV ARL 4x4
Pokud pominu jednoznacnou vyhodu 4x4 na snehu ledu apod. Tak pokud ma auto trochu jet, tak 4x4 je za kazdych podminek vyhodou v beznem provozu, jelikoz je tam viceprvkova naprava, ktera vylepsuje jizdni vlastnosti.
Drobnosti typu ze to vic zere je spise jpp, jelikoz zalezi od stylu jizdy. Ano diky prevodovce ktera je ve 4x4 fakt silene kratka, vyplyva ze na dalnici to toci zbytecne moc a pak to zere tech 7 litru a vice. Pokud ale jezdis normalne tak nemam problem s golfikem jezdit za 5
Ja mit tu moznost a resit jestli za stejne penize vzit 4x4 a nebo 4x2, uz bych volil jen 4x4. Zima je v cesku relativne dlouha, a kdyz potrebujes nekde vjet z vedlejsi na hlavni kde diky provozu to je o hubu, tak i za deste 4x4 poskytne lepsi sluzbu ne bezmocne prohrabujici 4x2
Byt tebou kouknu treba na VW Bora Variant 4x4, bud 96Kw nebo kdyz budes mit stesti tak 110Kw, lehky cip a mas svizne auto.
Napsal: 09 čer 2011, 13:19
od Forest
Souhlas s Hoblikem.
Jen dodam, ze prevodovka ve 4x4 je skvely zaklad pro dlouhou prevodovku (v pripade rozumneho krouticiho momentu, pro serii asi nevyhovujici). Takze dalsi vyhoda: zatimco ti, kteri 4x4 nemaji tuto ne zcela beznou prevodovku museji shanet aby ji meli delsi, majitele 4x4 uz jen sezenou tu doplnujici, ktera je celkem bezna a mohou nechat preskladat.
No a dlouha prevodovka je zaklad pro snizeni spotreby (opet pripominam, za podminky, kdy je dostatek Nm.).
Omlouvam se, ze nereknu o jake kody prevodovek se jedna protoze jsem to nikdy nebyl nucen resit (mam 6° z AJM v serii), nicmene Lubos vam ji zajiste presklada. Mezi uzivatele jeho produktu patri napriklad Reesha. Mel jsem moznost s autem s touto prevodovkou jet a myslim, ze majitel muze byt vice, nezli spokojeny.
Jinak pokud kupovat predokolku, tak bych koupil AJM a vrazil tam motor z ASZ. Mam to tak a jsem vice, nezli spokojeny.
Napsal: 09 čer 2011, 15:05
od Losky
Proč věci nejsou černé nebo bílé? Chci zůstat u octavie, golf ci bora se mi brat nechce. Je jasný, že je to hodně o tom jak má kdo těžkou či nešikovnou nohu. Na spritmonitor.de jsou spotřebo od 5L do 7L. Každej máte v něčem pravdu. Jak je mokro a člověk na to dupne, tak s předním náhonem v kombinaci s hodně kw je docela problém se rychle rozjet. V čem spočívá ta větší údržba? Mění se ramena, kosti nebo ten haldex?
Napsal: 09 čer 2011, 15:08
od Vici
Já vážně nemám prolém se rozjet ani na mokru ani v zimě...
co 60tkm by se měl vyměnit filtr a olej v haldexu. to nikdo nadělá... a i proto se to kazí. odchází čerpadlo haldexu, jednotka haldexu............
Napsal: 09 čer 2011, 15:18
od Persan
plus silentbloky na zadní nápravě

