oskákané pneu čím by to mohlo být

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

slovacek.milos píše:já ty gumy taky pořád řeším, oskákané, hučení, siréna, klepání, kovový klepec, kovový klepec jen při brzdění, cukání, rozjeté kostry a kde co

najít v tom logiku a příčinu, dopátrat se nějké pravdy je kolikrát nemožné,

vidím to tak že gumy z prvovýroby jsou hlídané a problémy nemají ty se jednou ojedou


a pak je to džungle pokus omyl

;) miloš
vysvětlení je jednoduché-když se člověk podívá na to v jakých prdelích se ty gumy vyrábějí...tak se není co divit

navíc já osobně jsem přesvědčená,že když se paladějí peníze,chlast,cigarety,trička,ložiska atd.kopírujou se do šroubku motory.....,tak úplně stejně se padělají i pneumatiky.

a když se neprodávají pneumatiky značky "čína" ,tak na ně napíšeme DUNLOP,FULDA,GOOD YEAR,MICHELIN- a najednou je o ně rvačka,když jsou za slušný peníz..

je to hnus velebnosti!
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

To ne,je to typem vzorku.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5045
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Máš tam neschválené pneu fabrikou,jiný rozchod kol,jiné úhly,namáhání tlumičů atd.Při správných pneu ti to neudělá,pokud je jinak vše v pořádku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2007, 23:27

Příspěvek od katany »

martinsidlo píše:Máš tam neschválené pneu fabrikou,jiný rozchod kol,jiné úhly,namáhání tlumičů atd.Při správných pneu ti to neudělá,pokud je jinak vše v pořádku.
na tom je kus pravdy, hlavně na naše cesty je nízkej profil za trest a gumy se oskákávají, mámé pneuservis a lidi přijedou reklamovat gumy, že strašně začaly hučet a vždycky to je sjetý do pily a to včetně asymetrickejch i když tam je problémů méně. a vždycky je to nízkej profil, nejčastěji (je jich asi nevíc) 225/45 R17 ... kdo bude na oktě jezdit na 196/65 R15 nikdy ten problém mít nebude pokud nekoupí gumy tingťong china.

jo a řekl bych mimo jiné i z vlastní zkušenosti, že kvalita gum značky dunlop šla pěkně do kytek cca předloni, do tý doby jsem na nich sám jezdil, teď už si to na auto nedám.
B5 AFN
F2 HTP :D
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

u dunlop a pirelli je to po sjetí půlky dezénu bězná věc. Pirelli se k tomu ještě sjíždí víc uprostřed než u krajů. Michelin teď dělá z recyklovaný gumy, takže už to není ono a nejlíp prý teď vychází jak na cenu tak kvalitu continental.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33598
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych řekl že kvalita gum šla všeobecně do kytek,

výrobce je konkurenčně tlačený na nízkou cenu, pak daně, režie, přepravy, marže, dph, sklady, nájmy,

já dnes shazoval staré firestonky to bylo kus gumy prej vydržely moooc,

nazul jsem MP44 elete3, 195 65 15, připadlo mi kdybych na ty ráfk dal jen duše vyjde to nastejno,

na druhou kdyby ty gumy byly superkvalitní a jezdily do nekonačna tak v pneuservisech vyhlížíme zákazníky a není do čeho píchnout ;)
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Odpovědi: 0
Registrován: 18 říj 2007, 23:27

Příspěvek od katany »

pravda. jinak ty elite 3 MP44 jsou celkem dobrý co se jízdních vlastností týče, ale strašně rychle zmizely, bratr je dal 195/65 15 na B5 AFN a maj tak 12-13tis a daj tak max jeste 5 a je po nich. Pryč jsou doby kdy se na gumách najelo 80tis (hm)
B5 AFN
F2 HTP :D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5045
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Stačí přidat 3mm podložky pod kola a po 10tis.km jsou zevnitř oskákané a po sundání podložek se zase po 10tis.km srovnají.Jedny pneu,nic neměněné.Vlastní zkušenost,za rok nalítám do 70tis.km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“