
Kontrola mapy.. ucim sa
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Učenej z nebe nespadl
Já mu fandím, taky by se mi líbilo takovou cestou jít. Lidem, který jezdí s poladěným autem sprinty, hrají si na odborníky a přitom nevědí ani to, kde mají zapojený budík tlaku turba, takovým se směju. Sednout do hotovýho auta z kamarádovýho servisu umí každej, o to větší mám radost, když i z naší pidigaráže vyráží auta, který občas někomu ujedou
a kdyby bylo v našich silách a hlavně finančních možnostech zkusit na naše auta dělat i soft, už bych se nikde neukázal
Takže hodně štěstí s vývojem

Já mu fandím, taky by se mi líbilo takovou cestou jít. Lidem, který jezdí s poladěným autem sprinty, hrají si na odborníky a přitom nevědí ani to, kde mají zapojený budík tlaku turba, takovým se směju. Sednout do hotovýho auta z kamarádovýho servisu umí každej, o to větší mám radost, když i z naší pidigaráže vyráží auta, který občas někomu ujedou


Takže hodně štěstí s vývojem

Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Ten umí to a ten zas tohle. Někdo se rád hrabe v motorech a autech obecně někdo sedí u počítače a obchoduje na burze a takhle můžu psát dlouho. Ty se směješ lidem, který tomu nerozumí, ale chtěj mít taky poladěný auto. Podle tebe měl každej studovat na mechanika nebo něco podobnýho,aby jses mu nesmál?Persan píše:Učenej z nebe nespadl![]()
Já mu fandím, taky by se mi líbilo takovou cestou jít. Lidem, který jezdí s poladěným autem sprinty, hrají si na odborníky a přitom nevědí ani to, kde mají zapojený budík tlaku turba, takovým se směju. Sednout do hotovýho auta z kamarádovýho servisu umí každej, o to větší mám radost, když i z naší pidigaráže vyráží auta, který občas někomu ujedoua kdyby bylo v našich silách a hlavně finančních možnostech zkusit na naše auta dělat i soft, už bych se nikde neukázal
![]()
Takže hodně štěstí s vývojem
Neber to osobně, vim,že jsi nemyslel nikoho konkrétně, ale kdyby se úpravám aut věnovali jen lidi,co tomu rozumí a udělaj si to doma, tak by na závodech asi moc přihlášených nebylo.
kazdy zaraba ako vie je na tom postupe nieco zle? co moze byt na svete len jeden upravca ? alebo len jeden uctovnik atd ... ?Forest píše:@subz3ro_tdi: ano a postupem casu se z "LEN" stava "LEN NA DIELY" a kdyz prijde rodina, tak "LEN NA DIELY A RODINU" a casem clovek prijde o praci, manzelka na neho spusti "dyt se furt rejpes v tech pocitacich od auta tak to nedelej za pivo, prece nebudeme zrat hlinu" a razem se z toho stane "LEN NA VSETKO"![]()
... toto je bohatou minulosti prokazany vyvoj, bohuzel ... opakuji BOHUZEL.
Nicmene me tesi, ze jsou tu i taci, kteri poradi a ze jsem se pripadne mylil.
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@cindo888: nemyslim si, ze je to spravne a nedivim se lidem, kteri do toho narvali kotel prachu ze nechteji sdilet know-how ... na druhou stranu, jak uz jsem rekl, obdiv patri tem, kteri sdeli kvalitni nazor.
@LibangVW: nemyslim a jediny, ktery zminuje komercni firmu jsi tu prozatim Ty ... nicmene pravdou je, ze prave Tebou zminovana komercni firma si bude o to vic strezit svoje know-how, protoze si nemuze dovolit delat soft na kradenem (rikej si tomu jakkoliv) softu. Ale kdyz uz jsi zminil komercni firmu, ani to neni zarukou kvality a vsichni jsou si vedomi o kom muze byt rec.
Mimochodem v cem jsem naivni a komu v tomto pripade lezu do prdele? Jen pro moji informaci, protoze pri takovem zobecneni, jakeho se dopoustim tak netusim ... treba moje chyba
@Persan: nemas az tak pravdu, bohuzel. Zminil to uz Lusta. Od ceho by pak byly "tuningove" firmy? Aby to delaly jen spickove, tzn. jen o stupinek lip, nezli ostatni? To chces zazlivat profikovi, kterej dela v CADu, ze netusi z ceho se sklada nebo jak je dokonce pripojeny HD?
Ale na tom, ze by kazdy mel vedet co ma v aute neco pravdy je, nicmene je to jen o penezich, vuli a ochote. Prvni ovlivnuje hodne, druha min a treti udava smer ... nicmene nic to nezmeni na vykonu auta, jen treba na stylu jizdy, chovani uzivatele.
Vez, ze Ti plne rozumim a taky me to stve, nicmene nemame pravo se na ne objektivne zlobit a kazdy jsme nejak zacinali.
@LibangVW: nemyslim a jediny, ktery zminuje komercni firmu jsi tu prozatim Ty ... nicmene pravdou je, ze prave Tebou zminovana komercni firma si bude o to vic strezit svoje know-how, protoze si nemuze dovolit delat soft na kradenem (rikej si tomu jakkoliv) softu. Ale kdyz uz jsi zminil komercni firmu, ani to neni zarukou kvality a vsichni jsou si vedomi o kom muze byt rec.
Mimochodem v cem jsem naivni a komu v tomto pripade lezu do prdele? Jen pro moji informaci, protoze pri takovem zobecneni, jakeho se dopoustim tak netusim ... treba moje chyba

