Stránka 2 z 2

Napsal: 02 srp 2011, 19:51
od sparco gti
jj aj mne po vypodlozeni 0,1mm to horsie nabieha od spodu skusim cervika o pol otacky polit lebo sa stym dost blbo rozbieha (wallbash)

Napsal: 15 kvě 2015, 12:41
od matesfox
mám stejný problem mám 1749va a nabíha mi až kolem 2400-2600ot..tlači mi kolem 1,5 až 1.6baru v 3000ot ale do do 2200ot je to uplně mrtvé,jak to mám nastavit ?

Napsal: 15 kvě 2015, 14:51
od sniper--
Na jakým autě je to VA? Jestli na tom AGR , SW je upraven?

Napsal: 16 kvě 2015, 04:24
od matesfox
Jo na agr, a ano sw upraven je..

Napsal: 16 kvě 2015, 05:28
od sniper--
A tohle turbo po uprave toho SW jezdilo normalne? Udelej log 3 ,10 , 11 jestli mas moznost a hod to sem ...

Jestli s tim turbem nikdo nekroutil, regulace chodi volne a neni omlety, tak musi fungovat normalne, spis to videm na nejaky problem nekde jinde. ;)

Napsal: 16 kvě 2015, 08:50
od matesfox
Ne nekroutil a regulace chodí krásně, a jo turbo predtim makalo dobře

Napsal: 09 srp 2015, 00:22
od mykee007
Ahoj pani, mam stejnou potiz jak naladit VAcko na AVFku.turbo je vycistene vypodlozene 0,1 a neg. tlak mi po zakladnim nastaveni (cervik 0,1bar volnobeh a tahlo 1mm predpeti) lital az ke 3barum pri plnem plynu. Vzdy vylitnul a rychle spadl na cca 0,5bar a pak pomalu narustal az k 1,6bar cca ve 4000ot (plnici tlak 1,5-1,6) tak jsem trosku upravil N75 ale porad ty spicky jsou kolen 2,5bar hlavne na nizssi rychlosti 1-2-3. Tak by me zajimalo jaky je idealni neg. tlak pri mem plnicim tlaku a jak potlacit ty spicky. Pac se asi regulerne dusi z tech nizkych. Diky za kazde info