Napsal: 09 čer 2011, 16:18
od Losky
Takže s haldexem to je dost risk.
Napsal: 09 čer 2011, 16:25
od marena tdi
Losky píše:Tak abych řekl pravdu, lít tam 1,5L navíc, když to vlastně nepotřebuju je asi zbytečnost a jak říkáte, je to zase větší investice do servisu atd a asi na občasné zablbnutí v zimě to nestojí. Radši se asi začnu poohlížet po té 96kw verzi s ESP, klimatronicem atd. Socku nechci. Jinak, jaký je rozdíl v těch brzdách oproti té 74kw verzi? On je docela problém, že těch 96tek zas tak moc není, takže mi pak třeba zůstane na výběr buď ta 74 nebo 81kw verze a tohodle už moudrej nejsem vůbec, co je lepší. Určitě bych to pak nechal chipnout, ale tím by to asi končilo.
http://auto.bazos.cz/inzerat/10233288/O ... ion-GT.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/9930943/Sk ... E-96KW.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/10453108/S ... E-96KW.php
Napsal: 09 čer 2011, 16:41
od Vici
GT je super! má v sérii skoro to co RS - černý trop, RS nárazník a křidélko atd..... škoda že jsem kdysi nesehnal GT ( je jich pár) ušetřilo by mi to pár korun...

Napsal: 09 čer 2011, 16:50
od Bóďa
No vy umíte člověka nas*at!
Včera jsem si přivezl G4 4Motion...
Ale po zkušenostech s PD jsem zvolil rotačku.
Tak uvidíme, jak se začne sypat...

Napsal: 09 čer 2011, 16:53
od Losky
To GT bych bral hned, ale nejdřív musím prodat to svoje auto.
http://skoda.sbazar.cz/skoda-fabia-1-2- ... 42551.html
Napsal: 09 čer 2011, 18:21
od Hoblik
Vici píše:Já vážně nemám prolém se rozjet ani na mokru ani v zimě...
V nekterych situacich slovo rychle ma ruzny vyznam

nekdy je rychle dost rychle a nekdy je rychle pomalu :-)se 4x4 mas jistotu ze to bude vzdy rychleji nez se 4x2 :)a muzes mit nohu klidne jako michael schumacher

Napsal: 09 čer 2011, 18:33
od Vici
jasný

.... ale většina lidí v klidu žije i bez 4 kolky... krom toho kde to vypadá že bych se cpal na těsno, tak to si radši počkám... kdybys bydlel tady v našem údolí stínů, pochopil bys
krom toho já jsem už starší člověk...

kdo chce jet ať si jede, hlavně když mě netrefí.. takže nezávodím na světlech a podobně... esp mám v klidu stále zaplé... a šetřím body

Napsal: 09 čer 2011, 18:34
od Losky
Bral jsem nějakou krizi, kdy je potřeba ihned dupnout na podlahu nebo si dat závod na semaforech
Napsal: 09 čer 2011, 18:38
od Vici
to předokolka zvládne levou zadní neboj... aspoň se ti nestane že by ti najednou připl zadek a autíčko chcíplo
fakt nemám nic proti 4kolkám... prostě to jen zas není o tolik lepší - všecky tyhle pseudo 4 kolky osobáky. A aby člověk jezdil opravdu v nějakém trochu terénu nebo nerozhrnutém sněhu potřebuje full time 4x4 a nejlépe rovnou vyšší auto, s oktávkou by stejně hnedle visel za spodek a kola si budou hrabat ve vzduchu na přeskáčku

(tohle berte s humorem samozřejmě, ne že se nas někdo nasere

)
Napsal: 09 čer 2011, 18:53
od Forest
Vici, neber to prosim Te nijak spatne, ale predokolka je uz od urciteho vykonu, resp. krouticiho momentu opravdu k prdu. Sam to vidim a Ty to muzes videt na temer kazdem z videi ze sprintu - proste je prilnavost a prilnavost a vez, ze az potkas na sprintech cloveka se ctyrkolkou nebo zadokolkou, zahy pocitis rozdil.
Ja to pochopil uz davno, nicmene na tohle uz jsem az moc starej nez abych to resil ... proste clovek musi pod kapotu nahnat dostatecny stado, ktery je schopny to, co ztrati na zacatku dohnat v prubehu, jinak to nejde