@Persan: nemas az tak pravdu, bohuzel. Zminil to uz Lusta. Od ceho by pak byly "tuningove" firmy? Aby to delaly jen spickove, tzn. jen o stupinek lip, nezli ostatni? To chces zazlivat profikovi, kterej dela v CADu, ze netusi z ceho se sklada nebo jak je dokonce pripojeny HD?
Ale na tom, ze by kazdy mel vedet co ma v aute neco pravdy je, nicmene je to jen o penezich, vuli a ochote. Prvni ovlivnuje hodne, druha min a treti udava smer ... nicmene nic to nezmeni na vykonu auta, jen treba na stylu jizdy, chovani uzivatele.
Vez, ze Ti plne rozumim a taky me to stve, nicmene nemame pravo se na ne objektivne zlobit a kazdy jsme nejak zacinali.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
parada tymto stylom sa moze toto forum do mesiaca zrusit lebo cim dalej sa tu riesi len to kto s kym kde a ako..... ked som sem zacal chodit nebol nikdy s nicim problem,,, a teraz???? forest tu dupe silou mocou za DP..... Vici za Funa.... neberte to v zlom.... len je to tak.. a niesom urcite jediný co si to vsimol.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Já to nikomu nezazlívám, ať si každej dělá to, co ho baví a naplňuje. Ale je pak úsměvný, když takovejhle člověk, co v životě nedržel v ruce žádnej klíč, rozdává rady a posměšky okolo. Ať si dává každej auto kam chce, ale neháže pak ramena na lidi, který si jdou svojí poctivou cestou a nebojej se nabít si sami hubu při zkoušeníLusťa píše:Ten umí to a ten zas tohle. Někdo se rád hrabe v motorech a autech obecně někdo sedí u počítače a obchoduje na burze a takhle můžu psát dlouho. Ty se směješ lidem, který tomu nerozumí, ale chtěj mít taky poladěný auto. Podle tebe měl každej studovat na mechanika nebo něco podobnýho,aby jses mu nesmál?Persan píše:Učenej z nebe nespadl![]()
Já mu fandím, taky by se mi líbilo takovou cestou jít. Lidem, který jezdí s poladěným autem sprinty, hrají si na odborníky a přitom nevědí ani to, kde mají zapojený budík tlaku turba, takovým se směju. Sednout do hotovýho auta z kamarádovýho servisu umí každej, o to větší mám radost, když i z naší pidigaráže vyráží auta, který občas někomu ujedoua kdyby bylo v našich silách a hlavně finančních možnostech zkusit na naše auta dělat i soft, už bych se nikde neukázal
![]()
Takže hodně štěstí s vývojem
Neber to osobně, vim,že jsi nemyslel nikoho konkrétně, ale kdyby se úpravám aut věnovali jen lidi,co tomu rozumí a udělaj si to doma, tak by na závodech asi moc přihlášených nebylo.


Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Myslím, že jsi persana špatně pochopil. Jednak myslel konkrétní lidi a za druhý tito lidé jak psal v posledním příspěvku jsou schopní celé dny rozdávat "cenné" rady ohledně úprav motorů apod. ačkoliv o motoru vědí jen to, kde ho v autě najdou... o to víc člověka štve, že jim to nezasvěcení s nadšením žerou...Lusťa píše: ...Ty se směješ lidem, který tomu nerozumí, ale chtěj mít taky poladěný auto. Podle tebe měl každej studovat na mechanika nebo něco podobnýho,aby jses mu nesmál?
...Neber to osobně, vim,že jsi nemyslel nikoho konkrétně....
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
No záleží na úhlu pohledu. Já radši zajedu k FUNovi (DP mám daleko a prostě to tak je) než aby některé ty auta tady ladili nějací nalívači typu já mám čínský kabel a soft jsem stáhl někde z netu a za 3500 ti to upravím, nebo odborníci typu x-tuning a další.... u kterých výsledky stojí za prd a kolikrát to vyjde dráž (a někdy o hodně dráž když něco kolem motoru nevydrží) než kvalitní úprava. Pokud jsis nevšiml, snažím se spíše zobecňovat... tak aby lidé radši volili odzkoušené úpravy a úpravce.... a ušetřili si kolikrát nemalé problémy a penízeMongo píše:parada tymto stylom sa moze toto forum do mesiaca zrusit lebo cim dalej sa tu riesi len to kto s kym kde a ako..... ked som sem zacal chodit nebol nikdy s nicim problem,,, a teraz???? forest tu dupe silou mocou za DP..... Vici za Funa.... neberte to v zlom.... len je to tak.. a niesom urcite jediný co si to vsimol.
Jinak pro mě by byl nejmenší problém nalít si něco do auta nebo zkusit rozbabrat nějaké mapy, věř že počítačově gramotný jsem dostatečně a je mi i občas jesné jak co funguje ohledně motoru... ale prostě nemám dostatečné znalosti problematiky (aspoň jsem schopný si to uvědomit na rozdíl od jiných) a nemíním schválně někomu něco zkurvit s tím že se učím a že to nějak dopadne... = dotyčnému se to pokusím nějak vysvětlit a doporučit co bude fajn jak z hlediska ceny, tak rizika a i výsledku. A FUNa mám vyzkoušeného .... k plné spokojenosti.
Každý má někoho odzkoušeného a prezentuje to tady.. jak jsi napsal někdo DP (ještě aby ne, jsme u nich na foru!), někdo třeba FUNa, většina kluků ze slovenska má zas třeba pana BH jako svého boha.... - proč ne pokud jsou spokojeni a dotyčný umí!
A opravdu jak někdo napsal. kdo aní neumí vzít klíč do ruky, vyměnit olej, nechápe ani jak funguje 4 dobý motor... tak tomu asi nepomůže nic.... ani to že někde stáhne nějaký soft ve kterém nějak upraví něco.. pak to nalije do auta... a pak bude shánět novou turbínu, písty a podobně

no jestli se chces nauci chipovat, tak takhle to urcite ani nezkousej
a zapomen, ze te bude nekdo vodit za rucicku a bude ti nalevat sve drahocene nabyte znalosti do hlavy
regni se na nejakem zabehlem zahranicnim foru a muzes cist a cist a cist a pak testovat na svem aute a prip. na autech svych znamych
a zapomen, ze te bude nekdo vodit za rucicku a bude ti nalevat sve drahocene nabyte znalosti do hlavy
regni se na nejakem zabehlem zahranicnim foru a muzes cist a cist a cist a pak testovat na svem aute a prip. na autech svych znamych
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Přesně tak. Na jakémkoliv českém (!) fóru, co se týká know-how, ti na pár vyjímek nikdo nic nepoví. Pro demonstraci například na simson-fóru je pár fundovaných lidí, ale nikdo téměř nic neporadí a když už, tak v hádankách. Naproti tomu u našich západních sousedů se dájí najít slušné rady, know-how, výkresy, zkušenosti a podobně.nogis píše:Ze všech úhlů je tady jasně vidět akorát ta zkur..ná česká povaha.Vici píše: No záleží na úhlu pohledu...

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW